Skip to main content

7/8/2010


Bob Marley Pictures, Images and Photos
Bob MarLey ^^

Erkk ?? aku bangun lambat ! arghh . semalam bangun awal . hari bangun lewat . ape kehey nie? men2 plak ye . errrkk ! . xsuke lah mcm ni . hmm . tijot, chrsty ngn azira p0n nk cepat jugak . s0, dye0wg p dulu kelas . aku,kiyah ngn bybix late cikit g kelass . kelam kabut abis aku . ade ke patut aku leh bangun hari ni dalam kol 7.15 pagi . semalm nak dekat kol 6 aku bangun  . ish2 . makin lame makin teruk aku . huhu aku g kelas dalam kol 8.20 pagi kot . alamk . tren plak buat masalah lagi . adushh ! tengah2 dok kalut ni . ad lak mamat ni . entah bangse ape pon aku tax tahu . mybe bangla kot . aku, kiyah ngn bybix mang dah hempit2 da. penuh giler org lam tren . dye lak leyh menyumbatkan diri die kat celah celah kiteowg ni . adushh ! da tu peluh bukan men mencurah curah macam air hujan . abis banjir aw . sampai kn baju dye basah basah . eeee . geli loooo . da lah kiteowg ni xtahan bauuu . erk erk erk erk . nak pengsann ase . !


Ad ke patut ..  tgh tgh dye brpeluh nie . dye leyh angkat plak tangan dye and pegang tempt pemegang tangan supaye xjatuh tapi kan . ketiak dye cun cun aw kat muke aku .  kiyah ngn bybix at sebelah aku . adehh makk .. abis L0yee tekakk aku ngn kiyahh nehh . c bybix lak abs dy mencelarutt  . aku ngn kiyah da xleh nk buat ape da. menahan apa yg terkandung lam tekak kiteowg ni . aku kalau dah smpai nk aje muntah ape yg xptut kuaQ nehh . lame nye mamat ni nak kuaQ .. lam tren kan penuh . kiteowg bertige berhempit2 laaa. org len lakk xreti base nk jugk mnyumbt kn diri dlm tren yg sudah penuh ni . c bybix lak mang marah kalau org sentuh dye . langgr dye . maki abis laa . aku p0n marah jugk tapi xad la nk maki maki ni . kunk aku lak kene serangg . erk ? bile dh smpi masjid jamek . ALHAMDULILLAH ! dapat jugak aku menghiruupp udare segarr . kiteowg bertige abis laaa memekak , ketawa terbahak bahak pasal mamat tadi . HAHA  ^^.  


Bile dah sampai kelas aku masuk lahh . time tu lak subjekk Malaysian Studies ag . miss joanna xmsuk hari ni . hee ^^ best nye .. tapi mate aku xngntukk pun . s0, aku dok borak borak ngn kwan2 aku . pagi2 aku p toilet . terserempak ngn sue at tandas . erk erk erk? then aku terserempk sue at tndas , aku pun berbual bual ngn sue at tndas . and aku tanye dye maslh dy dgn farah asyikin and dy terlepas ckap pasal kawan2 aku . acap ngan nia . s0, aku punye lah korek mengorek rahsia dye (kepo btol aku ni yee) bile aku saiko dy macm2 . abis sume bende dy terlepas cakap . 2 lah menyeronokkan aku . ^^ . aku tanye dye pasal masalh dye ngn farah asyikin , pasal acap ngn nia , pasal kwn aku farahani , pasal ijad (xkenal) , pasal bf farah asyikin ... fuhh bayak oi .. aku ni ? yg xterlibat dlm maslh dyeowg jadi terlibat ! arghh . mane x nye aku xterlibat . farah asyikin mtk tolong aku pasal bf dy . aku lak sakit hati sebab sue mengacau hubngn kawan aku trutame kwn rapat aku dlm kelas c acap ngn nia . And dalam pada mase yg same .. pasl c ijad yg enth mcm mane boleh wujud ni pun aku kene selidik . selidik ? erkk . trpkse jugak aku kene tolong dyeowg ni . huhu Macam mane ni ?


Pagi tu . aku masuk balek kelas .. tbe2 lak farah asyikin msg aku . tnye mcm mcm . sue belum msuk ag . aku xleh nk jupe frah asyikin . nanti sue ckp mcm mcm kat aku lak . pas tu aku tgh bengang ni . aku jupe fyzah . aku citer kat fyzah . aku ngn fyzah kua jap . sue masuk kelas balek . farah asyikin cari aku . huhu , then aku suruh c fyzah pnggil acap . aku soal dye macm mcm . (mcm polis plak) fyzah pon same tolong aku . firstly aku tnye pasl acap . ap hubngn dy ngn sue ? dy ckp xad pape . then enth mcm mane aku nk mulekn aku pon xtahu . aku bg tahu baek2 . then acap bg tahu dgn jujur nye . psl c sue .. bla bla bla . tapi last aku ckp kt acap . jgn men2 kn nia . tapi ak thu c acap syg at nia cume dy terpedaya ckp sue . trgode kot . Dalam pada masa yg same aku , acap ngn fyzah duk berbual ada lak c khairul dengr citer2 kteowg ni . dalam hati aku isaw sgt t dy bukak cter bg taw at c sue . huhu ARgghh ! ! aku xsngke lahh . (ikuti entry berikuttt nyeee ) .........


Lepas aku dok brsoal jawb ngn acap . aku , fyzah ngn acap masuk kelas sbb lec nursing da msukk . bape hari nie aku da xtido lam kelas hehe ^^ . bagus nye AQILAH yee . xngntuk pun . hehehe . bile time rehat aku xkua . aku p lepak2 at belakang ngn c sue jap . huhu .. (moody) =;=  . lpas abis rehat . lec A and P masuk . s0, aku belajr laaa . mcm biasa duduk depan (: . best lah jugak bljar ni tapi palink aku xsuke asek nak kena hafal aje system lam tubuh badan manusia ni . susahh ! lepas tamat kelas A and P .aku ngn fyzah balek awal . dalam kol 1 petg kite0wg balek . sebb petang nti nak buat assingmnt same same  . hehe  . tapi bile dah nek tren smpai ke wangsa maju . terserempak plak dgn c haziq n c akim ni kt restaurent Mydina tgh minum . aduh ! kite0wg xmau r buangkn mase . tapi c haziq pnggil fyzah s0, aku lak kene dudk minum at sane . lame jugak kteowg dok Mydina tuhh . aku ni dah mengantukk ! diam aje laa . akim ni lak kawn c haziq . dy kene bla sebab dy nk p date ngn awek dye at Times Square . s0, tinggl lah aku , fyzah ngn haziq at restaurent mydina tuh .



Jam suda kol 3.30 petang . dri kol 1.30 kiteowg smpai wngsa maju xbalek balek umah lagi . aku diam ajela . xbyk ckp . adush dalam hati (cepat laaa . aku nk tido ni dyeowg ni asek berbual plakk . ) xlame kemudian dalm kol 4 petng . fyzah terima pnggilan dari kawan plkn dye . kwan dye nk jupe dye . s0, terpkse jugak aku duduk kat c 2 teman dye lame2 . bile kawan2 dy dtg kt restaurent mydina . dye0wg memperkenlkn diri masing2 . kawan2 fyzah 3 0wg aje dtg nek moto . Nazrin , Bob and Adlin . dye0wg lah dtg lepak . Aku diam macm tunggul . mane la aku kenl s0, aku diam ajela . c haziq pun kdg2 diam jugakk  tapi dpt mnyesuaikn diri dye . B0nt0t aku ni da sakit oi . kaki aku da krem nehh . lame lame duduk . lenguh ase . huhu . kaki ni asek berlipat nak memnjngkn kaki ni sush plak . huhu . lenguh abis aku . mate dah kuyu ni . xkesian kat aku ke fyzah ?? aku ni dah mngntukk gilerr . kate nk buat assingment ? tapi tuan nye dok asek melepakk plakkk .


Dalam kol 6 petang baru lah dyeowg balekk ! huhu . penat ! balek awal2 igt nk cari p0int tido . tapi xleh jugakk ! huhu  . bile dh smpai umah aku terus p tidur . time tu dok tgh berkemban . ahh lantakk lahh . dah ngntukk sgt tido jela dgn keadaan mcm tu . lg pun , seblum nk tido igt nk terus mndi . tapi ad chrsty lak mndi dulu . dok tunggu lame smpai kn tertido . hehe ^^ . k0l 7.30 baru bangun terus mandi then makan . bile bangun tgok ada makann . heee ^^ lepas mndi n mkn . aku kems2 brg aku . cuci baju ape sume . lps cuci baju . aku send msg kat fyzah nk g umh dy wt assingmnt . then tido kat umah dye hee ^^ . lagi pon ada kak ifa nk tido umh aku . budk kelas kiyah laa ,dy dtg nk tidur umah aku . s0, kalau g tu bek aku tido umh fyzah aje . da dok umh fyzah . aku text at zaire . igt nk kol tapi macm dy xbls msg aku mungkn dye bz . s0, xjadi lah aku kol zaire . aku kol mama aku . lame smpaikn kdt pun kurengg , lps kol mama aku bt keje aku ngn fyzah . kat umh fyzah aku leh plak tido awal  . heee ^ ^ .Fyzah dok on9 . aku tido ajelah . heee ^^ , duduk umah org ase nye tido awl . then cepat rase mngntukk . huhu

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!