Skip to main content

Kisah Time kecik kecik dulu ^^



color splash Pictures, Images and Photos

OUH ? Blur blur blur ku tuk mok naip eh . sa penink palak da juak tuk . waaseyhh lamak sa xpakey loghat cboo eh . HAHA . (sorry kawan2 ^^ Entry kali ni i nk rojak2 kn bahase lerr .leh kan3 ^^) . yerr . adoh2 eh . xtawuk juak pa ku mok taip tuuk oo ? heran pulak sayerr ! Erm . okeyh beybehh ^^ . Waaa tidak kusangaka ku pat nemu member member nok nok lamak eyh . SUBB sayerrr ! Elina Hanim ! http://www.facebook.com/#!/elina.hanim MISHH YOUU DAMNN MUCH mUchie2 ^^ dio neh dop pnoh2 beruboh . kecik still kecik . tpi most cute mutieee ^^ syggs mu ! | Noor Idayu Syafiqal .. Syafiqal ? http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001240955726 aku keheranan . sejak bila da nem syafiqal ah nem last mu eh ? mu dok soh nipu aku . aku doh lamo kena mu key dok penoh2 mu buboh nem syafiqal .  Waa idayu . kawe windu ke muu . lamo doh aku kawey ngea muh nehh . (Wahh Aku kecek kelate lorrr . tidak kusangka haha ) Lamo dok kelih mu . more cute pretty beauty dearrr . Sayanggsss You sangat sangat !

Oh ? Lagi aku nok oyakk . aku palink palink dok sangko kawey aku hok namo nyo Nabilah Izzati  http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000829069101 makin lamo makin dok kena muko dio . Betul betul betul lain aw ! Dulu mu kecik dari aku . lo ni mu beso dari aku . kejut aku kelih mu kat gmbar mu . btw , mu makin comey and chantekk ^^ . samo jahh . Waaseyhh . mu ngea elina ngaji samo . wish u all  success ^^ . Tapi yg membuat kan aku happy sangat sangat . Elina amek khusus memasak . beljar buat kek . waaa . xsangke lerrr  . ko macam ni elina . nakal2 kite pon ko boleh beljar masak yerr . aku dah tue2 pon lom pndai masak . adehh ! malu saia ! ERM nabilah ? lagi lah . dalam banyak2 kawan . minah ni lerrr palink kasarr bagi aku . periang ^^ . kalo baloh koe kito samo2 gokk . haha . p baloh2 pom kito baloh meta jah . dop lamo2 . hua3 . baik semulo key . ^^ Nabilah neh amek khusus Fesyen ^^ waa . meymey aku dop sangko mu amek fesyen nabilah oiii . ! cam nea pon ko . ko still kwn aku ^^ . kaki silat kan ?? yerrr ^^ Aku | elina and Nabilah aktif Silat . tapi duo oghe dop leh kaloh ngea aku . aku gak amek name koloh kito . yes2 ! perngkat ngeri tu . waaa . subb saya ! haha . wah2 perasan2 .

Dok cito pasal Silat . Elina bagi tau dekat aku yang aku ni kenal x budak lelaki name Nazrin Zainuddin ? aku cakap aku xkenal . lepas tu c elina ni lagi nak memerah kan lagi otak aku surh ingt balek mamat neh . budak laki neh Same silat ngan aku . time kecik2 dulu . mamat ni ajar aku ngn elina n nabilah silat . 2 elina la yang bagi tahu . aku ni mane lah igt sgt . Hmm Nazrin Zainuddin ? sape eak ? http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000437426273 wahh paki anting2 la mamat neh . BERDOSE ! xsuke xsuke xsuke laki mcm neh .. erm aku pon bukk lah page mamat neh . hmm . sorry la elina hanim aku langsung xkenal mamat neh . soory deaarr :) Erm . sambung citer IDAYU lak . waaseyh . idayu ni kawan rapat aku mase kecik2 dulu . Skunk dye form 6 at skool lame aku . SMK PC 2 . Erm dye ni asek2 nangis aje lam kelas . aku ada lagi kawan palink rapat . name dye aiman . entah la . mane dye pon aku xtahu mamat tuh . dulu mase kecik mang ar nakal2 sikett . dulu belom baligh ag . erkk ? nak sebut ke? huhu sebut jela .

Law dulu . umh aku ngn aiman dekat . nk g umah c idayu ni jauh sgt . idayu ni terkenal dgn rambut kelinting . cantekk aw . minah cute dalam kelas aku . dari darjah 2 sampi darjah 6 . hee ^^ form 1 . still same class tp sekjap aje . aku ske tgok aiman ngn idayu neh sbnrnye . sepadan aje . 2 r mase kecik2 dulu . aku ngn elina hanim ni nk padukan dyeowg . ala cinte budk2 kecik an . sweet je . haha . aku sume org aku kwn . xkire laki or pmpn . perngai dulu kasar kan . dulu xpki tudung mang sebijik cam lelaki ^^ tapi skrg x daa . Umah elina lak lagi la jaohh . dekat dgn Taman Orkid . ala dekt2 ngn padang tembak . Umah aku ngn aiman . Taman Kurnia Jaya . dekt sgt dengn airport pengkln cheepa ^^ tiap2 hari tgok kapal terbang . bising2 . umah idayu dkt lam kawsan Polis . dy anak polis . Tapi kiteowg neh law nk jupe selalu naek Basikal ^^ Haha .

Okeyyh . Mule2 law nak p umah Idayu . Aiman mesti g umah aku dulu then kiteowg cari budak2 len yg ada basikal p  umah idayu . kt dalam kawsn umh idayu ada taman permainan . kadang2 ada r gak maen dekt sane . dkt umah aku pon ada . tapi jrg la nk men nyerr . Dah pas g umah idayu . kiteowg rami2 lak p jupe Elina. 2 pon xselalu sbb umh elina ni jauh sgt sgt  ^^ . kDg2 xjupe elina kiteowg g umah nabilah . umah nasrie alif . g umah aqmal danial . n mne2 kwn yg len laa . 2 sume kisah mase kecik2 dulu laa . sekarang dah besar . xad la mcm tu . Skunk dah tahu yg mane baek n yg mane buruk . lau bergaul pun mesti ada batasan nye . dulu mang xtaw pape pon . Alhamdulillah . sekarang dh berubah . kawan2 lain pun dah berubah jugak . dari yang xpakai tudung . sehingga sekarang dah pakai tudung ^^ Syukur Alhamdulillah ^^ . hee ^^ . skunk aku pon still nk cri kwn2 yg lame . Fatin Adibah | Aiman | Nasrie Alif | Aqmal Danial | Fathin Aqil | Dilla kartini | Soffia | Hafizah | Siti Nur Hasmawani |  and yg len2 lagi . :)
p/s : Sesungguhnya setiap perpisahan itu juga pasti akan ada nya pertemuan ^^

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!