Skip to main content

2/10/2010


Photography Pictures, Images and Photos
erk ?? tiup ?  caye suke tiup lilin (:



HOHO . nak citer ape eak ? malas lah plak nak update blog nie . penat saye ! heee~ ! Waaa . samalam ? 1/10 .  aku kan xtitoow ~ just update bl00g aku ni . Huhu . entah macam man. dalam dalam tengah update ni aku leh lak deng0r uwank perempuan nynyi . time tu lak ukank malam p0wn . time tu dalam kol 5.30 kot . yang pasti sebelum azan subuh lah .  HOHO . serammm lah plak . bila aku dengar lagi sekali bunyi tu . aku jenguk2 lah kat luar tingkap bilik aku . lagi pun aku on9 semamng nye tepi tingkat tu . sebab udara at luar nyaman ~ ! cuke nye saye (: HMM . aku tanye at kawan aku ( tijot )  and bybix ..

^^^^

Aku : jot . ko ad dengar x bunyi sesuatu ?
tijot : bunyi apa ? (time tu minah ni tgh bz tgok blog kisah pembunuhan or len2 ag at website [dak.com] )
bybix : nape ? (hairan . time tu p0n minah ni bukak website yg same cm tijot )
aku : eh . dgr lah btul2 . aku dgr ni . kat seblh lua ni . btul . ad prmpn nynyi . ad org ke kat bwh (ruang tamu) ni?
bybix : mane ad lg . dyeowg da tido lah (hairan then dy amek earf0n aku , bukak volume lagu besar2 letak at telinge dye)
tijot : ko jgn mcm2 . (dgn sore mnkutkn aku)
aku : arghh (ase tkt . aku duduk at sebelah tijot)

^^^^

hmm . sememang nye bukn aku sorang aje dgr . tapi bybix ngn tijot pn dgr  . tibe2 lak . pintu toilet kiteowg bunyi 3 kali macm orng men tutup bukak . pas tu tutup lagi then bukak lagi  . sape ? angin kot . hu3 . dlm ati ni bace doa aje lah . then aku bt slumber aje . =) . mase tu aku xingat da ape2 . aku perah kn otak aku ni nak bt story . hmm . sedang aku tgh menaip . aku kol aa (buddy ku) . aku tnye ap yg aku xtahu . then aku menaip lagi . tgok2 . jam suda kol 11 pagi . HAH 11 pagi ? tekejot saya ! alamk ! xtido2 lagi ni macm mane nk kua date ngn zaire neehh . adushh . mate suda mula mngntuk tapi aku nk end jugk story aku ni . tbe2 chrsty mununjukkn gambar seorang lelaki terputus akibat d kelar dgn penyamun at stsen minyak . huhu menyeram kn ... dengan xsngajeeeee ! ! aku TeeeerDELETE story aku yang ampir2 nk PUBLISH  arghhh ! shit ! jahat ! sakit hati ! benci ! penat ! sedih ! xsuke ! (abis aku mncelarutt . prkataan aku xpnh sebut aku tersebut jugakk) aku marah sangat sangat . first time aku betul betul marah kan engaku wahai blog ! sanggup aku xtido semata mata nk update st0ry aku . taw x ! (dgn prsaan marah , aku menangis ~ ! sob3 . ) aku sedih sgt . penat aku taw x . ermm . hari ni aku betul betul xad m0od . dh la aku tgh risau pasal zaire sebab semalm aku xikut ckp dye . bt dy marh . smpai kn nk kua ngn dye aku tanye lagi . erm . kau memang jahat wahai BLOG ! argghh dengki nye kau wahai blog . );


Bila dah xad m0od nie . aku diam aje . malas nk bercakap dgn sape sape lagi . lepas ni nak kua dgn zaire . aku siap2 kn lah diri lepas msg ngn zaire . aku fikir nk kua esok aje (ahad - 3/10) takut dye penat . yel dy kn p umah kwn dy wat 0pen h0use . huhu . aku ni lak asek mngacau aje . huhu .:(  . le[as aku siap2 kn diri . aku p teman kawan aku p kedai photost then p cc nk print brg . aku teman c tijot ngn azira . dyeowg xtaw nk ckp ape psl printing ni . so, dgn ase malu nye aku brtnye lah kt sorng mamat ni . dye lak mcm takut2 je tengok aku ngn kwn2 aku . bukan kah dy pekrje cc ? xkn lh psl komputer pon xtwu ? heran saya =) . aku tringat mase aku kerje at PC SHOP ngn kiyah and aa . HEEEE . rindu nye =) . s0, aku p lah print . lps print . aku teman c tijot ngn zira p beli air at 7e . lps tu aku berpisah dr c tu ngn zira n tijot . then aku p tren sorang2. huhu . segan nye . ad org tengok aku .


At lam tren aku dah mula rase mngantuk and penik ! dalam pd tu jugak aku ase penat . huhu . ase nye mcm lewat aku kua dari rumah . demi nk kua ngn zaire . aku kua jugak lah . walau pun time ni aku rase takut . lagi pon hari minggu an . rami org . huhu . bila dah smpi kL centrl . aku p kedai jap . igt nk beli air . tapi bile tgok jam la lewat sgt . aku beli gule2 brangin . sebnrnye aku xleh mkn gule2 berangin . alahan bah . sebb . kalu aku mkn . aku asek nk bersin aje . kalu aku mkn xbersin tu mkne nye aku c0ver r . haha . malu nk bersin depan depan org len selain dpd kwn2 rapt aku . heeee . erm . lagi pon mase tu zaire tnye aku kat mane . so, dgn cepat nye aku p stsen monorail plak . huhu . mengantuk nye mata aku ni . nape lah mase ni kaw nak mngntuk ye ? heran saya . Bila dalam monorail . HUHU . sempit nye . sampai kan aku xleh nk bernafas lagi . dlm pada tu jugak aku bls msg at zaire bile dy tnye aku kt mne lagi . huhu . penink aw kepala nek monorail ni . aku nek monorail tulah palink aku xsuke . macam tren lrt jugak . asek penink aje ! bile dah smpi stsen Imbi at Times Square . aku text zaire . dy ckp dy msh at umh kawn dy . s0, aku tunggu lah dye . huhu lame nye dye . ase mngntuk plak aku . time ni lah aku da berase sgt sgt penat . erm . mase ni lah kau nak penat ! kacau line owg nk date aje lah . ishh .



Then aku tnye lagi dye at mne ? dy ckp dy otw . ok . aku tunggu lagi . kua masuk kua masuk aku dr ts tu . aku jaln2 at bhgian kedai kast , roti , 7e , and kedai st0kin . huhu . still dy lom sampai . bila dy sampai . kiteowg stuck at c 2 . sebb plan nk jupe tapi upe nye aku at bhgian ats dye at bhgian bawh bngunn ts  . lame nye kami cari . huhu . xjupe2 jugak . macm lah kiteowg ni xprnah2 jupe . lawak lah plak bile mcm ni . depan 7e? dekt kedai bread history ? tempt 2 lah dye suruh aku tunggu . tapi sememang nye aku ad at depan2 tu . msalah nye . batang id0ng dye pun aku xnampak ! . ishh kamuuu nie . jaaat bt sy mcm nie. smpai kn sy penink cari kamu wahai c pendek ! lame kelamaan aku duduk diam at c tu . tbe2 lak ad dak lelaki ngn awek dye . bkn ngn awek dye saje tapi dgn member2 dy . terkejut tgok aku . hua3 . sebab ape ? sebb aku duduk seblh patung then dy ckp "laaa . aku pikir awek ni mcm patung hehe" hehe . aku plak trkejut . time tu jugak at seblah aku ni lagi ad tong smpah . dy pun nk buang smpah . hmm aku kol lagi zaire tnye dy at bhgian mane . byk kali lah aku menanye . n dye p0n menanye juagk kwn dy pun same . OUH ? kwn ? aduh2 . malu saya . itulah palink merisaukan saya . h0h0 . malu sebab kwn dy ad . tersangat sangat lah malu . bila dh jupe . erk erk erk . kaku sebentarrr . agagagagaga . kelu ase nye lidah ni . telan jugak air liur yg tersekat sekat at tekok nieyh ! mak aii . malu nye ~ ! huhu . zaire .. sememang nye saya malu sangat pd hari itu . ! betul . dengan kamu sendiri saya malu . xtahu nk ckap macm mne lagi . huhu . kami berlima jln pada hari tu jugak . sesungguh nye sy gembira dpt jupe gn awk (zaire) pd hari tu walau pun sekejap aje . tapi xmengapa . heeee . waaa best . pat p men game lah at ts . seronok ! heee . sy suke bile bersama kamoo ! kite jaln . kite p mkn with ur friends . kite balek . tapi kamu anta sy stkat stesen hang tuahh . sy xkish . sy boleh balek sendiri wlau pun ad ase takut . tapi sy cube beranikn diri (: sy xnak menyusahkan awk . sy lebih rela sushkn diri sendiri dpd susah kn org lain . ye  ! sy sggup kalu ap ap tjadi pada sy pun (: . dun wory bout me laaa . please laa .


huhu . bila dy anta aku at stsen monorail . huhu . rindu lah plak . haha . hmm . da msuk at monorail . aku da mula ase penink . mengntuk ya amaatt . harap2 aku xterttido lam monorail ni . bile dh smpai at kL central . aku jalan ke stsen Lrt at KL central sorang2 . huhu . ble dh smpai sane aku p kedai baju . aku beli baju . sebb at ts td xsempt nk beli bj . huhu . so, aku p kl central beli at sane . da leps beli baju aku p at tren LRT tunggu tren ke wngsa maju . HUHU . YaAllah mata ni dah nk tertutup lah plak . penink tahap dewa ni . ! xsempt nk beli minyk angin . bila tren dh smpai aku duduk at tepi dinding . then terus terlelap kat c tu . cian betul lah law org tengok aku ni tido . enth mase bile aku leh sedar . tengok2 aku da terlajak lah plak . ke GOMBAK ? aduh . begitu jauh aku yee . huhu . orang lah plak dh xad ad . sebab stseb ke gombak aje plink last . huhu . p nasib lah tren ni berundur ke Kelana jaya then aku nek lah tren tu . aku berhnti jgk at wngsa maju . huhu . mengntuk sngt lah ni yeeaa. 2 lah 2 hari xtido da jadi mcm ni ea .. selama ni aku dpt bertahan . tapi skunk aku xboleh bertahan ? huhu . erm


Dalam perjalanan nak balek . aku teringat kat pasangan warga tua ni masa aku kat KL CENTRAL sebelum aku nk p stsen monorail . huhu . mule2 tu aku perhatikn nenek ni dari jauh . dy xtahu nk msukkn pass nk kua dr ststn lrt tu . so, aku tolong lah aku ingt dye seorang aje upe nye dye dgn suami nye bile aku terdengar nenek ni cakap .. "ooo kau tinggal kan aku ye . sampai hati kau tinggalkan aku" dengan suara yg kasar dye ckp mcm tu kat suami dye . huhu . aku masih pandng pasangan tu dr jauh . mungkin suaminye ad bsuara kt nenek tu tapi aku xdgr apa yg suami dy ckpkn tuh . huhu . sebenrnye aku trkejut tengok nenek tu. sebab dye cakap mcm tu kat suami dye . berdose ke kalau ckp mcm tuh ? huhu . keliru lah aku . sebab nenek and arwah atuk aku kat johr ad guna panggilan "kau","aku" . erm . bila dah smpi rumah . dak2 cina terkejut tgok aku balek . and c tijot plak anta msj kat mane aku .  huhu . sesunggh nye aku brsyukur mempunyai kawan . bila aku keluar umah . memang aku xbg tahu at sape2 . kadg2 aku bg tahu bile ad org tanye aku nk kua g mane . kdg2 jugak bile dyeowg tahu aku kua smpai ke malam xkire laki ke prmpuan . kawan2 lam bilik aku mesti text and kol aku  . hee . terima kasih kawan (: sebab aku dah bese kua tanpa bg tahu at sape2 . dengan famly aku sendiri aku xpernah bg tw yg aku nk kuua rumah. sebab dyeowg jarang tanye aku . huhu .


Bile dah sampai aku send msg at zaire . huhu kamuu . dye lah yg aku selalu bg tahu ap yg aku bt , even aku kua pn ad aku bg tahu dye . klu xbg taw pun kdg2 2 myb xad kdt . entah lah . ase teringin nk bg tahu kot . adusshh . malu sy brbuat demikian . heee . lps send msg at dye aku relex then tgok movie k0rea . "b0ys before flowers" BEST nye .da lame da citer ni . tapi aku nk tgok lagi sebab aku da lupe part2 citer ni . dalm kol 11 mlm aku p mandi . heee . lepas mandi aku tidoo lah sayangss ! waaa zaire . saya rindu sgt kat awk lahh ! sy nk luahkn prasaan sy tapi sy malu . huhu . betul . sy belum sedia nk luahkn . adusshh ! sy memang pemalu kn .? kan3? heee ~ kamu hensem laaaaa huzairi ~  muaah . gud nyte sygku ...

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!