Skip to main content

29 / 9 / 2010

photography Pictures, Images and Photos


OUH . TIDAKK ! lambat nye aku bangun hari ini
satu umah bangun lewat .
kalau dyeowg tak pe lah jugak dtg lewt .
sebab leader dye0wg same umah .
yang aku plak tumpang sekaki
bangun lewat , dtg lewat .
hoho . aku terbangun dalam kol 8.15 pagi .
2 p0n azira yang kejut kn aku . bila aku tgok at lua tingkap
YAALLAH
cerahh nye . dak2 kelas aku dh strat bljar r ni .
pikir aku lah .
aku p0n text ngn fyzah .

+++++

Qyla : oi . lec dah masuk ke ?
fyzah : belom lagi . nape ? ko xmasuk kelas ke ?
Qyla : masuk2 . tapi late ckit r . kalau lec msuk n tnye aku . ko ckp aku skit perut taw.
Fyzah : ok2 nanti aku bg tawu . ko kat mane skunk ?
Qyla : sebnrnye aku baru bangun . huhu . terlewat bngn . k lah . jupe at kelas . aku p mndi dulu .
Fyzah : Ya Allah . ape nk jd lah ngn ko ni . cept ckit !
Qyla : t ak citer . k bye .
+++++

aku p0n cepat2 lah siap . g mandi sume lah . huhu .
kiyah , tijot , chrsty ,n bybix
masih nk tido lagi .
zira dh bngun .
best nye dyeowg msh tido lagi .
huhu . tapi dyeowg ni kelas 16c .
dteowg cakap . lecturer xmsuk pagi .
lepas rehat dlm kol 11.30 bru ad lecturer
s0, dyeowg ni g kelas smpai kol 11 pagi ,
aku plak dah siap2 pe sume . sempat jugak p masak
mee h0on sup . ala . mee segera je . bubuh
air panas . kan seng . xpayh mask ats dap0r .
lps mkn , minum pe sume .
aku p lah btolak ke tren sowg2 .
kelam kabut jdinye . huhu . bayangkan
aku btolak dri umah dlm kol 9.30 .
smpai kelas nk dekat kol 10 .15 pgi
bila dah smpi kelas . lec xad plak .
dye0wg cakap lec xmasuk .
w0w . nasib lah . kalau aku lmbt lagi kn xpe . hehe
dah smpai kelas . aku ase ngntuk plak . aku tido at belakang
fyzah p0n aku tengok dye tido .
so, aku pun turut serta sekali . hehe
smpai kol bape entah . lec dah masuk .
huhu . . bila abis kelas
lam kol 1.30 petg . aku tunggu lah c fyzah ni .
p kawan2 len ajak kua
p TS ngn KLCC
aku malas sbnrnye nk pegi . dh lah
tgh penink2 ni . ngntuk p0n ad jugak .
bila dah nek tren ke wangsa maju .
seblom smpai ke wangsa maju .
chirsty bagi tahu yang dye ngn dak2 bilik n umah aku p
kolej lame
city unverstiy college of scence and technology .
aku pon trkejut gak .
baru ni nak bagi tahu .
aku mase tu dah at stsen setiawangsa
hujan lah plak .
bila dah smpai stsen wngsa maju .
kiyah plak bg tahu sowh g stesen Asia Jaya , petaling jaya
so, aku patah balek . nasib aku xkua ag dr sistem pass tren tu .
aku ajak c fyzah ikut same . tapi dy macam
xsihat . so, aku g sorang jelah .
dah lah jauh . aku plak dh penink2 ni .
pergi jelah . ingat xnak lah pergi
tapi kawan kawan aku ckap
sir hair dah tunggu ku kat kolej lame .
dri kol 2 petang aku bertolak dari stesen
wangsa maju ke asia jaya
then sampai dlm kol 2.40 petng .
dalam tren aku tido aje . xsedr2 p0n . huhu .penink
ar dok lam tren ni . dah tuh sejuk giler . hujan2 plak nie .
bila dh smpi asia jaya .
aku p kolej lame .
sume2 dah tunggu aku . sir hari ni mang suke usik2
aku . dy suke amik berat lah jugakk . dye baik .
sebab tu kiteowg (14 orang) yang kena
hadir untuk sama sma buat laporan polis yg trdekat .
sir hari cakap macm tulah .
dah abis brbual pe sume .
alahai .. sekejap aje upe nye . xsmpai 15 minit
aku kat k0lej tu , bek aku xyah g tadi .
bek tido aje . hehe . aku p0n tnye tijot .
ap yg d ckp sir hari lagi .
tijot cakap . sir hari sowh kite sume p balai
polis sebb nk selesai kn kes ni .
hmm, kiteowg sume (14 orang) termasuk
dgn budak2 cina lam umah aku .
btolak ke tren asia jaya untuk balek ke stsen wangsa maju .
dlm tren aku tido aje .
dalam pad tu jugak . tren buat hal . lame kiteowg sume duk lam
tren . xbergerak langsung sebb ad masalah teknikal .
penink2 je kepale . sejuk plak tuh . xtahan ase
duduk lam tren lame2 . huhu
aku ngn chrsty jela tido lam tren .
bila dah smpai wngsa maju .
aku p beli mknn
nasi kukus ayam dara at bawah
tren . perut kn lapar . hehe so, aku beli jelah .
kalu xlapar mang aku xbeli .
kiyah ngn tij0t beli keropok lekor .
hmm . bila dah smpi umah .
aku , rehat2 jap then on9 .
aku tawu c buncet (zaire) tuh mesti tgh on9 .
p dy on9 jap je tyme aku chat ngn dye .
huhu . zaire , saya rindu sangat dekat awk .
really2 misshh you !
lepas chat ngn dye .
aku p tido , time tu lak tgh hujan2 lebat . sejuk2
sejak due menjak ni . asek hujan aje .
nk kua pon sush . p xpe , xkish lah .
xkua p0n xpe . tapi yg kish nye .
baju at toilet belmbak xbasuh .
(bukan aku lah .)
nk kering punye lah sush . 2 p0n kene kering bawah kipas .
p still KERING lah hehe .
lame jugak aku tido .
dari petang sampai ke malam aku baru bangun
aku terbangun dalam kol 10.30 malm.
the aku chat wish my kazen n my buddy .
membr len ad jugak .
lepas chat . aku update ag blog aku ni .
selame aku on9 ni . asek late aje aku nk
p0st kn entry2 aku kali ni . heranye saia .
lpas on9 .
aku off9 la . then aku p mndi ,
basuh baju pe sume lah . time tu lak lam kol 1.30 pagi (30/9)
baru hari ni aku tido atas katil .
selalu nye asek tertido ats lantai aje .
sakit plak tulang belakang nie . huhu .
^^
miss nye at zaire . love u damn much lalink !
hoho . ^^

- dak2 kelas sume tnye asal late dtg kelas ^^ -

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!