Skip to main content

23 Ogos 2011



Aku neh dah lama tak cam dulu an . tiap tiap hari update . sekarang dah takk de feel nak update tiaptiap hari . aku asek story sal bende yg lepas jek . mesti korang bosan kan . ? hurm , aku wat entry kali neh bende yg lepas . nak letak tittle ape pon aku tak tahu . Hmm aku cter sal selase lepas (23 0gos 2011) . sebenarnye aku ade quiz hari ini . eseymen kena hantar hari ni gak .

Semalam (22 ogos 2011) aku balek dari jumpa buddy aku . aku relek pe sume then tido kejap . tengah malam aku bangun buadd neh sume . aku buad eseymen . fuhh mengarang essay aku kali ni . panjang giler . arghh ! janji aku siap dan hantar ! lepas aku buad eseymen . lepas sahur aku stdy math . sbb ad kuiz kan . 

Aku stdy sampai tak tidur pagi tu . lepas subuh aku stdy agi . then mandi pe sume . aku siap2 nak p kelas . Fuhh seingat aku ad kuiz . tapi keesokkanye baru ade kuiz . Haiyaaaa ! sampai takk tido aku aw. emm tak pelaah . prepare awl2 an . Kawan-kawn aku pun kate esok keesokannye baru ad kuiz .

Kawan rapat aku dalam kelas 5 org termasuk aku . Aku , Biesya , Dekno , Julia and Shasha. Mase aku tak g kelas hari jumaat before aku kua jumpa kawan aku *ZAZA kat PJ . aku ingat aku sorang je takk dtg kelas kuiz tuu . rupenye dieorang ber4 pon takk datang gakk sebab terbangun lewat HAHA . 

Aku pon tak tahu dieorang tak datang . Tapi tak pelah . Miss kteowg bagi peluang :) Alhamdulillah . hurmm . hari ini Aku berbuka puasa ala kadar je . Penat sgt an ari ni . dalam kelas pon lemah giler rase . Mate neh takk cukup tidur an . member2 pon ramai tanye . Lecturer pon ade tanye gak . 

Aku jawab jela ape yg aku nak jawab . Member bilik aku hari ni die berbuke bersama budak kelas die . Pieka berbuka bersama member die gak . Cume yg tinggal dalam bilik Aku dgn Ain . kiteowang salu kena tinggal huhu . so, aku dgn ain jela g Baazar . Cam biasa menu aku . Nasi kerabu :) 

Lepas berbuke pe sume . mandi + sembhyg , then aku online . Lepas online aku study untuk keesokkanye . Ade kuiz math then Test Agama :) Rajin bebenor ye HAHA . rajin ape cam tu . study last last minute :) Lepas stdy aku tidur sekejap jek :) 

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!