Skip to main content

17/10/2010


Love Sneakers Pictures, Images and Photos
Entah ko bape la aku bangun ye ? xgak aku tengok jam . adeh !mybe awl kot . tapi dalam kol 2 petang nanti kiteowg nak pi kua Times Square ngn ByBix . hee ! 2 p0n bybix yang ajak . aku , tijot ngn chrsty yang kua dari umah . azira xmau ekot . kiyah lom balek ag . dy ag msih berseronok at sunway Piramid . Bessh ! nak g jugak oii ! p , mybe next tyme laa heee ^^ . Tyme aku bangun dari tido tuh . chrsty and tijot dok tengok cite korea ag . ape lah tajuk citer tu ye ? aku pun xtaw . xbest sgt citer tu . law best bawu aku tgok . huhu . dah c chrsty and c tijot tgok movie . aku lak dok wat assgnmnt Islamic laa . then dalam pada tu aku bukak website Penjara Pudu . huhu . suke aw dgr2 citer pasal penjara2 neh . BESH ! lagi2 at penjara pudu dgn penjara kota tinggi . SERAM !


Banyak gak la aku bace citer pasal penjara pudu neh . entahlaa . seronok plak aku dok membace and dok menengokk gambar2 lam penjara tuhh . tgok cam seram aje . tapi tyme aku kua date ngn zaire . mase tu da nk balek . nape la aku xperasan penjara pudu mang terletak dekt c tu ye ? heran plakk . mama aku ad cakap . penjara pudu berdekatan dengan Times Square . s0, selame ni aku dok mencari upe nye sebelah TS aje . adeh2 ., mate neh langsung xperasan betol laa ! hee ^^ . nanti mau g TS aku nk snap snap laa Penjara Pudu tuh hee^ ^ SAKAI ! o;O


Lps dah dok menon9kan diri depan Lappy . aku terus p mandi and siap2 kan diri neh . tijot dah mandi . lepas mndi aku dok menghiaskn c tijot . dye mau pakai shawl dy ckp . so, aku ajar la dye . hee ^^ CANTEKK ! muke dy sesuai kalau dy pakai shawl . xbulat sgt ! cm aku nmpk bulatt . tembamm Pipi neyh ! . lps dh mnghiaskn diri dye . chrsty p mndi . zira masih tgh tido . lpas kiteowg  sume kemas2 kan diri . Dalam kol 4.30 petang baru lah kiteowg kua dari rumah . janji nk kua kol 2 petang tapi makin lambat plak jadi nye .


Kiteowg nek tren menuju ke Masjid Jamek . sebab nak tunggu Bybix kat sane . lepas tu kiteowg sume nek Tren ampang Line ke stesen Hang Tuahh . ! hee ^^ . aku , tijot , chtsy and bybix nek sme2 ke sane . lepas dh smpi ke hang tuah . aku ngn tijot dah ready nk snap Penjara Pudu tuh . huhu . SAKAI ! mang sakai . saje nk snap snap ! peduli lah kate org kan . hee ^^ lepas dh snap kat sane . baru klah kteowg sme2 g TS . aku , tij0t , chrsty and bybix tunggu farah ngan sri fitri kat TS . aku xkenal pon minah ni .


Tapi aku pernah dgr kiyah selalu citer pasal minah ni kat aku . dyeowg ni xsuke lelaki . entah lah . antare normal ke x dyeowg ni eak ? heran plak aku . bile jupe dyeowg . cantek aje upe tapi yg xleh bla tgok gaye dyeowg . ad je nk pegang2 tgn , pinggng laa . huhu . nak kate suke kat permpn tu ada laa tapi law brcinte dkt sesame pmpuan tu aku xpasti laa . Kiyah ad la citer at aku dulu . minah 2 org ni suke kat kiyah . siap bagi hadiah bantal busuk plak tuh kat kiyah . ish3 , manje nye dyeowg nehh . haha ! aku bntl busuk pn da hilang ke mane entah . smpi ke tue ni xjugak dpt cari aw .


Lepas dah jupe dgn sri fitri dgn farah . kiteowg sume berjalan2 laa. beli barang pe sume , p makan2 gak .. huhu . tahu malu jugak ye minah tu . tapi bukan sri fitri dgn farah je join sekali ngn kiteowg . Kawan dyeowg sorang lagi pon ad jugak mau join . name dye hidayah . dye pakai tudung . huhu tapi spesis macm dyeowg ni jugakk . alahaii . kenape manusia mcm ni eak ? huhu . xpelaa . mungkin luaran dyeowg mcm tuh tapi lam hati mesti ad taman punye dgn lelaki . Lame la jugakk kiteowg sume berjalan . penat sgt sgt aw ! letih . malam baru kiteowg balek aw . tu pon esok ad kelas (isnin)  . huhu


Malam tu kiteowg balek lalu ke stesen Hang Tuah . gelap plak jln ke c tu .. huhu ! aku , tijot and chrsty balek sendiri ke masjed jamek then terus ke Wangsa Maju . waa. mengantuk plak mate nehh . adehh ! Bybix balek hotel mummy dye . dekat Masjid jamekk . bile dah smpi wangsa maju . jupe kak ifa beli makann kat obama cafe . azira plak dok on9 dekt swmmng pool . aku , tijot and chrsty dok lepak kejap dkt swmmng pool . kak ifa pon same . dalam 15 mnt g tu da lepak kiteowg sume balek umah . bile dh smpi umah . kiteowg sume terus rehat and terus mandi and tidur .. Sebelom nak tidur , teringat lak dgn org yg tersyg neh . huhu . sakit nye hati rase bile igt ape yg dy ckp kn pada aku mase chat ngn dye . huhu . kenape lh dye ckp mcm tu sekali pon ? huhu :(
 

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!