Skip to main content

19/9/2010 - Pasar Seni

hmm . entry kali ni p0wn same gax . aku update untuk 19/9 punye lah ye . hmm . aku bngun late time ni . 2 p0n tijot yang bangun kan aku pagi2 . da bngun . aku , chisty , bybix ngn zira p0n bersiap2 lah nk kua hari ini . p beli brg n jalan2 lah . kiyah xikut sebb muke dye bengkak . hehe . sepet je mate dye . entah kenpe p0n aku xtwu lah . da bersiap2 . seblom tu kteowg p makan tgh hari at OBAMA CAFE lam kawasan umah kte0wg jugak lah .aku lak order nasi goreng ikan masin . sedap oi . aku p0n bru merasa jugakk lah . sedap2 ., kenyang . !

Lepas makan , kteowg p0n brtolak lah dri stesen wngsa maju then berhenti ke stsen pasar seni . huhu . dr pasar seni tu macam macam ragam manusia taw . ish2 . rami aw . sesak jalan taw . ! macm2 gak brg kraf d jual . huhu . cntek2 je brg2 kat sne . aku yg nk beli kasut . rambang mate . xtwu yg mne 1 aku nk beli . huhu . smpi skg aku xbeli2 . ish2 . xpelah . tugu mama aku dtg smnjung kot bru aku  beli . nk tgok brg kat kedah plak mcm mne . jadi org utara lah aku ye . hehe . lame kiteowg brjalan at pasar seni . smpi aku ni p0n da xlarat nk bjlan lagi . penat sgt sgt . ngntokk p0n ad gakk .da beli br . kite0wg p0n balek lah umah . petang kiteowg sume balek , penatt . da smpi umah teurs rehat then tido ! esok kn ad kelasss . hehe .

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!