Skip to main content

11/11/2010 And 12/11/2010


Couple Pictures, Images and Photos

Ceh ! ari ni ukan bangun sendiri da. Lynda lak anto mesg at ku . cam mengejut jer . hee ^^ malu nye . muke neh bawu bangun . haha ! 2 p0n Lynda ajak kua ari neh . hee ^^ aku on jela kebetulan aku pun xad wat pe . bored dekat umah . mesej2 jelah ngn dye . Lynda soh kejut c jerry . Banyak kali call . anto mesg pon c kontot 2 xbalas . cam nak giler call nombr mamat tuh . Last2 bawu tahu yg c kontot 2 p men futsal . ish3x

Plan Lynda nak kua petang sebab nak tunggu c Jerry pas men futsal . okeyh set ! Pagi tuh aku mang bangun awal . then terus p mandi . lepas mandi terus on9 . lame jugak on9 . then p basuh baju pe sume . kemas kemas umah . Hari ni rajin siket . anta mesg dekat tijot

aku : oyt . balek nti ko beli lauk k . aku p mask nasi jer
tijot : okeyh . balek nanti aku beli

Then tengah hari tu aku terus je masak nasi . tijot just p beli lauk lepas balek kelas nanti . Erm dalam kol bape entah kiyah bawu balek dari kelas . aku terus buat air hee ^^ ish3 kenape lah ari ni aku rajin yer? xsangke lak . umah lak bersih je aku kemas , al maklum aku dok umah je kan . keje aku kene kemas . haha . macam dah jadi bini orang lak . suri rumah sepanjang masa . haha . adoi2 bosan bosan lau jadi suri rumah sepanjang masa . tak taw nak wat pe aw . asek menanti kepulangan kawan2 je ukank menanti kepulangan suami . muahaha =;=

Xmau lah jadi suri rumah . xbesh . xad kawan nak ajak berborak laa . asek dok sorang aje , cakap sorang diri ada la ^^ . Lepas kiyah balek umah . Zira pulak bawu sampai umah . aku dah siap kn air minuman untuk dyeowg . nasi pulak dah masak . hee ^^ just lauk je belum ada . nak tungu c tijot ngn chrsty balek lambat pulak . dyeowg ni p shooping dekat Mydin Masjid India entah kol bape nak balek . owg dkt umh da kelaparan . espcially aku ! hee ^^  Lam kol 2 lebih aku dengan zira p atm . aku teman zira p sana cek duet dy .

Lepas p ATM kteowg terus balek . Da sampi umah aku terus rehat . penat sangat . letih . aku on9 jap sementara Lynda mai wngsa maju . First dy call . mak ai . segan silu d buat nye . huhu . sumpah ! segan aw . xtaw nape . :) Then dalam kol 4 lebih bawu tijot dengan chrsty nak balek . aku ase cam xsempt aje nk mkn . kemas2 pn lom agi . lepas siap bkms tu terus p makan . tup tup tup . Lynda call lagi . dy cakap dy dah smpi . Xlame kemudian dy0wg msk kwsn prumhn . huhu . Sorry lah tijot xdapat habis kn makann aku tuh . huhu

Then aku ag taw at Lynda soh stop kete at dpn bumper . Aku terus turun dari umah . huhu . segan nyer . ingat kan Lynda ngn Jerry je . upe nye dy ad bwk kwn dy skli shidi nem nyer . Ingat pakwe Lynda .hee ^^ . dah smpi at bawah . xtaw nk p ane . p jelah at swmmng pool . lagi ler xtaw wt pe at sane . hee ^^ sorry la . tempat qyla borink sangat . huhu . Ble tgok Lynda . waa. thomey nyer . kecik jer tubh . mang sweet ^^ :) . seriously i cakap aw . hee ^^



thanks at Lynda . ^^ snap senyap senyap yerr

Then kiteowg pn bla dari wngsa maju . terus ke KLCC . huu =;= . ala jalan jalan at Klcc parkg lak adeh . cian cian . bak kate Lynda . gedik nak masuk klcc hee ^^ lepas p klcc tu kteowg p ampg . p mkn at sane , yer kteowg brlumbe2 ler sape mkn abis madgut tuh . ala . gurl menang ler . aku ngn Lynda mkn madgut chickn . mang lesap laa nasi tuh haha . tula pasai . sape soh belumbe tgok diri sendiri tuh da xlarat sangt nk abes kn hee ^^ . huhu sebnrnye ase nk muntah bile mkn byk tahap gaban uh ! tapi depn org cover cket haha .

Malam tuh kteowg p genting lak . huhu sejuk sejuk sejuk . law taw p genting da lame aku bwk sweatr . p xplan pn nk g sane sbnrye . hee ^^ huhu . mang nak muntah p sane . jalan nye yg buat kn ase nk muntah . penink2 lalat der. tak tahan rase . huhu . Balek dari genting pon same . penink melampau lampau da. ase dunia neh sdg berputar . =;= akher skli muntah jugk aku lam kete . tu at plstik . mtk at jerry la . igt tyme dye tgh tdo xmo la kejut kn dye . p da xtahan sgt nk munth kejut kn lah dy bngun dr tdo tuh . sorry kacau awk tido ! =;=


hee ^^ sempat jugak p snap
And thnks erk bagi plstik awk tuh . huhu . penink sesangat . ase nyer neh la palink teruk penink . Dalam kol 7 pagi bawu sampi umah aku . tu pon jalan ase dh xbetul . huhu . thnks Lynda , Shidi and Jerry ea anta Qyla at wangsa maju . huhu . take care . Penink penink at kple lak xilank2 . dah smpi umah , member cine aku tegur .

Lee ping : eh u . u g mane ? bru ni nak balek?
aku : g kua . bru ni nk balek . (penink . layan saja lah)
Pie kien : waa u . pagi2 baru blik ea. g mane tuh
aku : g jalan2 dgn kwn (ala mcm dyeowg xpnh blek umh bpe ari)
wong : ayoo kamu . napa u ? jalan pn da xbetul
aku : penink k la i nek ats dulu . bye


Then aku terus masuk bilik . ingat nak baring . tapi tengok at bawah . dyeowg ada lagi at bawah . ak call balek sbb td xangkt pnggln  Lynda . aku ag taw yg aku da msk umah . Lagi pn mase tu umah belum kunci lagi . 2 la leh masuk . huhu . Pas dyeowg da g . aku terus tido . xsedar kn diri lngsung . zira agi tawu at aku " ko bwu tido ni  nnti kteowg blek tgh ari genti blom bgn" aku senyum jer. then terus tido . tp ak tbgn kol 8 pg blek sbb ase nk munth . munth mkn madgut ler . huhu . sakit ase tekat . perit sgt . huhu . then aku smbg tido balek . mang aku xtaw tarikh | masa | hari . betul aku ase aku lupa aw . Aku bangun balek dalam pukol 8.30 malam . ase nye tu lah aku tersedar . badan da ase sakit . perut lak lapar sangat . pas tu aku anta msg dkt jerry . dy tido agi kot . xbalas pon . aku pon terus mandi . penat sangat .

YaAllah penink sesangat .lepas mndi . zira ngn tijot ajak kua mkn dekt obama cafe depn swmng pool . aku pn on jela . sebb aku pon tgh lapar sesangat . tu pon mate ase dh nk tdo . sambil tu aku pn msg jela ngn Lynda . Lynda bgn kol 3 petg . hee ^^  . Lepas makn . aku dh mang ase nk muntah . penink da . p tahan jugk . pki gak minyk angin . tu pon tijot yg bagi dekt aku . aku gune jelah . azira dgn tijot nk lepak at swmmg pool aku dah ngntuk da xtahan la . aku terus balek umah . then call jerry jap . dy pon tgh tido . cakap skjap aje, lepas call dy . aku on9 jap then terus tido . kepale suda penink . xhilang hilng lagi penink kple neh . =;=  Time aku kua mkn dgn zira n tijot . ku tanye ngn dyeowg

aku : korang nk lepak eh nti ?
tijot : yela . ko nk ikut ?
aku : xnk la. ngntuk le mate aku . nk tido '
azira : xpnt ke ko tdo?
aku : pent la jgk p ape leh wat aku ngntk sgt
zira : ish3. kuat nye ko tdo . smpi xsedrkn diri .
aku : yelah . ko ni lepak2 esok x g kelas ke? esok xad exm?
tijot : pesal ko? esok cuti la .
aku : hah ? yke? aku igt ari ni ari khms ler . mng xsedr .
azira : arini ari jemat okey
aku : laa , mang ak xtaw pn ari ni ari jemat .

Then aku xtanye da . pelik sungguh . Hari pun aku dah lupe . ish2. teruk nye aku . penink sgt kot . tido lak smpi xbngun bangun da. nyenyak semacam aje . huhu =;= btw , thx agi at Lynda | Shidi | Jerry . huhu :)  | ada lagi pic tapi nak upload tuh susah cket sbb line at cnie slow ler . coe . t qyla tlg upload kn ble line okey hee ^^
p/s : Mlm 2 ad chat ngn Laki giler kot . buhdush ! Aku BENCI Kau !

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!