Skip to main content

14/11/2010



love Pictures, Images and Photos


Huhu . xtaw nak cakap cam nea da. asek bangun lewat aje neh . keje Aqilah . asek tido tido tido aje . ane x nye gemok . huhu . *ada lak ngate diri sendiri . ISHH x x x x . xbaek ngate diri sendiri . hee ^^ . Erm hari ni aku ada la terjage lam kol 10 pagi . bangun jap . then tido balek . bangun balek lam kol 2 petang . then tido balek lagi . hee ^^ kol 4.30 petang g tu baru bangun kot , . pas tu aku text Jerry . kejap aje . dye pn xbals . mls ler nk lyn . Dah bangun . sakit lak ase badan neh tido lame lame . aku ingt aku sorang je cam neh . Upe nye ada gak nek sekaki ngn aku  *Kiyah laa . dye pon same . bangun bangun terus online and xmandi lagi . HAHA .

Aku dok tengah online . Zira , tijot and christy ajak kua makan . aku cakap at dyeowg * Wey . kowunk g dulu t aku turun . nak p mndi dulu .. Tu jela aku cakap . tapi dah p mandi . aku lak lame nak p siap . tengok2 zira da balek umah dah abis makan at kedai makan . huhu . Agak nye lame ler ak p mandi eak . Lepas mndi tu kiyah kirim beli nasi goreng ayam . aku ingat nak aje makan dekt restaurnt tuh p dah yg lain2 abis makan . aku bungkus jelah . aku order nasi goreng pattaya jer . Cam bese lau beli makann or kua dari umah genti aku beli air kotak neh . * yg besor punyerr . air Chrysanthemun Tea ^^ hee .

Entah la . aku suke air coklat gak . Tapi kalu online sambil minum air coklat leh gemuk lak . s0, aku beli air tea neh jelah . sambil dok online sambil tu minum air neh . kan besh ? xyah makan pun xpe . leh kurus . haha . Dah pas beli nasi and air . aku terus balek umah . HMM . sebelum nak balek umah . aku terjumpe c shafiq ngn azira at tempat duduk depan swmming pool tuh . aku tegur laa

Aku : peewit , dating ke ?
azira : xad ah . stdy neh
shafiq : senyum
aku : ooh yeke ? leh lak ko stdy at c tu yer .
azira : hehe (sengih)
aku : anea tijot n chrsty ?
azira : dyeowg p kedai 99
aku : oo g tu
shafiq : (dok sengih2)
aku : (eeeyuwws . mampos ah . gatal nye mamat neh . cam ler aku xtaw perngai dye neh . boye darat !)

Lepas bual aku terus balek umah . Then terus makan . aku dengan kiyah jela yang belom makan . Tijot lak ad at umah . chrsty dah siap siap nk trun bawah at smmng pool sebab nak p stdy group dengan Shafiq , azira . Faiz . eyuuwss FAIZ ? ada jugak ke mamat neh ? same aje pangai dengn c shafiq tuh . Sejak bila lak c chrsty ni pandai rapat dengan Faiz neh ? heran pulak saya . okey ! lupa kan ! hmm . Lerr aku igt chrsty dgn zira aje nak wat stdy group . upe nyer tijot pon join jugak . tapi tijot join lepas solat mghrb la . bawu dye kua .

Aku dgn kiyah xlarat da abis kan nasi yg aku beli tadi . Mang cam ni la kalau beli nasi dekat OBAMA CAFE at swmmng pool la . dye mesti bagi banyak . harga mang r cam bese . RM5.50 . tapi banyak aw . mang xlarat nak habis kan . kenyang sesangt . so, kiteowg benti lah makan . simpan untuk tengah malam neh . HAHA . lepas mkn kiteowg online jelah . Dalam kol bape entah . aku on FB . Lynda ajak skype . HAHA malu giler nak skype dgn Lynda . walau pun ukan berwerbcam . entah laa . xtaw nk cakap pe

So, aku skype dgn Lynda . chat chat with her . Dye upload picture Jerry dengan dak cute , comel nye budak tuh ^^ . Jeles pulak tengok jerry dgn si comel tuh . hee ^^  Sambil tu aku blogwalking gak ar . cek cek blog orang . tu yg selalu aku on9 selame neh . asek view blog orang aje . xad keje lain . yelah . bek online skunk . nanti dah duduk dekat johor xboleh dah online cam neh . huhu Sedih pulak ase . Handphone genti xgune kot . :( :( . nak contact Jerry xleh dah . line at kampung xokey derr . Mesti bored bored bored bored at kampung aku tuh .

Lepas chat dengan Lynda . aku offline skype . aku dah nak offline FB . c kementot (JERRY) dok on9 . belum tido lagi mamat neh . huhu . aku dengan dye dok komen komen ler . hee ^^ Actually , i miss you damn much dear * Huhu . okeyh jangan dok menggatal lak . lepas chat ngn dye aku ingat nk tido . tapi xleh tido . huhu . xtaw nape . mate xmo tutp lak . huhu . sambil tu aku dok view blog orang lain and dok memoretkan diri . memoretkan? means kepo . do u know what meaning kepo ? ahhh . susah lak aku nk explain neh . Cam jadi penyibuk lah . Busy Body lah kata kan . senag ciket nak explain !
p/s : Busy body

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!