Skip to main content

26/10/2010


i miss you Pictures, Images and Photos
TUESDAY ? erm ? what i do this day ? arghh ! aku boleh lupe yee ?? huhu . aku tinggal umah neyh . asek tido late aje ! kadang kadang lepas subuh bawu nak tido . ap aku buat ? online ? main game ? dengar lagu ? HMM sebenarnye aku main game jew . game online (adventure) BESHH sangat ! entahla . seronok ye ? yelah dok xad wat pe aku dok men game joler .. nak mengemas umah . dah ada orang tolong kemas kan . Law d0h tido lepas subuh . bangun mesti matahari dok meneg0o0 doyh . adeyh2 . anok dar0 jenis ap0 k0 ? watever !

Lepas bangun dari tidur . aku p mandi . tengok tv jap then p sembhyang zohur . pas sembhyg aku dok mngms lah sikit2 barang yg xd kemas lagi . sikit aje . selebihnye owg dtg kemas lak yg mengemas nye . ^^ bagus bagus bagus . kemas2 lah ye . nak nengo0ok sangg0p x mngemas cek yg besepah sepah neyh ? ADEYHH ! acctually , umah aku sangat sangat lah besepah . macam umah tikus k0t (xla sgt) . lepas mengmas aa dtg umah . dok melepak jap then terus dy nk menolong nye hee ^^ . so, kiteowg sme2 kemas lah .

Lepas mengemas dy pon balek umah dy . aku lak on9 jelah . xtaw nk buat ape lagi kat dlm umah ni . huhu . risau nye hati aku . xtahu kenape ? maslh fmly blom lagi selesai sampai sekarang . aku igt prblem fmly aku dh okeyh . tapi  still gak cm dulu huhu . asek xlepas aje dari masalah aku ni . bukan aku je . parents aku pon same , HUHU . ;( SEdeyh nye saya . ! mcm nea nk tgok keluarge yg bahagia ? and merasai kebahagian dalam keluarga >? arghh ! susah untuk aku merasai kebahgian keluarga . Law parents org lain sume nye bahgia . happy aje . selalu g holiday . selalu luangkn masa brsama keluarga . selalu makan sama sama . selalu kongsi cerite . selalu tengok tv sama sama . selalu shoopink sama sama .

ARGHH ! penink ! penink ! penink ! entahla myb gak aku mang patut dpt masalh kot . asek2 masalh lam kepale ni d belenggu . xkire dgn sape sape . kurang kasih sayang kot ? agaknye lahh . kecian nye kau wahai aqilah . X pelah . bia lah . hmm . malam tuh aku update je blog aku tuh . entah membebel pasal ape pon aku xtahu . huhu . lewat jugak lah aku tidur . huhu . waaa . aku sbnrnye syg sgt kt die tuh . tapi an . aku ase an dye dh xad feel kt aku . tapi kenape aku masih  terhegeh hegeh kat dy ? susah nye aku nk buang perasaan ni dlm ati aku . aku pun xtahu nk buat cm nea dh . aku tahu dy xnk at aku lagi . tapi kan kalau sekadar nk kwn xboleh ke ? adeyhh . sampai bile ye aku nk macam ni ? waa . sakit jugak and PEDIH jugak ye kalau kehilangan orang yang kita SAYANG kan ? lagi lagi kalau kite dah berumah tangge . adeyh2 .aku xleyh tahan laa . sakit sangat . pedih sangat sangat ! hope aku cube jauh kan perasaan neyh .  ;(


Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!