Skip to main content

Kekasih Kaki Propa !!

photography Pictures, Images and Photos

Hello and Assalammualaikum
Fuhh da lama aku xpost entry aku yer *yelah tuh.Haaa. ni aku nak citer lah jugak pasal neh ^^ . 5 Fakta cinta . Cinta perlu korang tahu ! eh eh . ngade ngade plak aku nak cter yer pasal neh . huhu :)

Pertama sekali laa
Lelaki ni di katakan lebih mudah untk tepngaruh dengan hubungan cinte di internet . Hmm . betul betul  Nie memang aku sokong . Jadi tak hairanlan sekiranya dyeowng dengan pelawaan pempuan untk bersembang kat mana mana laman sesawang (web)

Kedua ^^
Tak hanye laki , perempuan juga sebenarnye terdorong untk memiliki lebih dari seorang kekasih . *Hmm ni kat sape sape yg tak setia laaa .

Ketiga lakk :)
Seorang lelaki boleh jatuh cinta dengan perempuan yang baru ditemuinya hanya dalam masa 3 minit . Fuhh begitu hebat nye lelaki . tu laa kt sape sape lelaki . kalau dah ada makwe tu tolong laah jujurr dengan pasangan yerr. jngan buat makwe kite yang dah kenal lame mcm patung yerr . Tak kecian kee ? bawu je nampk perempuan cantik dpd makwe sendiri dah jatuh hati dgn perempuan lain . *Hemmm .Lelaki jenis ape tu ?

Ke empat pulakk !
Lelaki memang tak gemar ingat tarikh penting dlm hdup dyeowg *betol ke laki oi? termasuklahh hari jadi yang tersayang . jadi perempuan jangan lah mudah sentap okey . lelaki memang macam tuhh .....

Ke Limaa ! lassstt punyee :)
Kadang kadang pasangan korang menipu atau berbohong sebab tak mahu menutup kesilapan yang pernah dilakukannya *yeahh ! memang betull . ceh ! haa ni cek mau habaqq ckett . ^^ kalau seseorang perempuan tu sayang sangat dekat pasangan nye , dye akan jujur bila dy bercakap dengan pasangan supya psgn nye tuh percaya ap yg dya lakukann . kalau pasangan dy xlayan jugakk . perempuan akan cube sedaya upaya agar pasangann dy tadi berbalik pada dy . mtk maaf ap yg dy buat . Sebenarnye katt sini . perempuan tuh tak nakk sangat sangat kehilangn orng yang dye sayang . Kalau minah tu tak sayang pd psgn nye . dy tak kan ikhtiaar smpai mcm ni sekali nk dpt kn balekk org yg dy syg . so, kepada lelaki tuhh tolong lah amek perhatiann yerr :) .

Jujur laa yerr ! please laa !

Haaa tulaa . perempuan kalau dah jumpe lelaki yang dy betul betul sayang . gentii punye dy akn sayang selama nye kat laki tuh taw . kepada lelaki yang giler sayang pada awekk nye tolong lah jage elok elok yer. Jage macm bini korunk snediri . kalau dapat awek yg comel comel yng kecik kecik tuhh . tu kene jage bia tejage punyee hehe *eh ape lah yg aku merepek neh . HAHA !. xad lahh yg dapat awek comel comel yg kecik kecik je tubuh nye . korunk kene jage . jangan tengking2 . jangan marah marah dye . kesian dye . eh bukan minah comel comel je korunk kene jg baek baek taw. kepada semua perempuan laa . Perempuan tak suke kene marah marah . kalau yang sabar tuh . sabar jelah dengan ape yg dye kene marah tuh . :) Ni pulakk yang aku mau share kat korunk yerr . Situasi cinta ^^ tu lah pasall . kan da kantoi . Tolong lah jujur yerr dengan pasangan anda :)

Situasi pertama : "kekasih saya pernah SMS , kononya dia tak mahu di ganggu kerana dia sedang sibuk dengan tugasan kerja . padahal dia tak thu yg sy dn kawan baik sedang 'mengintainya' di sebuah restaurant mknan segera besama seorang gadis . Buat kerja konon !!

Situasi Kedua : "Depan sy , bukan main manis lagi kata kata cintanya. Hati boleh jadi cair kalau dengar . Tapi cuba tengok gelagatnya d belakang sy ? Gaya tak ubah seperti seorang KASANOVA !! cukup masa nanti , sy akn bongkarkan segala penipuannya. !

Situasi ketiga : "Esok kawan saya ad jamuan makan, kita pergi sama sama nak? ....Tak bolehlaa awak esok sy ada game (bola sepak) next time boleh tak sayang..??" tup tup tup .. Tuhan itu Maha Adil , saya terserempak dia bersama perempuan lain berpeluk pelukan keluar dari tengok wayang keesokan harinya ! ! Amboii, propa sangat . Dasar Buaya Darat !!

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!