Skip to main content

22 & 23/10/2010


skater Pictures, Images and Photos
ERK ?? Hari ni aku xlarat sangat nak g kelas . kepale sgt sgt lah sakit . huhu . sakit yang teramat amat sakit . huhu . asek2 penink aje . ase dunie ni sedang brputar tanpe henti ! arghh ! xtahan lak aku rase . kiyah pon xg kelas . sbb dy demam . huhu . tijot , azira and chrsty g kelas hari ni . huhu malam neh dah nak bertolak ke airport . huhu . baju2 lom kemas lagi . huhu memang aku xlarat nk g kelas bukn nk xnak g kelas tapi aku xleh nk bjalan kalau dah tlalu penink . nanti jatuh kalau berdiri . ape tah lagi nk berjalan . huhu . Dalam kol 10 lebih aku try jugak bangun . huhu p mandi pe sume , kemas2 bilik . penink pon dah okey sikit . lps kms bilik . aku p mkn meggi lgi . huhu . kiyah dah bngun . dy pun nmpk cm okey sikit .lps mkn aku p basuh baju pulak . then baru lah kms2 baju2 aku nk balek sarawak .

Lepas kms baju . aku mesej bybix gune hp kiyah . 2 pon kiyah yg suruh msg dgn bybix . hp ni dy xpakai . tapi nombor hp tu khas utnuk kiteowg sume je . sebab mase last day jupe dy . bybix bagi nombor tlefon U.MOBILE dekat kiteowg . aku msg jelah bybix . macm2 kiteowg bualkn smpi kn kiyah kiteowg ngumpatt HAHAHA . Time dok msg2 ngn bybix . kiyah dok on9 gune lptop aku . pastu myb d xsnng ati tgok aku msg dgn bybix so, dy nk rampas hp tu dr aku . aku lari jelah . dy lak kejar aku . FUUHH . men kejar kejar kiteowg dlm umah . sakit tol ase kaki neh . kuwank asam tol kiyah . demam2 pon sempt jugak nk mengejo0or aku neh . HEHE .tapi dy xsempt nk kejar aku hee ^^ . aku kat bawah . dy msh at bilik atas . dok ketwe . hee ^^ then aku masuk bilik d cubit dy at aku . sakit ! Pas tu dy amek hp at aku . huhu smpai mcm tu sekali dy nk bace msg aku ngn bybix hee ^^ . ISH3 . kesian tol minah tuh . Petang tuh chrsty balek awl . Azira and tijot balek lewat sebab ada exam Islamic . dalam kol 3 petg aku tidur . huhu . then petang tu aku bngn lek . pas tu tido balek . hee ^^ dalam kol 7 mlm baru bgn agi . Tijot lak baru bngn then dy p mndi and siap2 kn diri . lepas dy mandi . aku lak mandi and siap2 kn diri . hee ^^

Dalam kol 9 malam . aku , tijot , chrsty , pikien , lee ping and azira bertolak dari umah ke KL CENTRAL . dyeowg anta aku ngn tijot kat sane .^^ . time perjalann nak ke tren Wangsa Maju aku leh lupe bawak baju aku utk esok nk p balek sibu . dari tren aku lari balek umah amek baju aku . adeh ! penat sgt sgt . malam2 pon wat excercise . huhu . brpeluh kan aku ! penat sgt sgt . nek bukit lagi . penatt !!! . lari tanpe henti lak tuh . Kt tren dyeowg yg len tunggu at sane . leps aku dh amek baju at umh aku terus p ke tren . then aku salam kakak yg selalu aku beli makanan "Nasi Kukus Ayam Dara" aku xknl dy tp dy sellu tegur aku . hee ^^ dy lak da nk balek Indon. kesian dye dtg jauh2 semate2 nk cr keje . huhu . take care kakak . ^^ . lps salam dgn dye . aku terus lari ke tren sebab mang nak kejar mase . huhu . dh smpi tren trcungap cungap aku oii . lari macm kene kejar dgn anjing aje . heee ^^ HMM bile dh nek tren aku relek lalu aku ketidurann .hee ^^ bile dh smpi Kl centrl . adeh ! kepale aku penink . ase nk muntah lak aku . C Lee ping lak dtg at aku .. dy tnye t mkn ubat kalau sakit . adehh . c tomboi tu baek nye ati kau . huhu . aku angguk2 jelah . xtaw nk ckp pe . lepas dye owg anta aku ngn tijot at bas ke LCCT . chrsty menangis lah plakk . padahl just balek umah sekejap je . dye lak dah nangis . hehe .

Dalam perjalanan ke airport . aku ase nk muntah and penink2 . huhu . aku brbual jelah dgn tijot . aku xberani nk tidur dlm bas . aku xsuke naek BAS . TAKUT sangat sangat ! huhu . Tijot pon xbani jugak . dalam prjlnn tu jugakk aku asek terfikir pasal zaire . huhu then aku send msg at dye . tp xblas . dy xad kdt . huhu . bile dy nk ada kdt ? xpelah . hmm . aku pon share at dye . bia same2 xad kdt . huhu . xlame aku msg ngn dye . dy lak mcm xnk msg ngn aku , huhu . sedih lak ase bile dy jwb acuh x acuh dgn ku  . Aku pun ase dy mcm boring dengn aku . so, aku stop msg ngn dyeHuhu kenape lah jantung aku ase berdebar2 neh ? aku pon xtahu . aku rindu sgt dekat dye . tapi kalau aku bg tahu t gune gak sbb dy mcm xad ksh pape lagi . huhu knpe awak? ERM bile dh smpi airport . aku ngn tijot berjalan cari Surau . xjupe2 jugak . pas tu entah mcm nea ada Polis neh cm tawu2 je kiteowg cari surau . so, dy bg taw la kiteowg surau at nea . lps sembhyg isyak at surau . aku ngn tijot p McD . beli bubur yg aku selalu makan . tijot pn sme . dlm dok mkn tu byk tol manusie mnggtl at c 2 kacau2 kteowg . xsenang hati kiteowg . tkut pon ada . so, bubur yg xabis tu kiteowg mkn at tmpt len then baru lh p Surau . rehat2 dekt sane .

Rehat2 at sne,ase takt lak sbb kat luar kwsn surau kn ada bdk2 yg keje dy just pnggl2 org nek Bas . nak tidur pun aku ase xberani . sebab rmi laki . lagi pun surau bukn at dlm bangunn . just kat luar bngnn , tjot dh tdur. dy pon xselesa jugk and takut jugak nk tidur tpi apekn dye dy penat . tidur jelah . aku still tahan kan mate ni tapi aku on9 lahh . 2 lah dpt thn mate neh . on9 pon just upload gmbr2 kawn2 . sejuk giler duduk kt surau . smpi kn aku xleh tahan lagi ase sakit at lutut aku neh . cari kain . susah aw . gune jelah kain batik tijot . huhu p still sejuk . adehh ! ase cm kt london je (cam taw2 je london tu cm nea) memang kesejukkan lah aku kt surau tuh . xdpt nk tahan lagi . aku cube bangun and jalan pusing at dlm surau .ad ok sikit tapi tulg at ltut aku getar lakk  . SAKIT !!!! YAALAH . Hanye ENGKAU je yang tahu rase kesakitan tuh mcm nea . memang xleh nk lwn lagi . aku kejut2 lah c tijot tpi dy xsedar jugk . aku bt relek jelah . pas tu ok lah . pas tu aku Skype dgn Kiyah and Chrsty . hee ^^ waa . rindu nye kat korang ! bru aje jupe tpi ase rindu lak . hehe ~ !

Dalam kol 4 pagi aku kejut tijot . dy ckap kol 4.30 kejut dye . bile tyme da kol 4.30 aku kejut lah dye . dye p mndi and kemas kemas kn diri . lepas dy mndi aku lak mandi . then kemas2 kn diri aku . kol 5.15 kiteowg dah masuk bhgian pelepasan . bile dh msuk kt c tu kire selamat lah kiteowg just kene tunggu pintu bukak je . kol 6.10 aku ngn tijot p sembhyg subuh . lepas smbyg subuh . mama kol aku dy tnye aku kat mane . aku ckp dh msuk bhgian pelepasan . leps brckp dgn mama . aku ase ngntuk . aku tidur sekejap . kol 6.30 pintu pelepasan dah terbuke . tempat duduk aku dlm kpl trbang xsame dgn tijot . Tijot dudk bhgian Sayap kapal terbang , aku lak palink belakang . palink dekat ngn toilet ! erkkk ! teruk nye . jauh giler aku duduk . kapal trbng lak palink besar . tempat duduk aku kedua last SIT 31E . huhu palink last sit 31F . nasib duduk sebelah dgn permpuan . huhu . palink aku xsuke . nak tiduur punye la xselese . argghh ! Tension aku . kepale lak ase penink2 nak muntah pon ada tapi dpt bertahan lagi . aku kene brtahan dalam mase 1jam 15minit . huhu

bile dah smpi sibu . aku text a a , mama and bybix . aku kol bybix dy kat mane . dy cakap dy on the way amek aku ngn tijot kat airport . dye bawk kete dye . bunyi kete cam kete sport . erk .. bising ! hohoho . dari airport nak ke umah aku mengmbil mase dalam 45 minit . jauh jugak lah tapi jalan raye nk ke umah aku tuh senang lah . lurus aje jalan . dont belok belok . ^^ Bile dh smpi umah . aku ajak tijot and bybix nek umah aku . huhu . then srapan kat umah aku . umah aku lak besepah sebb byk kotk . bese r org dh nk pindah . mestilah besepah . lame lah jugak dyeowg at umah aku . dalam kol 12 lebih bybix balek umah dye . aku ngn tijot cadang nk g teknk amek sijil . mama ak yang hantar . bile at teknik . nk cari cikgu sush . sbb budak2 len tgh ceramah . malas lak aku nk masuk . s0, aku ngn tijot nak balek . tpi trjupe dgn wani and nini at sane . pas tu kiteowg aje dyeowg p makan at KFC Delta Mall . hee ^^ makan lagi .. huhu lame lah jugak kiteowg at sane . berjaln jalan cari banrg . kol 2 lebih aku kol mama aku amek kiteowg at Delta Mall . then aku sowh mama aku anta dyeowg at stsen bas dekt tgh bndr sibu . umah dyeowg ni at Sarikei . Jauh gilerr . huhu

Wanie Jamil and Nini

lps anta dy0wg . aku ngn mama aku p kedai beli lauk then balek umah . rehat kejap . nak tidur xad ase ngntuk . then aku p mkn . huhu . petang lak aa dtg ajak kua . huhu letih2 . p xpelah . dalam kol 5 lebih aa dtg umah aku . dtg lepak . waaa banyk tol kiteowg becerita . huhu . palink aku gembire tengok dye happy dengan bf dye LARRY LABAN . teruskan hubngn anda . walau pun brlainan agame  . tu xkish . btw , hope sgt sgt u all bahagie and jodoh korg pnjg ^^ AMIN . suke tengok korang . walau pun dulu byk krisis and terlalu byk problem . sampi kn org dengki mendengki tp u all still together . hee ^^ . yeah . due2 same cntik n sepadan mane x nye ad owg dengki . tapi bodoh la org yg suke suki dengki2 and suke cari pasal neh .

Saya SUKE and mengharapkan HUBUNGAN saya dengan orang TERSAYANG pun macam neh . AMIN . tapi ... :(( ..huhu ERM .. lps dok brbual dgn dye . aku ngn aa p kedai beli brg . dah pas beli brg p umah wani . kwn sme silat dgn aku . huhu . xlame lah g sane . then aku ngn aa balek . aa anta aku balek . aku xad trnsport . adik aku gune moto aku tuh . hmm . malam nanti ad dinner dgn skool teknik . huhu . kol 7 lebih leps solt mghrb aku kua ngn aa p teknik . huhu . segan lak ase . kalau boleh ase mlas tu pon ad g teknik . jauh lah teknik tuh . aku ngn aa jupe cikgu2 at sane laa . kawn2 same batch xrmi sgt . byk gak lah actvti at sane . adeh aku at sane law bleh xnk jupe ngn cikgu Abdul rahman (Cikgu Man) wrden aku dulu . erkk ! aku benci dy sgt sgt dulu sbbkn dy la mcm2 aku kene hukum . huhu . sampi kne pukul dgn dye . bkn aku sowg je kene aw . student len pon kene . huhu . sakit aw kene pukul dgn dy . huhu . sampikn aku nk lari dari asrma KANTOI depan2 dye . huhu . giler tol aku rase dulu . org lain xbani buat aku lak ase bani nk bt . bile TERKANTOI tu . aduhh . bersoal jawab lah aku dgn CIKGU GATAL tuu ! sebb cikgu ni mang gatal . tapi dy xbani mnggtal depan2 aku sebb dy tahu abah aku keje ape .

























SAKIT HATI giler giler aku dengan Warden aku ni . bile aku kene hukum dgn cikgu kelas aku . pas tu kene jupe ketua warden aku neh . kene hukum lagi ngn cikgu asrama (ketua wrden aka cikgu man) ARGHH ! memang tension aku duduk asrama . huhu sampaikan mama dtg sekolah aku sbb aku bt hal mase aku form 4 . adeh2 . malu2. tpi mase tu aku xkish pun . sebab mang aku xsuke cikgu man tu .  .ERM mlm reunion aku balek umah dalam kol 10 lebh . tu pon aa yang hantr aku balek . huhu . penat lah jugak aku sbnrnye . bile dh smpi umah . aku kms2 barang lagi. on9 kejap then terus tidur . heee ^^  


Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!