Skip to main content

cerita ajelah !


Hari ni aku sebenrnye tido awal dalam kol 9 malam . sebab semalaman aku tak tidur dok stdy math . pagi ade test math . huhu . aku bangun balek lam kol 3 pagi . sebab ? lapar . so aku makan lah nasi goreng mase aku buke . lepas makan aku nak sambung tidur tapi tak leh . then aku online . aku tak tahu nak buad ape . aku update blogger jelah sambil tengok movie kat youtube .

Dalam pukul 6 pagi aku tidur . then aku bangun balek lam kol 8.30 pagi . huhu dah lah kelas kol 8.30 pagi . terok kan aku? asek bangun lewat jelah . huhu . aku mandi den besiap ala kadr pesume .Dah laa ade exam . aku masuk lewat . aku g dewan peperiksaan lam kol 9.15 pagi . hope dapat jawab sume paper math :p . Aku menjawab cam biasa . susah tu memang lah sebab banyak sgt pengiraan kan .

Tapi boleh lah jawab . ntah jawapan betol ke tak aku men tibai je . Mate aku neh aku tak tahu nak jadi ape . bengkak memang bengkak . sembap memang sembaap . merah memang meraah .cakap lah cam ner pun . mate neh sebenarnye susah nak tidoo even aku neh kaki tidur dalam kelas =;=' ! jujur okay . aku tidur pun sekejap sekejap aje  .

Lepas abes jawab test . aku ade kelas BEL iaitu kelas English for reading and speaking . hari ini aku ade dialog forum rupenye . naseb lah aku dah prepare forum aku . huhu segan memang segan lah nak present kat depan member . even aku banyak mulut bila bercakap dgn orang tapi setiap present mesti segan tahap gaban macam kucen kene sampok dengan tenok . ! =;='

Tapi aku relex aje . ayat sentiase keluar *BE COOL* haha . walau ape pun kite kene buad . aku kene cool je tak yah gediks nak menggelebah cam lelebah kan . group pertama kene buat forum ialah . group aku sebab group aku datang lambat ! ishh . neh memang laah . muke muke yg selalu dtg lewat . adalah aku . aku pun tak tahu . dari sekolah sampai sekang sifaat buruk lam diri aku neh still aku gune kan . terok kan aku ?

Aku tak suke jadi Ladies . sebab ? nampak cam telampau gediks ! lau nmpk aku pkai ladies tu . tu sebab aku ad ikut event and terpakse pakai untuk mengikut kelas kelas yg sepatotnye . p ad r gak kua ngn member pkai ladies . hmm ntah laah . aku suke besempoi aje . sebab tu org cakap aku neh ganas . lau dah malas sgt nak besiap . aku pkai simple je g kelas . orang lain pakai baju kurung . aku jens ngn jaket aje :) tapi tak leh selalu pakai seluar sebab nanti kene tegur ngn pensyarah Uitrm . hoho . Lepas group aku berforum . aku buad dek je . tengor member2 lain berforum . lepas selasai Kelas BEL . aku ade kelas BEL tapi Grammar and Writting . kelas neh agak membosankan .

Entah lah nape aku bosan ngn kelas neh . Lecture aku cam tak ikhls nak mengajr . asek duduk aje then suruh buad kerje . tu aje . fedap kan . Lec aku soh buad essay pasal *MYSELF* so aku mengarang tapi tak jugak siaap . sebab bemacam macam kerenah lecturer aku  neh nak . so kiteowg sekelas sambung d hostel aje lah . ari khmis neh baru hantar essay tu . then kelas BEL tu tamat . aku pon blaa laaa . aku balek terus rehat . sambil online . online pon memboringkan aku . aku pon p besiap siap nak mask nasi . mase tu dah pukul 6.45 petang , aku baru nak masak nasi . pukul 7.10 aku baru nak goreng nasi . sempat lah jugak kan . hehe

Aku makan ala kadar je . sebab no bajet kan . so aku masak jelah .membr bilik aku neh kaki melahap aje . aku mask baru dyeowg makan . law tak mask dyeowg makan luar . tu laa remaja . naseb lah aku reti buad nasi goreng HAHA . aku tahu nasi goreng aku tak sedap . janji dapat masuk perut aku :) so ade aku kesah lau org nak kutuk masakan aku neh ? hmm lepas berbuke cam biasa lah . solat . lame tak g terawih . aku nak pergi tapi jauh surau . nak pergi sorang tak berani . member bilik pon tak join . InsyaAllah . hope dapat lah p terawih nti .

Lepas aku solat pe sume . aku buad eseymen . then online . online and online . lepas online tetibe ngntok den teros off lappy . before nak tidur aku nak makan :) nyum nyum ! Aku suke makan . tapi if aku tak makan jangan harap lah nak suruh aku makan . sebab perut mase tu belum lapa . bila lapar baru aku makan :)) ! Hmm before nak tidur jugak . aku dapat msg dari org yg aku malas nak ingat and buad yemak lam kepale otak aku je . tak lain and tak bukan ex aku . dari mizan and ashraf . tak habis habis gnggu orang . dah ade aweks still gediks cari aku . cam banggang . 

Comments

  1. hihi..uits,,crta pa ko nk tok lma sik nnga?hehe..bz orhh..haha..:)

    ReplyDelete
  2. uitss...sney tju ko nek tok?hehe..lma dh sik nnga ko bha..haha

    ReplyDelete
  3. aokk . busy bah . lamak juaak ku xon9 bah . xda masa . ku ah kolej jak tuk . byk ilak aseymen ngn test tuk bah . ko ah cni ??

    ReplyDelete

Post a Comment

Cikk KaKi Sediaa Terima Comment Andaaa ~~~

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!