Skip to main content

5/11/2010 - PEKASAM :D


Sad Photography *walk away* Pictures, Images and Photos


Semalam kan aku tidur awal . lam kol 12 tgh malam aku bgun jap . sebab kat lua bising .igt owg tegh tembk menembak upe nye bunge api n mercun . esok kn deepavali . huhu ganggu owg nk tidur aje . huhu . dari kol 12 mlm smpi kol 3 pagi aku langsung xboleh tidur . entah laa . mate dh tutup pon still nk bukak jugak . penink kepale aku aw . cam nea aku nk tidur lagi ? huhu

Entah kol bape aku dpt tidur . pas tu aku bangun dlm kol 8 pagi mybe aku terjage kejap bab aku dgr suare tijot sedang memanggil aku . aku bukak je mate . pas tu tutup balek . p sempt tgok jam . haha . kesian tijot upe nye dye kejut aku sebab nak ajak bejalan same dgn fmly tijot hari ni . aku dah tahu tapi berat tol nywa ni nak bangun .. huhu teruk betul aku kan .

Dalam kol 10 pagi aku bangun jap . tgok kiyah dok on9 . pas tu kiyah tido balek .. aku pon tido balek jugak . dalam kol 12 tgh hari aku bngun lagi . sebab terjage tengok chrsty dah balek umah hee ^^ pas tu aku tido balek . haha . dalam kol 2 petang bangun balek . anta msg dkt zaire . lngsung dy xbalas . fed up ase aw . Pada hari ni jugak . aku , Kiyah and chrty PEKASAM . taw ape mksud pekasam ??

Law aku dgn aa tawu lah mksud tu sebb dulu pernah la kiteowg wat pekasam neh . pekasam neh macam . kite xmandi dalam bape hari . aku xla smpi bape hari xmndi k . 1 hari je aku snggup . 2, 3 , 4 hari aku dah xsnggup lah . busuk2 , xmau2 . owg nk wngi . hee ^^ . entah laa hari ni sume layan hal sendiri smpi makan pon xtentu . aku bangun terus cuci muke n brs gg . kiyah pon sme . dalam kol 5 ptg kiteowg mkn meggi . pas tu mlm lak kol 8 lebih kua p beli burger . huhu ..

aku mals sbnrnye nk kua . tapi d sebabkn chrsty ni lapar sgt . smpi aku nk p mndi pon dy xbg aku mndi . dye ckp lame kene tnggu ak mndi so, aku xmndi laa . chrsty pon lagi la xmndi . kiyah xyah cakap la dari semlm dy xmndi . huhu . abang burger kt lua tu lak gatal . suke kacau2 . 2 r malas ase nk kua beli burger dkt sne . Lepas beli burger kiteowg balek umah laa . then terus mkn  hee ^^

Kiyah mang lah . dye pon lapar jugk . asek mkn meeggi je . xtaw nk mkn ape . lam umh ni xbnde yg nk mask sgt . huhu . leps mkn aku kol c zaire neh . byk kali aku kol dye xjugk angkt . heran plak aku . anta msg kali pon dy xbalas . geramm ase ! sakit hati aw . jahat betul dy wat mcm neh . then aku terus online . dalam kol bape entah , aku dah nk off9 . baru lah c zaire ni komen aku . huhu

sakit hati aw . ad lak dy on9 xtaw pape . owg soh dy tgok hp bru dy twu asal owg cm neh . dye neh dah bggn tidur bukn nk tgok hp . tgok lppy dulu . dok sibuk2 on9 baru lh igt kt kite . pandai2 . erm . geram aw . org neh dr tdi asek call dye . huhu dy cakap dy tidur? adeh ? apesal lah jd cmneh?? erm. lepas on9 ngn dye aku on video cht dgn chrsty . hee ^^ seronok lak men2 bnde neh .

lps on9 . aku ad msg2 ngn zaire pas tu stop msg . dy lak cm trpkse je nk msg . em lps on9 fb aku upste blog . then  kiyah lak p mandi . mase tu dh pukol 2.30 pagi . then aku tgok chrsty lak p mndi lepas dy berwebcame dgn sepupu dye . dy terus p mndi . mase tu dah kol 3 pagi . akhir sekli bru aku lah p mndi . smpi ko 4 pagi sbb aku p bsuh bju jugk  . leps sidai baju . aku terus p tidur . huhu . I MISS YOU HUZAIRI ;( . selamat malam /pagi

 

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!