Skip to main content

Makin Bosan =;='



Fuhh lama sudaah aku tak update blog tercintaa cintun neh . aku rindu kau belooog ! tak tahu nak wat ape sbnrnye , aku nak luahkan sumthing kat kau beloog tapi aku takk de feel lah nak luahakan . aku malas betol nak update sedangkn aku memang decide nak update mcm mcm entry .

Firstly, hari ini aku memang giler bangun lewat . g kelas memang lambat . lecturer tengah mengajar aku baru masuk . rase bersalah giler . aku pun tak tahu apesal lah muke aku je asek masuk kelas lambat . setiaap subjek lecturer ajar genti aku datang lambat .

Awal pagi kelas aku sentiasa mathematic . ngantukk memang tahap gaban lah . tapi kena pakse mate neh supaya tak ngantok . sebab subjek tu terlalu penting buat aku . YaAllah nape lah bab LOG neh terlalu senang?? haiyaaa poning kepala den buaad neh . tak tahu laah final nanti macm mane . dah lah Uitm bagi soklan bukan main tiptopp !

Hari ni memang badmood giler . sume je takk kene . mengong kan aku ? lepas abes kelass niat di hati nak tidur sekejaap jek . sekejap pun jadi lah . tapi abes kelas masuk AV LAB sebab ade kels english . bleh laa nk tidur kejap . Miss pun belom masuk lab . tak lame pun tidur dalam 3 minit . tapi memang kuyu laah mate guaa neh . ceeh ! memang tak tahan der .

Hurrm tapi hari ini ade Dialog Forum . hoho hari ini aku kena practice dgn dialog forum aku dengn group . memang ase tak bersemangat lah nk buad . sebb masing masing pun cam takk de semangat . aku group ngn Jue *member aku . Dia ade prob tapi leh handle lah sebab dalam forum English Jue jadi host dalm TV . HAHA

Aku jadi Pakar Motivasi . chewaah ! layak ke? lalala . perasan deh . gelak member aku . aku jadi Pakar Motivasi . LOLS ! tapi boleh laah tu pun tgok skrip . muke sembaaap je HAHA . yelah korang kan ape tahu . setakat tengok aku hari hari senyum boleh laah tapi dalam hati ni paraah gilerr .Tensen kot . Banyak nye prob aku hadapi . huhu sedeh kot untuk aku menceritakan . tapi aku akan menceritakan . ini kisah famly aku :'(

Okay ! sambung balek . group aku last kali . memang cam gampang lah HAHA . miss cakap kiteowg kene buad lagi terbaekk . kena improve balek ape yg kiteowg buad neh . adehh ! Act , next week , we have dialog forum from Uitm question .That why, this week we must to practice a dialog forum . huhu  memang poning den . banyak nye keje . next week jugak ade test mathematics . and this week pun ade test Management .

Jadual aku padat ! teringin nak kua tengokk dunia bandar di luar sana . dah lama aku study kat sini tak pernah keluar g bandar . sebab ? aku terlalu busy dengan eseymen ! and busy dgn memerap dlm bilik . LRT,MONOREL and KTM memang jauh . huhu . naik bus jelah tapi aku tak pernah naik bus lagi kat sini . selalu naik teksi g giant palink dekat kat batu caves neh .

Bukan tak pernah kuar . pernah jugak lah kuar dari kawasan batu caves neh . itu pun keluar dgn famly ashraf . ashraf? sape eak? dy neh kawan aku . tp pernh lah kapel dgn die . tu pun sementara . sebab aku tak boleh terima dia . haiyaaaa . sebab ? aku takk de perasaan dgn dia . aku cuma anggap dia kawan aje . erm dia nie dah ade makwe pun. so, tak perlu lah nak slh anggap.

Okay sambung ! hari itu ashraf wif his parents dtg KL sebab nak jengukk kakak ashraf and cucu mak abah ashraf .diorang jemput aku dari hostel . memang tak sangke lah . p aku cool je , relek der . before ni aku tak pernah  keluar dgn laki lain lepas ex aku . tapi naseb lah kakak ashraf and ank buah die teman kan kiteowg jalan jalan dekat Taman Layang-Layang . And ad hari minggu dieorang jemput aku dekt hostel .

Aku kena ikut jugak walau cam ner pun . famly ashraf yg suruh join . aku pun join lah sekeluarga sambut birthday anak buah pertama asharaf . comel ! betol betol comel anak buah dea . sebab muke dyeowang putih2 and kening tebal tebal . cam arab sikit . kiteowg pergi dalam 3 buah kereta sebab kakak dia bawak pakwe dia and adik pakwe dia .

Mak Abah ashraf ade join jugk . Abang ipar ashraf pun same jugak join . kiteowg buad party dekat Rawang famly karoke . boleh ar . memang cool jelah tengok dyeowg adik beradik neh menyanyi . sporting r dyeowg . lame kiteowg dekat sane then singgah menginap d rumah kakak ashraf . aku bermalm bersama kakk2 ashrf and mak die . aku anggap dieowg dah macm famly angkat aku . even kiteowg just bekawn jek . sebab hati aku sudah lama aku d parut . walaupun dia dah prgi jauh2 dari aku tapi dia tetap yang aku sayangi hingga akhr hayat . So , ashraf pon faham lah . die neh tak payah ckp . aweks je belambak . p setia sorang jek . mengong !

Tu laah lelaki kan ? sukesukidie je nak skit kan hati kan . kapel beribu ribu tapi setia sorang . setia okay agi tapi orang nye tak jujur and kaki penipu nak buad ape ? haha . boleh blaa . yelah kapel lame lame ngn aweks tapi boring . sebab tu cari aweks lain . . 2 aku tanye ngn ashraf lah . sebab org berpenglaman lah katekan . die sendiri ckap . lelaki mane tak boring kapel ngn awek betahun tahun tapi dalam pada masa tu ade skndal . sebab tu di cari lain tapi dia setiaa . tuu die cakap r . aku pun pernah jugak dgr ayat neh dari member aku ,. namenye Hakim die dulu  kelas ngn aku mase dy stdy kat Unikop neh . skg dy pindah ke Uitm .

Dia kapel ngn aweks dy dah 4 tahun . lame kot . mcm dy ckp lah . tipulah tak de skandal kan . ? lelaki ? cepat boring . tu antara yg aku pernah dengar lah . ish3 . Bagi aku . susah nye nak dapat lelaki yang setia pada kita . aku pun dah usaha . aku setia giler giler . tapi orang tu yang tak setia kat aku . so , ap yang patot aku kene buad neh ? Beserah jelah . lau ade jodoh . hmm terima jelah . nak buad mcm ner lagi kan .

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!