Skip to main content

Kiyah dry SHOES with HAIR DRYER ????


Photography Pictures, Images and Photos

Malam semalam susah an aku nak tidoq . Online jelah . berblogwalking an . Xtaw da nak wat pe . Roomate aku * Kiyah nem manje nye . HEHE . hensem orang nye . Laki pandang ada yang cair . yg xleh bla nye . GURL pandang dy . w0w ! terus USHA kawan aku neh . siap mintak nombor handphone lagi tuh . FAMOUS lah kate ka . heee ^^ wink ^^ . okeyh ! back to the tittle *Kiyah dry SHOES with HAIR DRYER ?? . Yupp ! Time aku dok online an . aku tengok member aku neh . da lah esok final exam . relex aje . wat muke cam bese je . cool lah kate kan . member lain dah abis stdy and dah tidoq . tinggal aku dengan kiyah aje yang belum tido . kiteorang mang sokmo tidoq lewat .

Dalam kol 11 malam dia benti online then die terus masuk toilet cuci baju yang betimbun timbun cam bukit . HAHA . *Rajin pulak dye . Tu lah aku heran . rajin nye dye malam neh . Dalam kol 12 tengah malam . Dye dah pas cuci sume baju termasuk jugak KASUT dye . Time tu aku xkisah lah . Aku cam bese dengar lagu volume bukan men besor . tapi aku gune ear phone la xlah bisiing sangat . Sambil dok dengar lagu . Ase cam bising aje . kuat pulak tuh bunyi nye . bunyi cam mesin rumput pon ada hee ^^ . ERM bila aku bukak ear phone aku tuh , heran pulak aku malam malam gini aku tengok c kiyah neh dok pegang HAIR DRYER . ape mimpi dye ? dah nak p Kelas ke ? bila ku pandang dye . rupe nyer dye p Kering kan Kasut dye gune hair dryer . pelik tol minah tuh . cam lah xad kasut lain . ish3 .

Malam malam memekak dengan hair dryer lah . dye peduli ape janji kasut yang dye cuci ,  kering tu terus d pakai pada esok hari hee ^^ . Tapi yang buat aku nek heran lak . ada lak dye letak kasut dye tuh tepi katil aku ? wah wah wah . mentang mentang kipas angin hala ke aku aje . dengan muke slumber nye dye . dye letak jugak kasut dye at tepi katil aku tuh . dah lah dekat dengan aku pulak tuh . nak cepat kering punye pasal . hee ^^ kurank asam tol c kiyah tuh ^^ . Nyte !
 p/s : 15/11 | semalam punye story

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!