Skip to main content

27 . 9 . 2010

Photography Pictures, Images and Photos

waaa . Semalam BUFDAY adik perempuan aku .
aku wish dye at pesbuk jelah . 2 pon masih gak nk pk2 .
nk wish ke xnak wish at dye . lame2 aku wish je la .
adik aku ni c amalina tahun ni dye amek exam PMR
at skool Methodist . Esok (28/9)BUFDAY abah aku plak .
segan r plak nak wish . xpernah2 aku nk wish dye sbnr nye .
pnh smpaikn salam jelah . 2 p0n mase tu aku kat asrama
teknik sibu . mama aku dtg at asrama hantar barang .
pas tu . aku surh mama aku sampaikan salam kat abah aku .
 2 jelah .ad r dulu pernah bagi hadiah .2 p0n mase aku form 1
adik adik aku c afiq , amalina n zati mase tu p0n malu malu
nak wish kat abah tibe tibe lak trpikir nak bagi hadiah
mase tu masih kecik kecik lagi . duet plak xad kan so .
dengan duet yang ada lah .bape syiling lah aku kumpul .
 adik adik aku pon kumpul jugak lah . kiteowg beli underwear lelaki
HUHU xtawu nk beli ape sebenarnye . lagi pon .mase tu
tgh bengap cket . owg cakap kalau nk bg sesuatu kat org yg
kita sygi . sygi ke ? a'ah kot .kene lah bagi hadiah yang dye
 selalu gune pakai . so, pikir2 lah aku . mybe pakaian . ingat nk
 gak beli baju tapi mase tu mang pokai . langsung xad duet banyk .
setakat duit syiling je ad . 2 p0n share share ngan adik aku .
lepas beli underware untuk abah aku . aku p0n xtawu nk balut
hadiah dgn ape . so , aku cari kotak ubat nyamuk FUMAKILLA
adik laki plak cari surat khabar untuk balut kotak tulah . ala ,
underware tu tak banyak just 2 helai je kiteowg beli .
sebab tu kotak ubat nyamuk yang besar pon leh muat ag .
amalina lak tolong amek plastik hitam sebab nak letak
hadiah tu kat dlm plastik . c izzati plak p letak bungkusan tu atas
meja mekap mama aku sebelah meja tv at bilik mama aku .
malam tu . lepas aku ngn adik2 s0lat jemaah n lepas
bace aL-Quran . abah aku tanye pasal bungkusan atas
meja mekap mama aku . c afiq pon bagi tahu lah
2 hadiah untuk abah . aku , amalina n zati
dah lari dulu masok bilik masing masing
malu punye pasal . HEHE . entah la . sebenarnye
kiteowg xtakut pada abh . abah xgarang . tapi kiteowg xbiasa
malu sangat . segan sangt . entah lah . susah nk cakap taw .
orang orang yg tertentu aje aku explain kan pasal
ape leh jadi macam nie . sape yg gatal gatal nk tanye tuh
mai r cari cex . HAHA .
bErbalek citer sal abah aku tadi . bila abah aku bukak
bungkusan tu . dye senyum . hehe .
kiteowg pon senyum jugak , tersipu sipu malu laa,
abah aku ni sush nk senyum aw . kadang kadang ad jugak
 dye senyum =p

* * * * *

hari ni aku bangun dalam kol 5 pagi .
pinggang aku sakit sangat . aku tido atas lantai
aku xtido ats katil . takut nanti macm2 brlaku . lagi p0n aku
period time ni . huhu . hope phm2 jelah . xleh tido sgt aku
sakit perut masih terase . pinggng pon sme .
lps aku bgn . chrsty p0n bngn aku surh chrsty mndi dulu
baru aku p mndi . lps mndi aku siap2 kn diri .
aku sarapan just minum air ngn biskut je . 2 mang rutin harian
kami di rumah , lepas siap2 kn diri .
aku , azira , chrsty ngn tijot
g jalan kaki sehingge at tren wangsa maju ,
kiyah ngn bybix blom siap lagi time tu .
lepas tren kiteowg jalan . aku dah nampak
kiyah ngn bybix at jalan raye jalan cepat2 nak ke tren .
lps smpai aje at msjd jamek . aku ngn tijot beli surt khbar .
huhu ., selama aku tinggal at kL ni
rajin bebenor aku beli n bace surat khabr ni .
walau pn dulu aku xsuke mmbce surt khbr .
tpi sejak aku tgl at cnie . mcm2 boleh
berlaku . 2 sebab nye aku beli . mane tawu ad perkembangan
and berita trbaru yg d perolehi . then aku ngn kain2
mesti berjage2 jugak d setiap tempat
at kL ni .
hmm . aku terkejut bila aku baca surat khbar pasal
pelajr UITM SHAH ALAM
di kelar oleh slah seorg sekumpulan geng mat rempit .
pelajar tersebut lelaki . huhu nasiblah dye xmati . yg menghairankan
aku . pelajr tersebut xsedar yg leher nye d kelar oleh salah sorng dpd geng
mat rempit tersbut . bukn saja dye d kelar , malah sebelum tu
dy d tahan oleh geng itu dan d belasah teruk . dan
geng tersebut cuba mngmbil dompet ngn telefon bimbit mangsa .
pelajr tersebut bukn sorng tapi dye bersama rakan dye sorang turut mnjdi mngsa .
walau bgaimna pn , rakan mngsa tdk mngalami kcdraan teruk .
mngsa yg d kelar tu . melarikn diri bagi mnyelamatkn diri nye.
kemudian dye terus ke lebuh raye untuk
meminta prtolongan . nasib nye baik jugak bila ad
kereta yg brhenti untuk mmbntu nye dn mnghntr mngse
ke hospital d kLang seblom mmbuat laporan d balai  polis  KLang .


* * * *

hmm dlam kelas gak borink . hari ni aku pakai baju formal.
baju labuh dn berseluar slek . tapi yg pelik nye . suem cakap aku
alim n apsal tibe2 pakai bju mcm bju kurung . salah ke aku pakai ?
heranye . then aku tnye ap sal plak kn ? dyeorg bg thu yg aku ni selalu nye
pkai T-shirt , sluar jin , kasut ngn shawl je . hari nampk mcm
ayu je . selalu nye pkai cm gns2 , mksd ny cm lki  . ksr2 . aku kasar ea ?
gns ea ? heran nye . hmm . aku bese nye duduk depan . tapi hari ni aku duduk
belakang sekali sebb aku xtahan sakit perut .
ingat xmo dtg kelas . tapi kawan ckp t lec marah . 2 r aku dtg kelas .
dlm kelas p0n xad bljar sgt . hari ini tengok
movie RAIN MAIN . membosankan lah ..
sampai kn aku pon tertido tido . HAHA ,. ngntok punye pasal .
aku tido jelah . borink r tgok movie lame lame nie .
dah lah cter tu xmasok akal tol lah .

* * * *

Hari ni BUFDAY member aku gakk
haziq nme nye . 2 p0n fyzah yg bg thu . rmi nye org lahir bulan 9 ye .
lepas balek kelas . aku ngn fyzah p Jusco at wangsa maju
kiteowg cari baju sbnrnye . tapi byk yg xbrkenan lah .
lpas p jusco kteowg p0n balek umah . tapi mase at tren trserempak
plak ngn c khairul ng rash at waffle shop .
so, khairul p0n belnje r aku ngn fyzah mkn waffle ni . then
khairul pon nk belikn untuk awek dye jugak
yg same umah ngn fyzah . da kebetuln jupe ngn kiteowg
so, khairul belikn lh untuk awek dye n belnje kiteowg mkn waffle ni .
lepas da br at waffle shop tu .
aku ngn fyzah balek umh . dah smpi umh . aku relek jap .
mkn2 dulu then baru lh on9 . asek2 hujan aje skunk ni  .
aku on9 then chat ngn zaire . i miss you
lps on9 . aku off9 . dlm pd 2 gak ad gak aku chat ngn zaire lagi sblom aku offline
then aku p mndi . lps mndi aku tido jap .
bngun blek . aku on9 . aku update blog aku plak . then chat ngn aa

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!