Skip to main content

8 / 9 / 2010



Fuhhh . semalam bwu je smpai dri umh pakteh saya (paksdare at sg.buloh) . penat ase nye . rase ngntok lah plak . c Hasif xabis abis nk bergurau dgn saya , so , saya trpkse lah melayan nye , LALALALALA . (berlagu jap) ari ni saya sahur makan bese je . lagi pun saya bgun late td . da lps shur sy on9 . petg nti da nk btolk ke keltn . bohsan nye dudok sorang2 . makteh saya (maksdre) pergi kerje . pakteh saya repair kereta kat kedai . hasif lak kat rumah pengasuh . saya ? dudk aje kat umh . saya chat ym with my kazen at ganu . nurul aka qieyna . saya borak2 lagi dgn die tanpe henti . HAHA ~ ! . ym ? bru ni saya on ym . da bape bulan saya xon ym . lepas chat dgn nurul . saya mintk diri nak offline sebab saya dah nk bertolak ke kelantan .


Jam 6 petang saya , pakteh , makteh n hasif nek kereta bertolak ke kelantan . alamak . hujan lah plak . ! pakteh lalu d lebuh raye karak untuk ke kelantan . sebelum tu , time d trfik light batu caves . sy tengok student dri BMI . sy sure sbb ad slh sorg pkai bju unikl bmi . and d cermin kereta myvi ad sticker unikl bmi . FUHH ~  ! . dalam kereta tu ad 4 org . sume2 tido kecuali yg driver je xtido . hehe . Terlentok abis dyeowg tido .ish3 . ERM pakteh lalu kawasn ke g0peng menuju ke genting hglands . WAAA ~ ! sejuk giler . smpai sakit kaki aku ni . getar l0wrh . tpi saya brtahan la. huhu . dulu pernah lalu kat genting ni tapi saya xpernah jejak ke dlm tu . ari ni saya lalu lagi genting . sekjap je lah . lepas lalu genting . kiteorg berhenti kat kuala lipis sbb nk buke p0se . just minum air jela lam kereta . jauh perjalanan kteowg aw . letih sgt sgt . da lah saya nk tido sush sebab saya duduk kt depan . hasif ngn makteh saya duduk kat bhgian belakang . sebab nk mengelak kan hasif kacau ayah dye tgh drive .huhu . dlm prjlnan tu saya dapat tido skjap aje . penink sgt sgt kepale ni . ni ar saya xsuke kalau brjalan jauh . asek penink jew . HUHU . dlm pkol 9 malam kiteorg berhenti d raub , pahang kat stsen minyk petronas . kiteowg p makan dulu . lepas mkn saya call mama saya and nurul . lepas rehat rehat d sane . kiteowg bertolk lagi . kali ni agak lame prjlnan kteowg . memg pent .


Dalam perjalanan tu, kiteowg berhenti lagi kali ke3 di gua musang . sebab pakteh saya nk ke toilet .lagi pun kawasan gua musang dekt dgn cameron highlnds , sejuk memg sejuk lah . and gua musg ni memg mnyeram kan lah . zaman sejarah kn da bg twu . 2 petemptn kwsn org asli . org dulu2 kan suke potong kepale mnusia . huhu ,  lps selsai...,  kiteowg sambung lagi prjlnan kiteowg . then berhenti lagi d kuala krai ,HUHU , jalan lak makin jem wlau pn jam sudh mnunjukkn pkul 1.20 pg .sesak sgt sgt . smpai kereta p0n lngsg xbjalan . lepas suasane jem da ok . kte0wg smbng lg prjlnn ke pasir mas then ke p.puteh . dalam pukol 3 pagi saya , mak teh pk teh n hasif sampai di rumah nenk . saya sgt sgt ngntok tapi xboleh nk tido sebab hasif msh lg nk brgurau lagi . asek nk brgurau aje dye . hasif cute aw . comel sgt sgt . geram saya tngok dye ni . huhu . pukol 4.30 saya dn keluarga lain bersahur . alang alang sume dah bgun . lps shur . saya relek then tunggu wktu subuh . tiba nye subuh saya g smbhyg . da lam pukol 6.30 pagi baru lah saya tido . saya tido dgn nenek and atok saya HEHE . pukol 10 pagi bru lah saya terbangun . sepupu lain ad . mule2 dyeowg xkenal saya . sebab dlm umah tu saya sorang yg palink tue skli umur . sepupu yg terdkt seblh abah saya ni just ad 12 org je . 3 lelaki 9 perempuan . palink besar due org yg brumur dlm linkungn 20 an . sorang stdy d universiti teknologi d johor bhru mngmbil dlm bildang mekanikal (perempuan) name dye farah , saya panggil dye kak farah . sec0nd plak .. adik dye nem nye asyikin , saya pnggil kak cikin stdy d kolej kejururawatan , kuantan . ketige palink tue adlh saya . aqilah . 18 thn . lepas saya lak adik lelaki saya . afiq 16 thn , lepas dye hafis 15 thn adik kepada kak farah n kak cikin . hafis ni sme umur dgn adik saya (amalina) tapi saya ikut tarikh klhran dyeowg la . leps bru amalina (15 thn) lepas ina lak c izzati plak (13 thn ) lps zati . anak mak lang saya iaitu wani brumur 11 thun , lepas wani adik dye c kairen ( 8 thn ) lps c kairen adk dye lagi iaitu athirah 3 thn , lepas athirah anak cik nor saya iaitu c nurin (2 thun stgh) lepas c nurin baru lah c hasif anak kepada pakteh saya . kak farah , kak cikin dgn hafis anak mak long saya kakak kepada abah saya . ni jela sepupu yg trdekat . sepupu jauh ramai sgt sgt . law sepupu jauh ni lelaki yg rmi . tapi sepupu jauh dgn sepupu dkt ni sy xberape rpt . dudk cni pn just nk tgok nenk attok ngn sdre2 yg len je . memang agak borink lah kalau xad sepupu yg sme umur . saya duduk cnie . men game jelah . layan perasaan sndiri .


- waah . xlme lg dah nk raye ye . sekjap je mase ni kan -


Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!