Skip to main content

K e j a m ! !


bangun pagi2 then  turn on news bile dgr  berita kehilangan 
jutawan kosmetik dan juga bekas isteri nash (dato sosilawati),
di percayai 4 mayat di temui di ladang seorang dato' 
dan juga peguam,yang membuat kan aku sakit hati si pembunuh ni kan

dah lah kau tahan dorang 4 orang,kau seksa
dorang lagi then kau bunuh kau tambah lagi dengan bakar
,aduhh menitis air mata aku baca apa yang di tulis dalam 
akhbar menurut akhbar dato sosilawati ni seorang usahawan
yang bermula dari bawah,dulu masa suami first dia 
ceraikan dia dia sanggup mengedong anak pergi
jual barang kecantikkan pergh selut dah dato'

masa tengok buletin utama anak beliau
tenang je jawab soalan yang di ajukan aku 
harap keluarga beliau tabah dengan apa yang terjadi,

cepat lah pihak polis,forensik semua 
bertindak selepas menemui tulang -.-' haish manusia kerana 
duit ke korang jadi begini ? atau sifat hasat dengki ? 
hurm renung2 kan lah ,bagi aku lah kan kalau
kita dengki dengan orang tak patut kita seksa 
orang dia susah payah nak jadi yang terbaik 
tapi korang yang dengki ni haruslah berusaha 
jadi yang lebih terbaik dan bersaing secara baik
jangan lah bunuh membunuh -.- tak kan kemana 
wehh sebab kita tak achive benda yang kita nak
tu dari segi yang halal tapi dari 
segi HARAM agak2 korang faham2 lah kan

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!