Skip to main content

22 / 9 / 2010

hehe . ! tepat jam 12 tgh mlm . z k0l aku . huhu ! Gumbiera nye saya ! berbual lah aku ! waaa. rindu nya saia pada dia oyt ! lps brbual aku p tido lah . huhu . sayang dekt awk wahai zaire ! . kol 6 aku bgn pagi ! hari ni jnji nk kua ngn z lps aku abis kelas kol 1.30 ptg . huhu . perut aku lak sakit sgt sgt . xtw npe . tbe2 lak leh skit . xkn aku xjd jupe z lak kn . huhu . mne boleh ! aku mkn byk2 pg tuh . msh gak skit . smpai kn aku trtido lam kelas . nasib bek lec lom dtg ag !


bila aku da bgn . aku tgok jam da kol 12 lebh . aduh ! bila la nk kua ni . lec ni lak membebel aje kat depn . bosan plak dgr ! . da kol 1.30 ptg aku p0n kua jelah . p seblom nk kua tu aku ad msg ngn z. huhu. dy ad kelas sbnrnye . p dy xdtg kels ptg . huhu . sory gnggu awk zaire ! . bile aku kua . aku tunggu lah membr2 yg len . da smpi tren ,msjid jamek . aku bpisah ngn fyzah ,, tbe2 lak . haziq, taufiq ngn bdk2 len pgl aku . 
haziq & taufiq : wey qila . ko nk g mne tu . nk blek umh seblh cni la (tunjuk kt sblh knn) .
aku : eh . aku nk kua jap . asl ? 
haziq & taufiq : aaaa~ (senyum2) Jupe boyfriend eaa.. (dgn jari tlunjuk ) 
aku : hehe . ad la (senyum)

then tren aku da smpi dulu . mnghale ke kL central . . skjap aje . aku da smpi kL centrl aku bg tw lah c z . huhu . pusing2 aku kt snea . dok melepak kt lua . tgok org . jln2 aje lah . dlm kol bpe enth aku da jupe c z . 2 p0n sblom tu tgh msg2 ngn dye . dy ad kol . p xsngke lak yg dy da smpi KL central . huhu . dy ckp dy da smpi sbnrnye kt kL central sje je dy ckp lam ktm . memandai aje ! tipu2 lak dy ! . p still xjupe aku ! haha . pdan muke . hmm .da jupe . kiteowg jalan2 lah .cm2 tmpt gak kteowg g .. huhu balek smpi ke mlm . hehe . 

Gumbieraaa nye aku !! waa. sy sayang awk , huzairi . x terkate lagi . hua3 . thx sgtsgt  ! . mtk maap sbb byk wat awk skit hati . huhu . malu nk meluahkn nye sbnr nye .. =) p pat bg twu ni lahh . hmm member2 bilik aku lak kua jln . waa. best nye dieorg cter pasl ikan pirana lam wyg at mid valley . ase nk p tgok plakk . seronok tgok dyeowg citerr . aku bru balek rumh mlm tu . dak member aku bru balik jugakk . hehe . 
mlm tu aku tido awal kott . penatt .

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!