Skip to main content

Walk the walk


Life Pictures, Images and Photos

people.they more talk-driven. instead of just plain talk, how about you walk the talk. they just know to say

"oh thats not the right thing to do"
"oh pity you"
"thats not fair

tell me, what do you guys fighting for? does being normal makes you feel that you're getting all the rights for yourself? until you open your eyes, that is the moment the "chain of stupidness" and "protection bubbles" malfunctioning.
 and aku pun tak tahu ler nak cakap cam neah agi . ERM pasal member aku neh . sekarang hampir nak masuk kes polis . Tapi cari aku nak settle hal dye . aku xad kene mengena ngn hal dye . patut ke aku settle kan ? ERM ? and patut gak ke aku terlibat dalam hal dy ?

Better jangan libat kan diri dalam kes polis . naye ! cukup lah bende dulu prnh trjadi jgn di arap kn sgt bende gini terjadi lagi . huhu . sorry dearsss ! bukan xnak tolong korang . *neh nak bg alasan . rumah aku dgn korang dh lah jauh . sekarang aku dah xsekolej dengan korang . Lagi pun aku xtahu sape yg mule kan dulu hal neh . Sape yang cari pasal pun aku xtahu . HMM . tapi yang aku herang nyer . asal korang gaduh sampi terkoyak koyak lak baju ? xad bende lain ke nak buat ? macam budak budak lah gado tarik tarik baju rambu rambut pe sume neh . siap brtumbok tumbok sepak terajang ag neh . pe hal neh ? Bende kecik jgn d besor kan .

yang aku heran lak . dah lah korang 1 rumah . boleh pulak korang xtinggal sama rumah lagi . sorang lari dari rumah sorang lagi dok menelentang at umah tunggu mase sorang agi nak balek rumah . ish3 . Sebelom korang gado at umah . korang at kelas pn gado gak . 2 pon mase aku ponteng kelas . law aku ada lam kelas mang aku tolng aje . p sorry lah dearrs . aku xmau lah beban kan prob aku lagi bile dah campur dgn prob korang . huhu  Okeyh . full stop ! setakat neh jer .

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!