Skip to main content

9/11/2010

couple Pictures, Images and Photos


Really really bored . nothing to write this date . ahh ! asek2 ikut date lak aku neh yer . dah tuh suke tangguh tangguh wat keje . adeh ape nak jadi ngan Aqilah ni yerr ^^ erm 9/11/2010 ? haa da igt da. waseyh pagi tuh aku terbangun lam kol bape eak ?kol 8 kot . then terus p mandi . kol 10 lebh p kemas2 ckit umah . 1 umah kemas . aw ! waaa rajin nyer mak cik aqilah neh yerr ^^  dah pas kemas umah aku terus lah p cuci baju neh . huhu lapar pulak ase an ?

Xtaw nak makn ape . meggi lak xad . lom beli agi . mals nk p kedai . kedai lak jauh sangat sangat . huhu . s0, p cek2 gak at dapo . tengok tengok telor aym tgl sebijik jer . lam peti ais barang dak cine jer banyk . p selongkar lam peti ais la . tengok tengok hot dog tinggal due . so, aku p masak telur ngn hot dog . waaa . bile makan ada la kenyang siket . hee ^^ lepas makan . p basuh pinggn mangkuk yg belum d cuci lagi .

Dalam kol 12.30 . aku call nurul (qieyna) sepupu aku yang skang neh dok stdy at kolej komuniti segamat . aku tanye pasal alamat kampung aku . huhu mak aku suruh tinggal dekat kampung sungai telor , kota tinggi , Johor . mak ai . xsuke nyer aku tinggal at sane . huhu da pas mintk alamt ngn nurul . aku on9 jap at umah . dok komen2 ler ngn kwn Jerry hee Lynda nem nyer . mang cantek ! hee ^^ Erm line at umah cam taik jer so aku ase nk kua jap . dalam kol 12.45 aku kua p cc ORANGE hee ^^ skunk at Orange ada 3 cc . kaye tol pemilik cc neh . aku pilih cc palink baru !

Selesa giler dok sane . line cam power jer. Best on9 lame2 bile tgok line laju cam kete api . hee ^^ tapi sangat sangt lah penat aku on9 at sane . aku on9 pon just nk upload gambr jer . tu pun kengkawan yang suruh upload kan . law x sebab kawan2 aku yang suruh . mang aku xupload sume gambar2 tuh . huhu . cam ape jer . gambr lak pelik2 jer aku tengok . xad yg menarik hua3 .

Waseyhh . dalam dok dok menon9 kan diri tuh . tibe tibe komen komen ngn c Lynda lagi kawan Jerry ^^ . first aku tengok . adeh2 . malu2 nyer ase bile komen ngn die . asal komen jer mesti tergelak gelak . xtaw ler . happy pulak ase . haha . Mak ai siap bagi no. fon . aku on jela . hee ^^ perempuan kan ? xkesah . hee ^^ siap usha usha lah pulak hee . ati lak mang dok bedebar kencang aw bile bekomen dengan Lynda yang sweet neh . Cute sesangat ^^ .

Dalam dok bekomen2 tuh ada lak c kontot dok nyelut(sibok)  kan diri die tuh dok mengate aku ngan Lynda ? jaat nye awak ! xpe xpe xpe . hari ni mungkn hari awak . ari len mang bukn ari awk la . ari saye jer hee ^^ . Sabar jelah bila dok kene mengutok neh . mamposs lah kamu ! hee ^^ Erm lame jugak ler aku dok at cc . aku ikut pakej . RM10 dalam bape jam eak ? 9 jam kot . xsilap aku la . sebab aku dok stat on9 at cc dari kol 12 tgh hari sampi kol 9 malam . hee ^^

Perut mang lapar . p nasib bek tijot tnye aku . dy p beli makanan aku at abang yang selalu jual Nasi aYam kukus depan Mydina hee ^^ . kol 9 malam aku terus balek umah . nak pengsan ase asek duduk aje lam cc . Bising tahap Gaban ! bile dah smpi umah . Sume tanye aku hee ^^ banyak soal pulak dyeowg neh dok bersoal soal dengan aku cam polis jer . ye la aku kan kua sorang sorang . balek pulak lambat . yang suke dok menanyekan tu adalah c kiyah . dye lah tukang jadi polis lam umah bile aku balek lambat . adeh2.

Bile da selesai sesi s0al jawab . aku terus p makan . lepas makan terus mesej ngn jerry . tapi dy dok makan . malas nk kacau die . agi pon dye malas nk mesej . xpelah lau dy xnak pon . Then aku terus tido . mang penat sangat sangat =;= selamat malam

p/s : sorry late update this date =;=

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!