Skip to main content

A k u . x . s a n g k e . l a a a


deadly dolly Pictures, Images and Photos

Erkk . rupe manis , ayu , lemah lembutt n bla bla bla .. tapi hati busuk . erk ! ape nie ? manusia jenis ape ni ?kadang kadang kite tax sedar and tak tahu orang yang cantek ,hensem ,  manis , cool, lemah lembut , sopan n bla bla bla .Di sebalik ke ayuaan , ke henseman , ke ke ke laaaa .ada terselit keburukkan dalam diri . huhu . apa yang aku cakp ni bukan nk mengutuk or sebalek nye . aku cume nak cakap aje bende yg kite xjangke kan boleh berlaku depan mate kite sendiri . 0key ! diri aku ? aku tahu aku mcm mane . law bruk pun aku mcm mane pun . aku akan tunjukkn perangai sebenr . ape gune kalau ada rupe tapi hati macam entah ape ape . buat ape kite nak kn ? an ? okey . myb ad segelintir ckp aku mcm tu jugk . tapi aku xmcm dy ad rupe . tapi ati busuk smpai kn hubungn dgn couple boleh putus d sebabkn dye . ape kes??  apesal dengki sgt r smpi kn nak kacau hubngn org ? okey ! pada mule nye aku xkish dy ckp ni  hah ..
"wey. ko ad pkwe an ? nk tgok jap .. (bg tgok jela da org nk tgok kn) .. waa hensem nye .."
pada hari kedua plakk .. ni hah dy ckp
"eh . tgok hp ko jap , ane no. bf ko ? leh aku mtk ? aku nk usha dye "
then aku plak ckp..
"asl ko ni ..? da xbetul ke ? (aku igt dy men2 laa) erm .
ko ad bf nape nk usha bf org lakk ? bengong r ko ni "
dye lagi cakap ..
"saje jee hehe "
erm . start hari tu aku rase len . keesokkn ari nye ..
farah asyikin crite sume psl minh yg nk kacau bf org . rupenye bukn aku sorg aje kene . tapi farah asyikin pun kene jugakk . smpai kn hubungn farah asyikn ngn bf dye terputus d sbbkn minah tu . lepas tu hubngn c acap ngn nia pon g tu tapi dpt perbaiki lagi . cume kdg2 dye p usha lak c acap n marh acap duduk seblh gurl len . hey ? ape kes minh ni ? dah ad pakwe tapi dok sibuk kacau pkwe org len ! ape sal ni .? aku terkejut aw dgr citer dri kawn aku ni yg minah ni mcm nie . aku igt dye ni xad la mcm tu . abis lelaki dy layan . aduh2 . bile aku jupe nia , fyzah ,acap, farah asyikin n len2 lagi pon kate bende yg same . sume xsngke perempuan manis , cntekk yg terlampau lampau boleh jadi mcm nie . smpai kn senior aku pon dy lyn . kdg2 nmpk senior dgn couple dye leh nk kacau . aku igt minh ni men2 je ckp . upe nye betul betul . erm . lagi pon dye xngaku yg dy ad bf . heran kan ? kalu nk smbnyi2 kn tu boleh tapi jgn la smpai nk usha bf org lak n nk rosak kn hubngn org len . xsuke r g nie . hmm . banyk lagi aku nk citer . bukn ni aje yg aku tahu . bnyk bende lagi aku tahu smpai kn Khairul pon trlibat same . tapi aku mls la nk bukk cter c khairul tuu . huhu .
Skunk ni . minah tu nak dtg umah aku . nak lepak . tapi aku risau jelan takt t dak2 bilik aku kurang senang ngn minah ni . erm macam mane eak ? tapi aku dah bagi tahu ngn dak2 bilik aku . dyeowg ckp suke hti jela tapi bukn xsuke just takut dy kacau kwn aku lakk . ermm . lagi pon umah acap ngn nia dekt wngsa maju dgn aku . takut nnti nia pk lain yg aku p bawk minh ni balek umh aku n minh ni cari jalan nk jupe ngn acap . kan leh jadi masalah tuuu. aduhh penink suda ~ !


Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!