Skip to main content

30 / 9 / 2010

flashing retro Pictures, Images and Photos

FUWH . hari ni aku bangun late sedangkan aku tido semalam
kira awal lah (1.30 ) huhu . aku lak owg yang palink last mandi .
dak kiyah , tijot , chrsty , zira n bybix da turun dulu lah .
dah tuh time hujan2 plak .
time dak2 kiyah turun . hujan masih renyai2 agi .
tapi time aku dah bersiap sedia nk p ke tren
lam kol 8.15 pagi . hujan semakin lebat .
huhu . lebat giler hujan . macam mane aku nk g kelas nih.
payung plak xad . HUHU . sedih nye .
aku men redah aje hujan lebat2 ni .
aku tutup kepala ngn baju ngn sweater .
sweater lak jadi payung aku
huhu . basah abish ku . nasib xbasah tersangat sangat lah ,
bila dah sampai tren . aku perah kan sweater aku .
ololololololo kecian plak ase
bila xad payung ni . huhu .
sweater lak yg jadi mangsa hujan .
tren dah smpai aku msuk jelah .
huhu . ramai giler owg lm tren . berhimpit2 jelah .
asek2 berdiri aje bila masuk tren ni .
dlm prjalanan ke msjid jamek .
ad plak mat salleh ni . tanye aku mcm2
aku jawab jelah . dh lah tgh sesak lam tren . mash jugak dy nk tnye . huhu
bila aku dah smpai msjd jamek . aku benti jap . penat2
pent nek tngge tinggi at msjid jmek tuh .
dah lah tgh2 hujan ni . tmbh lak kaki sakit .
bile nek tngge makin lah skit . 2 r sbb nye aku
benti jap . ujan msh turun dgr reda sikit . tapi aku men redah aje .
bila dah smpai kelas .
huhu . lecturer tgh mengajar
nasib lec ni baek hati sgt sgt .
mcm bese lah aku kene duduk depan sekali .
sebelah rash ngn aman shah (apoi)
huhu . bila aku masuk sume tnye apsl aku lmbt .
ad yg twu jwpn aku . so, xtanye lah aku apsl aku late  . hehe


^^^^

WAAAAHH
ari ni sangat sangat ngntuk lah .asek tido lam kelas aje
aku . nasib mase last .
fyzah duduk depn at sebalh aku ngn aman shah (apoi)
seblh kiri aku c rash . seblh kanan aku c fyzah .
dye owg lak men2 plak duduk dpn . aku ni lak yg mngntuk
terus tido . huhu .
dah abis mase kelas . lam kol 1petng
awl ciket balek sebab lec kate
ramai org lam kelas aku ni mngntuk
so, kelas abis awl . hehe YEAHH !
balek awl .
da sume nye balek .
aku tugu member2 len at depn faculty nursing .
then kat c tu ad senarai nama
pelajar yg wajib hadir setiap taklimat atau temu janji
dengan pihak kolej .
nama aku tersenarai lam taklimat tu h
so, esok (1 oktober 2010)
pukul 2 petang bertempat kan di auditorium at
bangunan hokkien, KL
ad sesi tklimat dari PTPTN
huhu . lewat lah aku balek esok . huhu . XBESHH lah .
ingat nk chat ngn zaire esok . huhu .
tapi esok aku busy lah plak .
kecewa nye ase . huhu
soryy zaire
xpat chat esok
mybe saya dah balek kite chat
2 p0n kalau awk masih online lagi .
xtwu plak bila kene balek .

^^^^

bila dah aku bace list nem aku at papan tanda
faculty nursing
aku terserempak ngn
kiyah , tijot , bybix , chrsty ngn zira
so, aku ajak fyzah balek same
ngn dyeowg ni .
fyzah p0n ikut jelah .
dekat stesen masjid jamek .
kiteowg selalu jupe org pelik2 aw.
hari ni kiteowg jupe lagi .
ad lak c mat salleh ni . dye wat excersice at depan tren masjid jamek
dengan berpakain kain batik , baju labuh
then berambut panjang
paras badan .
mat salleh ni lelaki aw .
muke da okey . tapi cara
dy je xok .
huhu .
c kiyah plak sowh aku amek vdeo
so, aku amek jelah tapi xclear sgtt sbb mase tu tren lak dah
sampai . bila dh masuk tren
ad plak lelaki india ni macam marah2 lam tren
terus aku teringat at lam video fb
yang ad minah chinese ni marah
pasal
tempt duduk ngn orang yng menduduk
tempat yg bertampal kan
wanita mngndung | buta | warga tua | sakit kaki (brtongkt)
sebab dlm video tu minah cine tu marah2 psl org
normal yg duduk at tmpt dudk yg brtampal kn tulah
padahal . xsemestinye . kalau ad
warga yg d mksudkn lam tampalan d tren
baru lah org akan bagi duduk
ni x . minh ni marah2 plak . sedangkn dye xad sakit pape
or xad kene mngene pon leh plak duduk .
ish3 . memalukkn ! dah tu terjerit jerit plak
tuh marhkn org at c tu .
berbalik pada cerita tadi yg pasl
lelaki india tibe2 plak mcm marah2 at lm tren .
aku .ngn tijot
dapat duduk so . aku trkejut dy mcm pndng aku ngn
c tijot . aku pun pusing belakang (at tingkap) nak
tengok label yg d tnda kn khas untk
wanita mngndung | buta | sakit kaki (brtongkt) | wrga tua
bila aku tengok xad p0n label tu .
aku pon pndng c tijot .
aku tnye apsal ari ni kite tgok org pelik2 eak . heran aku
tijot gelak aje . dy nk cakap tapi dy tahan .
sebab lelaki india tu tengok2 kat kteowg
huhu . takut plak aku tengok dye .
kiyah . chrsty . bybix ngn azira
dah gelakk abis kt tempt dudk sebalh . ( jauh cket dr kteowg)
huhu . malu plak ase .
hmm . bila lelaki india tu dah kua dr tren
abish sume gelak pasal laki india tadi . hehe
tijot yg tadi diam dah bersuara kembali
hehe . tibe2 lak xku sangke
ad org sdg perhatikn aku ngn tijot .
rupe nye ad mamat ni . heran plak aku ap sal tengok aku ngn
tijot . aku diam aje . then aku tgok balek .
dye tgok sebb bahasa kite0wg brlainan ke ?
aku p0n tnye c tijot .
yg ad laki tgok aku ngn dye .
pas tu tijot tgok jelah laki depan kiteowg ni .
dlm pada mase yg sme jugk dye tgh calling2 .
aku wat bese je . then aku lak xsenng ati
bila owg len ad pndg kite ni .
aku tunduk aje . wat bese je .
then aku tnye tijot lagi .
"kenapa lelaki orang depan kite ni . asek pndang
at cnie aje ?"
tijot pon bg tw lah .
"bt bese je lah . waa. nsem2 . nsib nsem laki yg duk dpn kite ni "
aku pon ckp lagi .
"dah tue lah . agak2 lah . p dye ni keje at RTM .
rancangn televsyen mlysia kan ?"
tijpt balas ..
'" yep2 . "
lelaki yg depan kiteowg ni pandg
kiteowg . dye senyum aje . heran lah ! igt sekali aje
dy senyum . tapi over lak plak dye senyum .ish2 .
bile dh smpi wngsa maju .
aku ngn member2 len pon kua dr tren tu .
lelaki yg dpn kteowg tadi pon kua jugk .
bila kiteowg bkumpul ramai2 at stsen
dengan bahase sarwak ape sume kiteowg cmpur .
lelaki yg depn kiteowg senyum aje .
mungkin dye hairan kot dgn
bahasa yg kiteowg gune kn . ^^

^^^^^

retro Pictures, Images and Photos

bila dh smpi umah . aku relex2 jap . then aku on9 .
tengok2 c zaire tgh on9
aku p0n chat jelah ngn dye .
hehe .
saya rindu sangat dekat awk !
lepas chat ape sume .
dye offline then xlame kmudian aku plak offline
sebab aku nak tido ! huhu . ngntuk2 .
lepas aku bngun dari tido . aku on9  jap
then aku p mandi dengan basuh baju n kasut2 aku .
YEAHH !
leh kua ngn zaire lagi . HAPPY nye !
lepas keje aku selesai . aku on9 lagi
ngn member2 aku huhu .
petng lak aku
p masak nasi . tijot ngn chrsty p mask lauk2 lah
leps mkn kteowg sume makan malm same2 .
lps mkn p mndi ape sume .
aku on9 lagi . then aku update blgger aku .
lepas updte . aku offline sebb dh ngntok sgt .
kawan2 dri umah len sowh aku
tido awl . so , aku kene lah tido awl .
esok mybe c fyzah mzkol aku . sebb
aku dh suruh dy mzkol aku . mksud aku sowh dye kejut kn
aku lah pagi esok .

^^

 Retro Radio Pictures, Images and Photos

I LOVE HIM
selamat malam zaire

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!