Skip to main content

Berbuka Puasa wif lecturer and my classmate



Assalamualaikum 
hey . lame aku tak update an . Hoho . xad mase aku nak update beeelogg neh . berhaaapaak sudey . if ade mase baru aku update blog neh . hehe . Hari ini aku nak citer pasal aku berbuke puasa bersama lecturer aku n budak2 kelas aku . Hari rabu lepas kiteowg memang plan bak berbuke puasa bersama-sama .

Kiteowg semua berbuke dekat aje sebab tak ramai yang ade transport nak berbuke puasa tempat jauh-jauh . so cari tempat yang paling dekat iaitu giant batu caves hehe . tempat neh jugak jadi sasaran . nak cari Mcd jauh . So kiteowg pilih KFC ajelah. awal jugak kiteowg bertolak ke giant sane . 

Sebenarnye, rase malas nak keluar berbuke di luar sebab aku tak sehat ari tu . bila teringat minggu neh je last dengan lecturer and kawan-kawan . so aku pergi jugak . sebab abes sem neh ramai yang pindah ke kampus lain . ade yang masuk UM ade yang masuk kampus induk Uitm and IPTA yang lain . ade yang pilih IPTS tapi course uitm sebab nak dekat dengan tempat asal .

Aku pun tak tahu lah nak pindah atau pun tidak , kena tengok result sem neh lah dulu . huhu . final dah nak dekat . ulang kaji belum lagi . ari ari study and buad esymen tapi nak ulang kaji benda yang lepass paraah der, banyak mase kena cari untuk mengkaji balek ape yang aku belajar .

Dah lepas berbuke puasa dengan kengkawan and lecturer kiteowg bergambar sebagai kenangan kiteorang semua hehe. tapi takk de tempatt yang menarikk nak bergambar so, kt car park jugak tempat yg ase sesuai . hehe. gambar2 kiteowg ade tapi takk sempat aku nak upload . lain kali aku upload :) .

Lepas bergambar kiteowng semua bersurai . tapi member aku Dekno ajak g karoke . haiyaaa karoke? fedaap benoo aku g tempat mcm tuu . sebab aku takk suke g karoke. tak tahu kenape . so, aku teman jelah Dekno pergi karoke bersama Haziq, Mus and Atikah . kiteowng berlima g karoke . 

Menyanyi ramai-ramai . aku daripada tak suke menyanyi kat tempat awm macm neh terpkse gak join menyanyi ngn dieorang . hohoo . dyeowng neh memang rajin g karoke sebenarnye. before neh dah banyk kali dieorang ajak aku g sane cuma aku tak naak aje . sebab aku tak suke tempat macm tu . 

Aku pernah pergi karoke dengan famly aku and famly ashraf aje . 2 kali aje aku pergi then masuk yang ari tu aku pergi dah 3 kali lah hehe :) Hurm kiteowang habisskan mase dekat si tu sampai 2 jam lebih . pukul 11 malam baru balek hostel . kiteowng jalan kaki je balek sesame sebab dekat dengan hostel and kolej an . so , tak kesah cume kena berhati-hati lah sebab kat sini lah kes yang byk berlaku simbah acid . takoot pulaak terkena. 

Comments

  1. Hurm,,last sem..huhu..jga drik k..huhu..sney ko smbng klak?hehe,,lma dh sik jmpa ko?knk ku sik da nnga ko hoo?huhu..esok jmpa mok?khmis..huhu..ptg aku free kol 1 smapi 5 mun sik da aral mlntang..hehe

    ReplyDelete
  2. yalah tek , ku bz oii . malah jak xda ah kolej . p ku da g kelas . knek ku ah JOHOR . aku dh blit jb bah . cuti awal hehe, ku baruk on juak tuk . pahal xmsg ku jakk mok jumpaa .?

    ReplyDelete

Post a Comment

Cikk KaKi Sediaa Terima Comment Andaaa ~~~

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!