Skip to main content

b a l e k . s a b a h

Fuhh . ari ni aku bagun lewat sangat sangat . pukol 6.30 pagi aku bgn . aduhh . kelam labut dibuat nye . malam smlm lepak ngn budak2 lam bilik aku ni . brbual bual smbil makan . smpai xingat dunia . tengok jam da pukol 3 lebih . then baru nk tido . sume sume bangun lewat , haha . g kelas p0n . berlari lari . haha ! malu argg . kiyah , bybix , tijot , christ and azira g kelas len . dyeowg senior cket dpd aku . so, bangunan xsame r. aku msh dlm orientasi nursing ag . huhu . sangat sangat buhsan masok nursing ni ! tension tol nyawe aku ni . huhu , da smpai lam kelas . huhu . bising2 plak budak2 lam kelas aku ni . cm bese la dyowg . saje saje tnye aku tido kol bape semalam . twu la mate aku ni lebam , bengkak . kunk xpasal pasal aku tmbok sowank2 bwu twu . asek nk keyhpowhh je ! leycehh argghh ! da la aku tgh tension tension nieh ! . miss joe da msok kelas kteowg . aku stdy lah cket cket . huhu . muke aku nk beljr pasal ni ? huhu . bagi mase laahh ! ! . huhu . arini c ida ngn c jo balek Sabah . famly dyeowk sowh balek awal ! .cian dyeowg . fmly rindu lah tuu . lepas kelas nanti kteowg ramai ramai anta c ida ngn c jo kat kL central then dyeowg nek Bas LCCT .

abishh kelas k0l 12.30 . tibe2 lak aku kene s0und ngn minah minah p0y0 lam kelasshh aku ! waaa ! sakit nye ati aku . nasib bek aku ngn minah tu xgado ! .. erm . dyeowg sound bukn nye ape .
minah2 p0y0 tu lalu kat tangge lab kteowg . so, yg aku ni nek Lif . malas nk turun ekot tngga . lam lif tu ad aku ngn c nia . minah2 p0y0 tu enty ngn c nia . jeles kot ! . tibe2 lif trbukak kat tingkat 1 . c nia marah then sebut P****AK ! or WTF ! sebb lif ni men2 kn kteowg . kebutulan plak c minah2 poyo ni lalu kat c tu . mybe dyeowg perasan lah yg c aku ngn nia nie Sumpah2 dye . ! bile lif dah sampai tingkat bawah . aku kua sorang2 . c nia tugu pakwe (asyraf) kat luar kampus . aku tgh penink2 ni cam nk tido ajek kat c tu . tbe2 ada owg tolak plak dari belakang ! (fuhh ! ni wat aku marah ni ! )
"wey , kila ko ke atau c skeletal (nia) tu yg sebut P****AK ! Kat ktewog ahh ?? (dalam nada marah)"
aku plak balas ..(tolak bahu dye)
"arggh ? pesal ko ni hah ? aku plak ko carik pasal . ko ad dgr sore aku sebut tu ke hah ?? (tgh marah)
minah2 tu lak jawab ag ..
"ee. WTF ! perempuan xgune (dye mksudkn kat nia) .. geram btol aku . yang ko gune lif tu knpe ngn budk tu !? "
aku balas ag .
"aku tgh penink2 nie . aku gune lah lif 2 bengong ! yg ko ni nk mrh2 nape ?? c nia tu bkn nye sumpah kt korang . dy marah sbb lif ni bt hal . men2 plak ngn kteowg kat lam lif tu . "
lepas aku ckp g tu . minah2 tu bla r ngn perasaan marah ! . haha . erm . aku sandar kat tepi luar kmpus . aku tugu c fizah , khairul , nas , lin , ida, andi weyji , edrus , harni , zila , apoi , asyhraf , casper, taufik , n len2 g .
dgn bdmo0d nye aku tugu jugk dyeowg . tbe2 c fizah dtg kat aku. dye tnye apsal aku m0nyok aje . aku bg twu laa ..
"xgune tol minh tu . aku tgh penink2 ni dy tolak aku then tbe2 mrah aku pasl nia tadi ! "
fizah , khairul n nas datang kat aku tnye mcm2 psl nape minh tu . aku p0n explain kat dyeowg . then dyeowg ni plak kutuk kt minah2 poyo tu . erm . bile sume2 da bkumpul . kteowg sume btolak ke stsen masjid jamek then kteowg brhenti kat stsn Kl cntral . lps sume2 da ad kat kL cntrl . aku ngn member2 len turun ke bawah g anta c ida n c jo kat stsen bas ke LCCT . Lepas anta ida ngn jo aku ngn membr len p sowpink beli baju2 . haha ! . then terus balek .


mase lam tren aku tgh tido . kurank asam dyeowg ni xkejut kn aku bile hampir nk smpai ke stsen wangsa maju . dyowg ckp kalau aku lom bgun ag . dyeowg nk ke stesn gombak . tbe2 aku bgun . so, xjd r niat dyeowg nk g stsen gombak . haha . dalm prjlnn blek . aku , fizah , nas , khairul , andy weyji , casper n lin je turun ke stsen wangsa maju . ble da smpai stsen wngsa mju . nas ngn khairul ajk p jusco ,. c fizah cm xnk . so, sume2 xg ar jucso wngsa maju .

da smpai umah . aku releks2 jap . then kiyah nk g klinik sbb 2 ari dy MC . so, cri jln nk beli MC kt klink . aku, kiyah, azira , tijot and christ g bazaar ramadhan dulu den bwu g klinik . mslh nye . law nk dpt kn MC kene cek ape yg skit xleh men beli je . so , kteowg p0n g klink 15 jam kat wngsa maju ni .  bukn men lame tugu . aku sowh chirst n tijot n azira blek dulu p masak . bia aku je teman kn c kiyah ni . nk dekt 2 jam aku kat klinik . punye lah ngntokk ! smpai tertido2 aku d buat nye . stgh jam nk bukk pose bwu selsai . huhu . sblom kte0wg nk blek . ad plak sowg mnusia ni . aku tgh sibuk2 tido . ble da sedr . kiyah anta msg kat aku . padahl dudk seblh aje ..
"P0ndan kat sebelah ko tu "
aku punye lah tkejut .. so , aku tgh cari . mane 1 p0ndan . bile aku toleh kanan . ad perempuan . belah kiri aku da tentu nye c kiyah . then aku perhatikan lagi "minah" kat seblah kanan aku nie . Fuhhyooo . ~ ! terkjut gak bile aku prhatikan dagu dye . punye lah byk bekas2 janggut yg d cukur dye tuu . upe nye p0ndan dudk kt seblh aku ni . aku pk perempuan lah . sbb muke dy mang sebijik mcm perempuan , b0dy dy p0n mcm prmpuan, siap bulu mate dye lentikk .. cntekk ar . tapi tyme tu dy tgh brbual dlm hp . so, aku nk dgr ar sore dy . dy tutp mulut dye . p aku msh xclear gk  ., dgr2 macm sore perpmpuan bile dye gelak . hoho . sore jantann yg kua . hehe  garau nyee sore dye.. .


ble da smpai umh . kte0wg kems2 n ready nk buke p0se ramai2 . ble da kyng p mndi n smbhyg laa. ari ni aku dapat p0se ! yess ! da 7 ari aku cuti p0se . ari ni nsb lah aku tahan . bape ari da aku x0n9 sgt . law on9 p0n just bukak fb then trus off je . mals plak aku ase nk on9 ag . ble da b0rink sgt nk on9 . aku lepk kt koridor bilik kteowg amek angin  . tibe2 lak . ak trkjut ad lelaki kat bwah tgh berdiri pndang bilik aku ngn member len . cpt2 aku msok blek . malu sgt . aurat trdedah . huhu . risau nye . apsal lelaki tu xabis2 dtg umh kteowg ? ap lag dye nk ? aku punye lah trkjut then aku bg tw kat kiyah ..
"kiyah2 . adushhh ! c hafis ad kat bawah dgn moto dye . siap bwk due helmet ! mcm ne ak nk bg tw kt dye ? xkn nk tipu dy ag ?"
kiyah p0n ckp .. (dgn keadaan mcm nk sembunyi bawah katil ad gakk . hahaha)
"ko pndai2 r jwb . ckp aku kt umh kakak aku . "
s0, aku pn bg tw kat dy yg kiyah xad kt umh . dy tido kat umh kakak dye . den aku bt2 k0l kiyah ckp hafis ni ad kt dpn umh kteowg . tyme ak bg twu tu aku kat atas . xmau r turun . xkuase aku . takut ad gak . sbb c hafis ni askar . leftenn kt stiawangsa . dkt aje dgn umh kteowg kem dye 2 . kdg2 c hafis ni bwk member dy dtg umh kteowg sbb nk bwk c kiyah kua n jupe dy skjap . kiyah mang lah xmau . sbb dye da mang ad laki len .hmm . mne lah xtkut . asek aku , christ ngn tijot aje kelentong kat mamat tu . ad ari tu . dy macm marah ar sbb kteowg xbg no.kiyah . aku nek bengang . so, aku kol c kiyah . then bg no. hp kiyah kt c hafis tu .padhl kiyah sembunyi kat parking kerete dkt2 ngn umh kteowg ni . nasib lah mamat tu xperasann . mase tu c hafis tu ngn member dye . takut punye lah takut . sbb dye dtg xbg twu p0n kt kiyah . kteowg ni tkut kene serang je. mne twu dy nek umh kteowg nie . ari tu ad gak dye nek umah kte0wg tapi c hafis ngn member dye xtwu yg mne 1 pintu umh kteowg . padan muke . !. yela . umh kteowg ni senang leh pnjat . law aku leh pnjat nape x lelaki leh pnjat kan ? so, aku pk tu laa. takut2 dy xpuas ati tbe2 dy pnjat umh kteowg . ! naye !


lepas c hafis tu bla dgn perasaan mrh . (ceh ! mcm twu2 je dy mrh ) myb dy mrh , sbb dy stat moto bkn men kasar then press laju2 mto dy tu . bia r . spe sowh dtg umh anak dare owg ?? kalau dye syg or suke kn perempuan . nape mesti ajak kua mlm2 ngn prmpuan ?? ape kes tu ?? kalau lah dye lelaki yg bek2 . dy msti ajk kua siang2 je . xyah lah smpai nk dkt tgh malam nk ajak kiyah kua .. twu lah dye kerje . cri lah mse sesuai . nk ajak kua pon. awl2 lah plan . ni x men serbu je kwsan umh kteowg . huhu .

ERM ~ ! sblom aku nk tido , aku send msg kt zaire .dy xbls . myb dy da lpe kan aku . byk2 msg aku anta pon dy xbalas . nape ek ? sombong nye dye . klu ye lah dy da jupe gurl len . ringan2 kn lah tgn tu msg ngn owg nie . huhu . sedih lah lau dye lupe kn kat kite ni . owg setiap mase tringat kn kat dye aw . hmm..


Lepas jam 12.01 (2 sept ) bufday c tijot . haha ! kiteowg serbu dye . da lah dy tgh tido . aku ngn c zira p masak nuget n bubur ayam . then ari tu dy tringin nk mkn budu cicah timun . hehe . s0, aku ganti kek kpd budu . mlm tu gak aku buat budu . ala .aku men hentam je bt budu nie . bufday tijot aku adiah kn dy coklet  . simple je . xpelah . then aku bg c0klet kt bybix jugak sbb 25 0g0s bufday c bybix ak xbg pape p0n kt dye . SORRY BYBIX . hehe .=)) . mlm 2 kire aku tido awal lh . lam kol 1 aku da tido . cm bese aku tido kat bwh tepi koridor . kalau tido atas katil . xingat dunia lah aku . xkn bgun bgun ag . badan mang sakit lah tido kt bwh (lntai) tp esok kn ad kels . snggup ar . ! law xad kels bwu tdo ats katil . hehe .

p/s : s a y a . r i n d u . d i a

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!