Skip to main content

Manusia Memang Kejam ! ! !

MANUSIA KEJAM ! ! !
Nie lagi manusia yang kejam lam dunia nie !.
MasyaALLAH . berleleh air mata aku bila
 aku melihat perempuan yang sedemikian rupa
die seksa oleh beberapa kumpulan lelaki di Jepun .
 Astaghfirullahala'azim . kejam nya manusia .
Tidak kah lelaki lelaki tersebut
 berasalh kasihani terhadap perempuan begitu ?
 dah lah perempuan tu kene culik , di rogol ,
 lepas rogol ..... inilah yang d lakukan oleh sekumpulan lelaki di Jepun .


Dah lama aku nak upload gambar ni .
 Tapi aku xberani sebnarnya .
aku kesian tengok kaum aku sendiri diseksa sedemikian .
 Time bulan puasa hari tu , aku ada tengok
lagi gambar gambar ni then aku edit balek
bahagian2 yang tertentu . Selain tu gak , bila aku
nak tido je mesti aku terbayang bayangkan perempuan ni diseksa .
 kadang kadang gak aku xtido langsung .
sedih nauzubillah . Menangis aku aw. walau pun
 aku rase nak muntah bila perempuan tu diperlakukan
sedemikian rupa . Dyeowg ni memang tak ad
 perasaan t0l lah ! tak perikemanusiaan Langsung ! !
ERM . gambar yang aku upload ni tersusun ikut
step by step . Dari gambar pertama perempuan
tu hidup sambil nangis2 sehinggakn gambar yang terakhir direbus
dan di makan oleh manusia sendiri . Bagi mereka ,
ini awet muda untuk golongan yang tertentu untuk
 memakan nya , biasa nya golongan lelaki yang
memakan nya kerana hormon mereka yang bla
bla bla ... malas aku nak explain kan .


Soalan aku lak ,
kalau lah kita xtahu yang daging yang kita 2 makan
adalah daging manusia , then lepas makan kita cakap .
 "waaa sedap nye . daging ni lain dari yang lain la" huhu .
 Dalam pada tu jugak , kita baru sedar yang makanan tadi
 tu adalah daging manusia . apa perasaan time tu ??
 Sebab dulu pernah terjadi di Kuala Terengganu tentang
Mona fendi yang buat kenduri xsilap aku la atau
 buat makan makan lah . Yang sebenarnya Mona ni
masak daging manusia sedangkan penduduk
 kat c tu xtaw pape . yang dyeowg tawu .
 "sedaapp . daging ni lain dari yang lain " .
 Apabila kes mona di siasat dn d sebarkan . barulah penduduk
 d sana tahu . dan terkejut atas apa yang terjadi .

STEP 1


STEP 2


STEP 3


STEP 4


STEP 5


STEP 6


STEP 7


STEP 8


STEP 9


STEP 10


STEP 11


STEP 12


Bila kita hayati betol betol . betapa kejam kan sekumpulan ni kan ?
dieorang ni betol betol xad perasaan . Lepas tengok pic ase penink ! muntah !
tapi diorang ? dengan slumber nye kelar leher prempuan 2 then
potong bahagian bahagian di tubuh perempuan tu .Geram nye
aku rasa perempuan tu di perlakukan sedemikian rupa !
 SHIT . WTF ! Dyeowg ni bukan manusia .
 Nie SETAN name nye ni !

Comments

  1. Pic nie saya amek kat kwn ayah sy , kwn ayh sy tu chef at luar negara , so, ayh kwn sy tu amek dari sekumpulan chef d Jepun . kebetulan nye dyeowg kene hantar ke Jepun . huhu . Kejam kan ?

    ReplyDelete
  2. astaghfirullah al azim...
    zalim ...kejam..
    tu je mampu ckp..

    ReplyDelete
  3. huhu . memang kejam . mngalir air mata bila tgok ni . huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Cikk KaKi Sediaa Terima Comment Andaaa ~~~

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!