Skip to main content

17/11/2010 - Raye Korban



waah . raye korban neh . aku dgn nurul bangun lewat . hee ^^ . dalam kol  9 pagi baru bangun . sebelah bilik arwah atok aku . faiz dengan iwan . *adik2 sepupu aku . dye0wg baru bangun gak . huhu . then aku dgn nurul p kemas kemas pe sume pas tu p mandi lah . kiteowg sume kemas kemas kan diri jugak nak p kubur arwah atok aku . huhu . aku rase an ni lah kali pertama aku dekat dekat dengan kubur . selama ni mane pernah aku p kubur dekat dekat . setakat tengok jauh je ada lah . huhu . dulu penakut sangat an . Dalam pukul 11 pagi aku p kubur . kiteowg sume r . huhu . ramai r jugak sepupu kiteowg yg g neh . sume nye msih keck2  . xla kecik sgt . dah sekolah rendah n menengah jer .

Dah sampi kubur , aku on hp aku . huhu . jerry msg aku . so, aku msg jelah dgn dye ,hee ^^ saya rindu kat awk ! . haha , *gatal . lame lah jugak aku dekt kubur sane . dak2 sepupu yang lain siap kemas kemas kubur orang lain lagi hee ^^ *rajin sangat . dah lepas p kubur . bace bace pe sume . tahlil pe sume . kiteowg dalam kul 12 lebih balek umah ler . Malam neh kiteowg ada plan nk buat BBQ hee ^^ .  lepas balek umah . mak aku , pak ngah , mak lang  * mak nurul  a. k . a qiena , n nenek p beli barang brang dapur ler . kiteowg yg ada at umah neh . p prpare lah nk masak BBQ malam neh . hee ^^ .

Petang tuh . aku dengan kak long potong bawang , potong cili , potong jelah pape pon . huhu pedih mate aku kene bawang . lame xmasuk dapur . HAHA . xad lah . lame xbuat keje macam neh dekt dapur . sambil tuh aku msg dgn jerry huhu . sedih ase :( sbb dy msg ngn org lain sampai silap anta msg :(( . xpelah . sabar jelah . pas tu aku sambung agi keje aku . tolong tolong mak ngah masak rendang daging lembu . then tengok si faie potong daging lembu * xnak tolong dye . At kampung sini . raye korban kali ni meriah ler . sebab 20 ekor lembu kene korban . waa best tuhh . erm dah siap keje at dapur . aku kemas kemas pulak at depan umah . penat giler kemas umah neh . huhu . dah teruk sangat dah aku tengok umh neh ..

Dalam kol 7 lebih . aku tertido . penat sangt an . huhu . tengok tengok at depan . sume dah p kebas BBQ . siap kenyang dh perott . kesian tol aku . xdpt rasmi dulu BBQ malam tuh . rafi , faie afiq *adik aku , nurul , faiz , n dak dak lain dok panggang daging , ikan pari and ayam . SEdapp derr hee ^^  mang kenyang giler . sambil tengah makan tuh . jerry msg aku . huhu . aku xbals sblom dy anta msg tuh *sedih sangat an . so, dy dh byk tnye . aku pon bls jelah . entah lah . xtaw nk ckp cm nea . sabar jer lah :(  dy pon xnak citer sgt pasal dye . asek xad mood jer .  Xabis mknan aku sbb pk kn pasal jerry tuh . then aku terus call dy . care dy pon nak x nak jer citer . xpe lah . malam tuh msg jelah ngn dye .

Then xok lak ngn dye . cam marah marah pulak dy . tanye pon  dah nk marah . :( . mals lah nk layan . stop msg ngn dye .  * sakit hati . dalam pukul bape entah . dy msg balek . dalam kol bape stop lak msg ngn dye . erm . malam tuh aku , nurul tido lewat . dalam pukul 5.30 baru aku dapat tido . Semenjak tinggal dekat kampung neh . aku mesti tertido dalam pukul 4 or 5 pagi . xtaw nape . huhu :(
 p/s : jgn la mrh sy :(

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!