Skip to main content

9/10/2010


FALL,PHOTOGRAPHY2010 Pictures, Images and Photos
hmm ? what i doing this time ? hmm ? entahlaa . ase nye aku bngun dlm kol 11 pgi kot lepas dak kiyah, chrsty and tijot bngun . hari ni kn holiday . so, sume2 bangun late . hee ^^ lagi pon aku baru pagi tadi tido dalam kol 6.45 pgi . huhu . ngntukk gilerr dok menghadap lppy tuh ! . chrsty ngn tijot da mandi da .. tgl aku ngn kiyah aje lom mandi . huhu . xlame kemudian tuu kiyah p mandi .. then baru lah aku p mandi . lepas mndi kiteowg kemas kemas bilik lah .. pas tu berbual bual smpai ke petang . time tu aku ad on fb tapi xmen sgt laa .


Dalam ko 5 lebih g tu laa . tijot dengan c chrsty ajak aku p makan at obama cafe . kiyah xikut sebab dye nk on9 . sebelum nak kua tu . kiyah agi taw zaire ada online tapi dye xon pon chat box dye . cm nea aku nk chat ngn dye ?? aku rindu sgt sgt kat dye .. huhu ! xpelahh mybe dy tgh bz tu sebab nye dy xon caht box kott (pikir aku lah) . then aku terus kua p makan . kat obama aku order Nasi goreng Pataya and minum ais lemon tea . Chrsyt lak makan Nasi goreng ayam dengan minum air teh ais . C tijot plak makan mee hoon tom yam dengn air ais limau . HUHU , makanan aku Sangat sangt lh PEDASS . huh ! aku xabis makan pon . sebab nasi terlalu banyak and PEDASS YANG TERAMAT AMAT PEDAS.


Mee hoon Tom yam c tijot lagi lah PEDAS TAHAP GABAANN ! berasap tinge ni bile makan ,. huhu . pedass oii . xtahan aku makan makanan dyeowg neh ! sampai kan berair mate c tijot neh . aku ngn tijot berpeluhkan makan aww ! pedas aw . bukan nye pedas yg bese ni pedass pelik pelik ! erkk ! perut sakit aw makan pedas pedas neh . macam ase panas aje perut taw ! bile dh abes mkn n bayar . kiteowg lepak at playground aww ! Aku , chrsty , and tijot dok melepakkn diri at sane . rami aww budak2 men at sane and rami jugak orang p mandi swimmng pool .. ^^ igt mlm nnti nk p mndi swmmng pool .. InsyaAllah :)


Lame jugakk la kiteowang lepak at plyground then kiteowg kua dr kawsn kondo wngsa maju . kite0wg just g supermarket beli barang . hee ^^ dalm kol 7 lebih baru balek umah . dah sampi umah kiteowg dok berbual then smbhyg . kiteowg sume plan nk mndi at swimmng pool sebab malam malam khas kn untuk perempuan mndi . hmm . time siang rami org mndi . law mlm xad sgt orng mndi . just permpuan aje mandi . Erm lame aw xmndi at smmng pool . at sibu mase xmasuk asrama selalu mandi at delta swmimng pool hee ^^ BEST !


Dalam kol 8.30 kiteowg kemas kemas kn diri nak p mandi at swimmng pool . kiyah xleh mandi sebb dy msh period . Yang c tijot plak takut dgn air . Lagi pon air at swimmng nie dalam . dye xpndai berenang . aku pon xpndai berenang jugakk . skunk ase mcm takut takut tapi aku cube . Kalau zira dgn bybix ada gerenti dye join sekali sebab dari dulu lagi dyeowg ajak aku p mandi at swmmng pool . hmm . kalau boleh seminggu sekali jelah mandi at swmmng pool . Law mndi at swmmng pool leh mngkempis kan perutt aww . :P


Dalam aw swmmng pool . huhu sekarang aku dah kabur , rabun aw ! kalau dulu xad mcm nie . sekarang bile masuk dalam air dah xleh nak nmpak ape ape dgn jelass . kdg kadg ase panikk ! huh ! aku dgn chrsty men kire sape palink lame selam sampai at bawah dasar kolam neh . first aku dapt tahan dlm 6 saat , second 16 saat , and third smpai 20 saat je . alaaa sekejap aje ? nafas xcukup laaa . xsmpi pon seminit ! huhu . terukknye sekarang .. adehh . xpe2 . len kali leh praktise lagi . hee ^^ . kite0wg mandi smpi kol 10 mlm .


Lepas kol 10 mlam kiteowg balek nek bilik lah . dah smpi umah p mandi lah balekk . lepas mndi rehat kan diri laa . alahaaii . penat lah plak ngntuk pon ad . abis lenguhh satu badan nehh . ngntukk pon ada . huhu . aku kol zaire dye offkn hp . anta msg pon x deliverd . huhu . xpela mungkin dye busy . xnk d gnggu kott . so, aku rehat kn diri lagi . then aku urut c chrsty at tengkokm bahu ngn badan dye .lepas aku urut dye . dye lak urut aku . huhu geliii nyeeee . xbese ase org urut2 nehh . then kiteowg same same rehat . dah xad keje len . tijot urut kepale c chrsty . yg aku lak jd monyet jap dok mencari rambut gatal c kiyahh . haha !



Bile dah selesai mencari . aku on9 dgn c aa a.k.a farah . i miss her so much ! lepas on9 dgn dye . aku msg dgn x farah dalam kelas aku at my hp . dy mtk tolong aku . huhu . lame lah jugak aku msg ngn dye . smpai kdt aku pon kurenng ! lepas msg .. entah mcm mane . aku leh terlelap dgn lappry atas perut aku huhu . ngntukk sgt ! letihh ya amat ! awal jugak aku tido hari ini yee .. hee ^^  saya sayang awak , huzairi ! :'( awak sihat ?

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!