Skip to main content

1 / 10 / 2010

Photography Pictures, Images and Photos




Yeahhh ! ( r0ck on beb )
termakbul jugak aku bangun awal . tu pun xmenepati masa
yang aku alarm kan jam nak bangun pagi p
kelas . hehe . aku bangun dalam kol 6 pagi .
padahal aku set alarm dlm kol 5 pagi . tapi xpe . xkisah
sebab kol 6 p0n kira awl lah kan . HAHA

chicken dance Pictures, Images and Photos

lepas bangun aku terus lah p mandi .pas mandi baru lah gatal gatal nk p iron baju kurung . haha baju kurung ?waaa . ari ni aku je yang pakai baju kurung . segan plak nak pakai . t ad org kata aku macm2 lak .tapi xpelah . jangn dgr sgt ap yg org  cakap kn . niat kita nk pakai baju kurung .bagus lah kan ? apa lak xbagus an ?sopan aje . s0pan ? ad sesetengah mang r sopan n ad org ckap sopan tapi kalau pakai baju kurng . perangai xsopan . macam mane tu eak ?huhu . entah nape lak aku nak pakai baju kurung ni ? saje2 kot . formal lah kate kan . hmm . yes ! aku g kelas awal hari ni  . dalam ko 7.45 pagi dah sampai . (xsilap aku lah) . tapi at lam tren pagi tadi . HUHU . macam biasa lah . evrytme full aw . terpakse gak kteowg ni berselit2 kat celah2 org . huhu . nasib lah . aku , tijot , azira , ngan chrsty je dekat2 . kiteowg ape lagi . takut nak jatuh an . so, berpelukkan lah . HAHA .


sebelum aku nak p tren . fyzah msg aku . dye ckp sory sebab x bangun aku melalui handph0ne lah . tapi aku xad kdt an . so, aku xbalas lah . mang lah semalam soh dye mizkol aku bangun pagi . tapi dy xmizkol . xpelah . xkisah lah . HMM . bila dah sampai ke stesen masjid jamek . aku , azira , chrsty ngn tijot po0wn masuk kelas masing masing . aku macam biasa masuk kelas tingkat 3 , c dyeowng ni kelas 1c at bangunan sebelah ( bangunan persatuan Hokkien) . bila aku masuk . suma orang pandang . HAHA . (mimpi datg awl) tapi dtg awl ad niat . (niat nak tido aje ) =) . then ada lak org cm xpuas ati ni ckp aku mimpi tibe2 pakai baju kurung . ADUSHH . salah ke aku pakai bju kurung ? HERAN SAIA ~ ! xpe xkisah .


fyzah lak lom datang ag . s0 , aku p at tempat duduk belakang then aku terus tidur . ngantuk nye aku rase . smpai kan kelas dah bermulaa pon masih jugak aku tidur . 2 p0n ad member aku bangunkan aku lah hehe . mase tu dah kol 8.30 pagi . aku p0n terus lah p at depan . tempat biasa aku . nak f0cus study kate kan . s0, aku kene lah duduk di hadapan . kalau dudk sebelah orang yg 1 kepala ngn kita ni . tak berjalan lah otak kita ni nak study . huhu . bek duduk ngn orang yang kita kurang bercakap . aku duduk depan mang diam aje . tapi duduk depan sangat sangat lah mengantuk . kadang kadang tanpa rasa malu . aku buat aje taik mata . p sekejap lah . segan ar tidur at depan2 ni .


Lecturer Nursing dah masuk . arggh . dye mngajar memang aku rasa mngantuk ! bukan aku aje rasa macm tu . dak2 len pun merasa kn macm tu . dah lah language d gunakan sangat sangat lah susah untuk memahami . lecturer ni India tapi BI dye sush aw . dy guna american . kite kn gune britsh or len2 ag . cm UK gak p dy guna language at tempat dye stdy at US . YaAllah . sush aw nk faham . aku lah nak faham satu persatu aku dengar ape yang dye ckap . kalau xdengar tu aku tido ajelah . balek rumah baru belajar sendiri . tu p0n kalu ad masa nk bukak buku . kadang2 aku tanye lah ap yang aku xpaham at tijot . huhu . lepas Lecturer Nursing aku keluar (dah abis mase lah) . Lecturer math kene masuk sebenr nye . tapi Lec math kite0wg xmsuk . so, aku mngmbil mase sedikt untuk tidur lah . hehe . tapi xlame lah sebab aku nk study Bi plak . sebab lepas rehat nanti ad kelas Bi . lepas stdy cikit Bi . aku berbual ngn c fyzah . then dalam kol 11 pagi . aku kua rehat p beli mknn . byk mane p0n aku mkn . xjugak aku knyang . law aku makan nasi atau bubur baru lah aku kenyang .


Abis rehat . Lec Bi kteowg masuk . asal masuk kelas kiteowg je . ada aje k0mplen dye tuh . Panas lah . bising lah . sesak nafas lah . pape jelah . ! Heran saia  ! sekejap aje Lec bi ni masuk . pas tu . kalau dah siap apa yang dy suruh buat . terus balek lah ! . hmm . kalau aku dah siap keje yg dye suruh bt , aku terus tido aje . xpon lepak2 ngn c fyzah n ngn dak2 len . ERM . time balek kelas . dalam kol 1.30 .kiteowg xleh balek dulu sebab ada taklimat PTPTN kol 2.15 . huhu . bosan plak menunggu . bila Taklimat dah mula . aku kene amek aggreement n kene tnda tgn . bnyak keje betolah . kene tnda tngn lah plak . Tanda tangn ibubapa lagi . fmly lak dok jauh . sush tol lah nk mtk tanda tngn ni . lepas aku dh dpt borang agreemnt dr PTPTN . aku tido lah jap at belakang . penat lah rase . terlalu ngntuk hari ni . heran saia  . kenapa lah aku begini ?


CEH ! then aku bngun balek . dlm kol 4.30 petg kiteowg bersurai . penink2 lak kepala ni . ase xad mo0d plak . diam semacam aje aku ase . muke lak wat muke ketat . huhu . bila dh smpai at stsn masjd jamek . kteowg nek lah tren ke wngsa maju . aku ngn chrsty berbual aje . hmm  . bila dh smpai wngsa maju . aku . kiyah , tijot , azira . bybix n chrsty benti makan at restaurnt bwh tren . sebelah restaurnt Mydina . ingt nak mkn nasi kukus aym dara at kedai kakak sorng ag yg aku selalu beli . tapi kakak tu lak xad . s0, aku mkn aje lah at restaurnt ni . mengntuk lak ase . penat sangat sangat . dak2 kiyah p0n sume ngntuk . penat jugakk. xtaw lah nape kteowg ni penat n ngntuk sgt . smpai kn sume2 xad m0od nk brckap  Diam aje . lepas makn kteowg balek rumah terus . bila smpai umah . sume terus tidur . xtukar pakaian langsung . aku pon same . terus tidur , ngntuk sangat sangat and penat sangat sangat . huhu .


aku sedar dlm kol 7 . gelap aje bilik . so, aku terus on lampu lah . then aku smbung tidur aku . yg len2 masih tidur lagi . xsedr2 p0n . Dalam kol 9 malam aku ngn azira tersedar . then aku tgok hp aku . mizkol dari fyzah  and msg dr nia ngn fyzah . byk tuuu . alamak . ! aku sbnrnye ad assngmnt kene buat ngn group aku at strtbuck . aku tertidow ! dah la xad kdt ni nak kol . mate lak masih ngntuk . badan masih lenguh2 agi . penat lah ! law x g kunk nanti dyeowg kecik ati plak . dgn lemah nye aku p bangun then terus p mndi . lepas mndi aku pnjm hp zira nk msg at fyzah . lps aku siap2 . aku terus p kua lah sorang2 . huhu . takut lak ase nk kua . p apa kan daye . psl assngmnt aku kua jugak .bila aku smpai at strbuck . ak tengok c casper , liya , khairul , nash , fyzah , nia , asyraf , and lin dah ada at sane tgh sibuk cari mklumat n ada yg tgh mkn . huhu . aku pn explain at dyeowg ,


dyeowg phm sgt aktvti aku at umh. so, xlah mrh sgt , tapi yang aku xpuas ati . aku duduk macm tunggul ! sebb lepas dyeowg cari mklumat . dyeowg bt keje len . on9 bnde len . yg ad kpel 2 lngsg xbt keje . xpuas ati r . aku dtg jauh2 bwk buku pe sume . tapi dyeowg ? xad bwk ape2 . just sorng aje bwk lptop ngn b.bnd . 2 p0n ad yg sibuk2 nk bukak web fb . huhu . aku pun tanye c khairul yg asek berbual ngn mkwe dye . bukn nk kacau daun ok . dpd aku tnye owg len . bek aku tnye c khairul ni . aku tnye lah c khairul asal xbt terus aje prsentation .? dye ckp lah .. enth lah dah yg len2 mcm bt keje msing2 aje . lagi pun .. nanti kite sume bkumpul lagi nk bt assngmnt . masih awl lagi . HUHU . 2 yg khairul ckp . aku dgr dy ckp mcm 2 . kecewa plak rase . lebih baek aku duduk umah aje tadi . dah lah tgh penat2 ni . sakit ati rase . ! =;= . aku kalau bleh nk aje aku balek . tapi aku takut plak nk balek sorang2 . kalau pergi berani plak . sebab time tu tgh pikir aku late dtg . n takut kwn2 tunggu trlalu lame . 2 lah ase xtkut psl len . just tkut psl keje ni je . hmm . dalam kol 10.30 aku balek . aku, fyzah , nia , asyraf ngn haziq jalan same2 . asyraf ngn haziq anta kite0wg balek lah .


sebelom nk balek aku p kedai t0p4 . sbb nk k0mpem an ngn c buncet kol bape nk kua date . huhu . bila dh umh aku .aku msuk bilik . tengok gelap aje . ingt sume2 ni tido awl . p aku tgok yg tgh tido xbgn2 dr petang tadi ialah c kiyah ngn bybix . laem giler dyeowg ni tido . c tijot , zira ngn c chrsty lepak at swimmng p0ol . aku yg bwu smpai . terus basuh baju then on9 jap . xlame tu aku terus kol c buncet tuh . huhu , waaa rindu nye at die . bebual ar ngn dye. p mse last2 nk end call . aku da wat dy marah . huhu . sorry zaire . ERM . lps kol dye . aku p spin baju then sidai baju . lps keje aku slesai . aku on9 jap sambil tu aku chat jap ngn zaire . 2 p0n dye cm xnk chat ngn aku . hmmm . xpelah .


Lepas chat ngn dye . aku cari tijot . bila aku tawu dy tgh lepak . aku p0n lepak same . lame r gak kite0wg lepak . sampai kol 2.15 pagi barulah balek rumah . dekat aje dgn umah kiteowg . kiteowg lepak sekjp aje at swimmg p0ol . yg mmbuatkn lame nye . kiteowg lepak depn umah aje. bila kiteowg balek umah . kiyah ngn bybix baru bangun .ish2 . ingt kn da xidop da . lame aw tido smpai kan xsedar diri , hmm . bila sume2 ad at lam bilik .kiteowg buat bising plak . malm2 gini baru lah nk bt bising . time siang xad lah plak . lambat aw kiteowg tido . tapi sebelom nk tido . aku ngn len2 masak mee h0on sup lah . mase tu dalam k0l 4 pagi . hehe . lapar kan . =) azira tiod dlu leps kiteowg sume mkn .


lepas zira tido . chrsty lak tido . lepas chrsty c kiyah plak tido . tapi aku , bybix ngn tijot still bukak web yg mngerikn . mcm2 web kiteowg bukak sebb nk twu prkembgn tntg mangsa2 yg kene bunuh , kmlngn dn sebgai nye . maklumlah . kiteowg kene biasa kn dgn bende2 gini . tapi ! aku xtahan tengok gambar2 yg mngerikan aku . dah lah nk muntah  ! muke pecah  , tulang terkuar , kene sembelih , bunuh diri , dn sebagai nye . huhu . dalam pada itu jugak . c tijot tag aku kat facebook pasl artikel tu . aku yg suruh dye bukk n tag . huhu . c tijot lak tido dlm kol 6.15 pagi then c bybix plak tido dlm kol 6.30 pagi . aku ? xtido . sebab mate belum mngntuk lagi . huhu . xleh tido lah ! just updte jelah blogger ni . huhu

cute Pictures, Images and Photos


Mohamad Huzairi Shah
^^

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!