Skip to main content

27/10/2010


friends Pictures, Images and Photos


ERK ? Aku dah la late tido . wake up dr tidur pon late jugak sampai kan nk p old skool aku at teknik ngn kampung nangka pun x g . sepatut nye ari Isnin lagi kene g old sko0l aku tuh tapi tu lah aku . asek tangguh aje . asek lupe aje . asek bla bla bla laaa . lepas aku bngun dr tido . aku teurs p mndi , sarapan . kol 1 lebih aku p sembhayg zohur . Lepas aku sembhyg aku tolng mama kemas kn brg2 lak . letih nye aku . boleh plak aku angkat brg seberat 45kg . lam kotak besar seorang diri . adeyh2 . letih giler oii . mule2 nk angkt lngsung xgerak . lame2 dgn usaha aku . aku leh jugak angkt brg p turun at bawah umah aku . ish3 . tapi takut takut tu ada lah sebab tulang kaki sebelah kiri kdg2 xleh nk imbang kalau bwk or angkt brg berat2 neyh .

Waaa kalau tgh mengandung . org cakap ... eh doktor pon ada bagi tahu . kalau org mngandung xleh angkat brg berat2 lebih dr 5kg . ish3 . nanti boleh gugur kandungn . huhu . ish . ari tu aku kat kelas belajar pasal PREGNANCY . Makk oii . aku XSANGGUP lah nk beranakk ! xtahan oii . bukan mak bayi yang xtahan . tukang nak mengeluar n tukang bagi PUSH tu yang xtahan jugakk . adeyh2 . aku xleh la ase nk jadi nurse . sume bende takut nak buat . huhu . DARAH ? adeyh2 . mang takut nauzubillah . betul . sumpah ! aku xtipu aw . takut sangat sangat dgn darah . darah sendiri pun dah xleh nk tahan ape tah lagi nk nengokk darah orang lain. PENGSAN jugak lah aku nanti . huhu . ;(( . TOLONG saya !

Berbalek citer pasal pregnant . aku bukan ape . pasal prgnant aku xsure aku boleh buat . kalau silap sikit aku lah yg brtnggnjwb . aku takutt . aku dgr dr Lec aku dy ckp bile kene masuk bilik bersalin kene focus betul betul then bile nk kua kn bayi jangan tersilap langkah . palink penting sekali URI ! uri 2 cepat cepat keluar kn dr perut ibu bayi . supaya uri uri tu xmkan bhgian bhgian USUS . adeyh2 . uri ? uri bukn sng nk keluar kn . banyk bende lah nk kene belajar . aku pk nurse neh tolong2 org lam wad aje . tapi bukan tolong lam wad . adeyhh . abah aku tulah punye pasal . dy cakap NURSE senang . Nurse tolong tolong orang dalam wad . hmm . Bile aku dengar NURSE kena bersih kan MAYAT . menggigil ase kaki neyh . xtahan . BAU UBAT aku xleyh tahan ! sumpah aku xleh tahan bau ubat . ! nak muntah ! weekk ! . pas tu Lec aku cakap . bukan bersih kn mayat je . siap tampal tampal bahgian luke luke MAYAT yang hancur lak tuhh . TAPI nasib lah nurse perempuan xjage BILIK MAYAT . itu hanya keje Nurse lelaki .

 ERM bab pasal bersihkn bahgian kemaluan lelaki dgn permpn pon kene jugak . adeh . aku tnye lah ngn kakak senior aku (kak ayu) . aku tnye psl neh . dy ckp nurse kene buat kalau kite xbuat nanti kite kene buang dari kolej . Die dulu pun xnak buat tp dh terpkse nk bt cm nea lagi . HUHU aku teringat kan kawan mak aku . anak dye amek nurse . kene buat PRAKTIKAL . praktikal kali ni kene cuci kemaluan lelaki dan perempuan . Bila dy terpkse buat . Die xleh nk ckp ape . dah tu pulak pesakit tu lelaki . tapi orang tua lah . sebelom dy kene buat dye dah nangis dulu and call mak dye dulu pasal neh . Dah mak dy ckp sowh sabar . niat d ati nk tolong org sakit so, terpksa jugak lh dy buat . Lepas dy buat tu .. makan minum langsung dye xambik ape tah lagi nk sentuh . keesokkn nye .. dy mintak berhenti dari kolej and xmau jadi nurse lagi . padahal dy dah beljar nurse dah 2 tahun dekt kolej . last2 benti jugk dy . huhu

ERM . stop citer nurse .. !  malam tuh aku pon on9 je laa . tgok tv jugak . heee ^^ . cter seram . huhu . takut lah jugakk . lepas tgok tv . xtaw nk buat ape lagi . dgr lagu pun mcm xdgr lagu . tgok tv pon cm xtgok tv . so, ? aku nk wat ape lagi . hmm . entah laa . ad lah budk neh . xkenal pon aku . aku trsermpk dy mase aku kua ngn mama aku at bndar . Dye ni cm tahu tahu je air muke aku tgh sedih , ada masalah . aku diam ajelah . tbe2 dy bg salam at aku . ak jawab lah salam dy . mak ai sape lah mamat ni agak nye ? aku pon xtahu dtg dari mane pon aku xtahu . aku senyum jelah . aku xmau nk cakap2 sgt . tapi bile dy bukak citer pasal hubungan antara lelaki dgn perempuan aku mcm teringin plak nak tahu . aku dgr aje ap yg mamat tu nk cakap . Gaye dy macam org alim . suke macm brceramah . okey aku terus pasang telinge aku ni dok mendengoor . Dy cakap dy tahu aku ada masalah dgn ex aku . eh ? macam mane pulak mamat ni tahu ??? aku pon lagi nk menahu nye ,, ! aku pon mcm blur gak lah . wat lah sikit muke blur aku neh . =;=

aku pun tanye lah " eh . macam mana kamu tahu masalah saya? sedangkan saya xada bah  bagi tahu sama orang lain masalah saya" . mamat tu pon jawab . " Dik , saya tahu bah dari air muka kamu tuh bagaimana walau pun saya tidak kenal sama kamu " aku pun diam jelah . and terasa pelik . mamat tu bagi tahu . kalau ada masalah dalam hubungan jangan biar kan . berbaik lah kamu sebelum terlambat . maksud saya . kita dekat dunia ni cuma sementara . kita xtahu ajal maut , jodoh tu suma cuma terletak d tangan Tuhan . jadi mungkin di antara anda berdua mesti salah seorang pergi dulu . tapi sekarang ni anda masih muda . jadi anda guna kan dengan sebaik baik nya masa ini . jangan habiskan dengan bende2 yang xberfaedah . kalau salah seorang dpd anda bergaduh . tolong pulihkn cepat cepat . jangn bia kn ia lama lama . sebab ada keburukan nya . contoh nya , salah seorang daripada anda pergi jauh dari tempat tu . kita xtahu apa akan terjadi lepas tu . bila anda or sebalik nya mahu pergi balik ke tempat asal . mungkin jugak ada petanda2 yang akan terjadi . Kalau boleh and selamat lagi biar lah anda berdua pergi sama sama . (senyum) . Adehh . jgn lah tkt2 kn aku pak cik oii . huhu . aku xleh nk ckp ape lagi .. huhu

Lagi satu (mamat tu nk bg thu) .. kalau sama sama tangah marah . cuba kawal diri tu sendiri . kalau kita sayang kan pasangan kita . jangan lah marah dia . tegur lah dengan baik2 ya . kalau salah seorang tngah panas . anda yang bagaikan air . tolong sejuk kan yang panas ya . lembutkn ati dye . cakap baik2 dgn dye . kalau dy xsuke apa yang kita buat . kita cuba elak kan ok . dengar apa yang dy nk cakap kan . kalau nak hubungan kita panjang sampai ke anak cucu . cuba lah memahami perasaan masing masing . hati budi masing masing . (huhu . asal mamt neyh? aku xtahu lah . cm nea dy leh tahu mslh aku?) . hmm . last kali time aku nak balek . aku bla jelah lepas aku bg salam . nak tertidur jugak ase aku dgoor dy ceramah . huhu . lepas aku nk bla tuh . aku pusing at belakang . eh ? hilang ? di manakah mamat tadi ? laju nye ko bejalan ye . jalan ke lari ? huhu . pelik tol . so, aku cept2 nek kete jelah . huhu . dlm dok2 tu aku tgh pk gak . waa , bgus nye dy dok menceramah aku . aku harap lah dpt bubah ap yg dy ckp kn tu . hope org yg akn jadi suami ku nnti akan aku buat mcam tuh . InsyaAllah tu pon kalau lah aku ada jodoh . tapi mang aku buat yg trbaekk punyeee cilo0okk at suamiku nanti . AMIN .Entah kol bape aku tiduur yee . heee ^^ Hai . orang yang aku Sayang ! esspcially HUZAIRI . adehh . saya tahu kamu tidak suka sama saya lagi . hee ^^ tapi hati dan perasaan saya TIDAK AKAN BERUBAH ! yeah3 ! giler kot aku neyhh ? MYBE laaa . hohoho . aku pon xtahu nk ckp ape lagi . selamat malam sayang ku .


Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!