Skip to main content

AnniVersary Time - 22 / 9 / 2010 -

 22 SEPTEMBER 2010
HAPPY ANNIVERSARY DAY
Hehe . macam orang dah kawen je . 
uwaaaa . besh nye ! xsangke dapat jumpe lagi dengan 
mamat nieyh ! MISS Y0U ! 
ari nie kiteowg kua sempena ari ulg tahun prkhwnn 
kiteowg ? prkhwnn ? w0w . awl nye , 
xad la, just ulg thn hubgn kteoowg ni je . nk lebih dr hbngn ni p0n 
xpe gakk . hehe . btw , saya sayang awak huzairi ! 
terima kasih untuk tarikh ni 22/9 ! 
saya xakan lupekannye .


hehe . sape palink tinggi ? teka2 .
=)


hye ... ^^

ehem2 . terima kasih awak !


 saya sayang awak sangat !

eh ? kesian . muke 0wg sebelah tu xnmpak
^^


hensem nye diee 
^^


piwettt 













 saya tetap akan merindui awak selalu


 balik kelas aku terus p jupe dy . kurank asam ! dy men2
lak kate at lam ktm ag . pdhal da mang ad kat distinasi 
yang kite0wg plan mule2 nk jupe . malu lah plak nk jupe
ngn dye . huhu . xsngke bile dpt jupe ngn die .
thnks zaire ! sayang awak ! kite0wg kua jln at
Times Square , BB Plaza n Sungei wang .
bhgian Bukit Bintang lah . ser0n0k nye bila
bersama dengan insan yang tersayang .
beli  pakaian yang same >? waaa.
segan ase nye .. same dgn awk . Erm .
malam tu kiteowg balek kol bape ?
dlm 8 lebih nek m0n0rail ngn tren . huhu thnks
zaire sebab hantar saya smpai kat luar kwsan umah
saya . terima kasih byk2 sebb byk mnyusahkan awk .
mintak maaf . malam2 p0n awk snggp hantar sy .
walau pon awk tgl jauh . kesian dkt awk .
Hmm . malam tu awk ckp awk smpi hostel awk
dlm 11 lebih mlm an ? late nye .. sorry wakk 
penat penat p0n awk hntr sy . sy tahu . 
i love you damn much 
huzairi

- Third meet- 

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!