Skip to main content

16/11/2010



* continue entry yg semalam . Pagi tu an . dalam kol 7 pagi . kiyah , azira , chrsty and tijot terus p kolej la . sebelum tu dyeowg salam lah dengan aku . huhu . rindu aku at dyeowg tuh . Then aku cepat cepat ler kemas kan diri neh nak p ke stsen bas at bukit jalil . huhu jauh sesangat . beg aku dah berat giler . xtaw ler aku bawak ape . baju lak xbawak banyak pon . huhu . kol 8 pagi aku terus kuar dari umah . huhu banyak aku tinggal barang dekat umah tuh . mang sangat banyak . huhu . bile dah kua dari umah . aku angkat jelah beg berat berat tuh . berat nak mampos derr . ase nak nages . kaki dh sakit sbb xleh nk imbang berat beg tuh dgn bdn ku neh .


Berpeluh peluh kan aw . nk ke tren agi . aku nek tren ke gombak . law nk ke gombak xrami pon org nek . bese nye dr wngsa maju nek ke masjid jamek . rami orang . so, aku patah balek ke gombak , dapat siket duduk an . mang rami orang at tren tuh . bila aku dah smpi ke msjid jamek . aku terus beli tiket ke sri petaling *nak ke bukti jalil . jauh sangt . nak kejar mase aw . lam ati aku xtw lah sempt ke x aku nek bas ke jb neh . huhu takut terlepas aje . bile lam tren tuh . aku sorang jer gurl . heran pulak aku dok lam tren xad gurl . aku trcari cari lah tempt ni khas untk gurl or boy an ? tapi xad pon tulis . huhu risau pulak aku aw. lagi lagi at sebelah aku neh *xdekat pon dr aku . ada pergaduhan lah pulak . entah lah mat indon mane entah . saje buat mslh tol ler .


Bila dah smpi bukit jalil . aku terus ke kaunter bas ler . amek tket tempt duduk ler . then aku terus ke platform 7 . amek bas KKKM . xsilap aku lar . huhu . takut ler nak nek bas neh . risau pulak aku huhu . bile dh duduk at lam bas . aku msg ngn jerry . tp hp dy off . so, msg dgn lynda . dyowg at lm kelas upe nye . ad prensntaion . aku igt nk tnye jerry balek bile . tapi tgk dy cm bz an xjd ler tnye . huhu . lam bas . ase cm xselsa sgt . risau ler . cm xsedp ati jer . huhu . nurul lak asek asek msg an aku . tnye aku at mane . dy taw ak x reti nek bas . so bnyk tnye r minah tuh . huhu . bored lah pulak . mama aku lak asek call jer . huhu . sampai ke mane ntah . aku call jerry . dy lak da lam bas . huhu aku bwu ag taw dy yg ak blek jb ari neh . huhu . aku nek bas dalam pukul 9.30 pagi . sampi Larkin dalam pukul 12.30 tgh ari . tu pun aku tnye org . huhu sebb xtaw jln an .


Aku p tunggu mama aku at Surau Larkin . huhu . lame giler aku dekat sane . ngntuk sesangat aw . penat pon ada . lapar pon ada . huhu . sambil tu aku msg msg dgn nurul *sepupu aku . then aku call jerry huhu . rindu sesangatt dekat jerry . huhu . lepas call dy . aku dudk jelah at depan kedai mane ntah . huhu . hujan ler . angin bukan men kuat lagi . Dalam pukol 4 .30 petang . mama aku and afiq *adik lelaki aku . baru sampai . penat der . mang xtahan da ase tunggu lame lame g tu . then kiteowg terus p makan at Mcd . sambil tuh tunggu sepupu aku * nurul a. k. a qiena . huhu . mule mule mak aku x bagi aku balek dgn nurul sebab nurul bawak laki an . tapi entah cm nea gak . mak aku tetap nak turun JB amek aku . p same jugak dy tumpang kawan nurul tuh *wan . Dah xleh nak wat pe an . hari dah lah hujan lebat . so, kiteowg sume tumpang lah c wan tuh *kawan nurul .


Jalan bukan main Jem aw . huhu . letih duk lam kete . sakit kaki aw . ukank sakit kaki jer . segala gala sendi ase sakit an . huhu lambat nk sampi Kpg aw . lame sangat . dalam pukul 8 malam kiteowg benti makan dekat Saujana . jauh lagi nak sampi kampung . Dalam pukul 10 malam ler . penat aw . baru ni nak sampai kampung , penat aw . huhu . Dah smpi kampung . huhu . aku bersalam salam lah dengan sepupu sepupu yang lain . mak sedara pe sume lah . waah rami ckp aku kurus *perasan lah pulakk . hehe ish 3 . teruk betul aku . heee ^^ . then aku dgn nurul lepak dengan wan kejap sebelum dy balek la . dah la umah budak tuh jauh . bani pulak dy kua malam malam gini . lagi lagi kampung aku neh . cam berhantu aje . gelap semacam aje . sunyi pulk tuh . maklum lah kawasan kampung aku neh banyak hutan . kelapa sawit aje . Bila kawan nurul tu balek * wan . kite0wg p mandi and sembhyg ler . pas tu kemas kemas bilik neh . huhu . aku dgn nurul tidur bilek arwah atok aku . aku lak tido at tmpt katil arwah . nurul sblh aku ler . huhu . seram aje umah neh . lame kene tinggal umah neh aw . huhu .


Macam macam ada . bape bulan kene tinggal umah arwah atok aku neh . berselerak aje aw . penat aku dgn nurul kemas aw . huhu . mate aku xleh bla la . langsung xngntuk tp aku ase penat . nk rehat . malam tuh aku dgn nurul try online lah . pukul 2 pagi sume sedare mare tido . aku dgn nurul xtido ag . aku xselsa sbnrnye . cam cam ase malam tuh . dalam pukul 4.30 pagi . famly pak ngah * adik mak aku . dari terengganu . baru dyeowg sampi umah . Dyeowg bawak 2 buah kete . anak dye rafi , faie , kak long n razim . dyeowg tuh shre shre kete ler . aku pulak sebelum nk balek JB . aku dah gado dah dengan si faie tuh . sakit ati tol ati aku . mang ngek lah mamat tuh . pagi tuh , aku dgn nurul jelah salam salam dgn kak long and mak ngah aku . lame betul aku xtengok dyeowg neh . bape tahun eak ? 3 tahun kot . huhu . then aku dgn nurul terus ler masuk bilik arwah atok aku . dalam pukul 5.30 nurul dgn aku tido . huhu . susah aaw aku nk tido . pelik je ase . entah lah susah aku nk cakap . dalam ati ni cam cam aku ase . huhu . susah aku nk explain aw . huhuhu .

p/s : makin lame makin pelik  | miss you jerry
 

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!