Skip to main content

Wedding my Cousin Friend



Semalam sepupu aku bagi tahu yang dia ajak aku g wedding kawan dia*segan lah aku nk itott . HAHA ! tapi bila aku dah menetap dkt JB neh . aku kene lah mesra mesra dgn orang sana . kEbetulan pulak wedding kawan dia aku kenal . budak kampung aku jugak . dah lah aku neh tak pernah nak kuar mesra mesra dengan orang kampung sana . So, hari ni aku try try mesra mesra dgn orang kampung aku .

Pagi tadi aku bangun . tu pon nasib terbangun lah . ingtkan sepupu aku yg c nurul tuh bangun kan *misscall la ,  tapi aku yang bangun kan dye pulak . ngek ah . mule nye kiteowg nak p neh nek moto aje p nurul neh ajak Wan *pakwe dye kot . so kiteowg naik kete aje lah . lagi pon kalau kiteowg naik moto kunk terbang lah pulak sepentomm kiteowg an . Haha

Kiteowg gerak lam kol 9 pagi . sampi sane dalam pukul 9.30 ah ,. dari JB ke Kota tinggi dekat aje . setengah jam kot naik kete . aku pon tak sure sangat . bila dah sampai kampung aku *kpg baru sungai telor . aku singgah umah nenek aku dulu . dalam pukul 10.30 kiteowg p surau nengok ayu*kawan nurul yg nk kawen tuh. waseyh . mang real real aku nengok beb *first time nengok real real owh akad nikah . HAHA . aku sendiri excited beb ! tatotttt jugak ase. berdebor debor  ^^

Bila dah lafaskan . Alhamdulillah 2 kali lafaz si pengantin lelaki neh *gementar kott . ^^ . ayu secara sah nye milik marol buat selama lamanya ^^ . Semoga berbahagia Ayu and Marol ^^ . Dalam pukul 2 petang aku , nurul and wan p lagi rumah pengantin perempuan . Tengok dyeowg sanding atas pelamin lahh . Memang tatenkk warna pelamin dye . purple and putih . ^^ . thomey pasangan nehh ^^

Lame lah jugak kiteowg dekt sane . huhu . sambil tuh owg kampung offer aku dengan si nurul jd fotografi japp untk shoot pasangan pengantin mase tuh . Takde sangat orang dtg snap picture . kesian . tak pe kiteowg pon tolong aje lah . ponatt den jadi tukang snapp nehh ^^ huhu prob nye camera lupe bawak pulakk adoi yaii . terpakse jugak ler guna camera handphone yg tak seberapa good neh ^^ HAHA !

Kiteowgbalek malam lah . dalam pukul 8 lebih g tuh la kiteowg balek tapi aku balek umah maksedare aku *umah nurul . umah aku xde org sebab adik adik aku duduk umah nurul . Mak aku dengan ina *adik aku yg ketiga . p Lngkawi meet my dad at sane . huhu . Nak dekat kol 9 g tuh lah aku , afiq , zati , iqam n aien *adik2 nurul balek umah aku . huhu . ponatt derrr ^^

Selepas Akad Nikah 










Time tengah Tunggu Pengantin
 Nak Pi Bersanding




















Bersanding 





























Makan Beradat * Majlis memotong Kek










SeKawAn ^^










Kek Yang Di bagi oleh Pengantin Perempuan
Sedappp ^^





 Tarian Zapin





SEMOGA AYU DENGAN MAROL 
BERBAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT 
AMIN 
^^
IKHLAS DARI KAMI


Nurul | Wan | Qyla


Qyla * aku lerr


Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!