Skip to main content

Lappy Sayee Sudaaa NazAaKk ! :(



Aku nak story neh . tapi aku story setakat mane jelah yer. huhu . Entry kali ni pasal lappy aw . lappy aku . sudah nazak ler. betape kejam nye seorang adik membunuh lappy yg di hadiahkan oleh abah aku . huhu menangis tak berlagu * tapi menangis melalak macam kehilangan anak ! huhu mane lah xnangess . mak aii . seuzur uzur lappy aku tuh xpernah pernah aku nak menjahanamkan nyer , sayang giler aku dgn lappy tuh . lappy tu ler manyakk berjaseee aw . huhu .

Huhu . wat muzium jelah lappy neh .
 sedih aku tengokk lappy ni . sampai hati adik aku buat aku macm neh :( . bende ni lah penting . kalau aku borink macam mane pon . aku tetap menghadap lappy neh walau pun xad internet ke ape ke , huhu . xtaw aku nk cakap macam mane ,. banyak giler barang aku dalam lappy neh . huhu . tersangat sangat lah penting . huhu . mesti korang tertanye tanye an nape laptop aku neh jadi gine ?

Hurm . mase tuh hari ape eak ? hari khamis xsilap aku tarikh 25 November 2010 . huhu . hari tuh aku duduk rumah sorang eh tapi ain *adik qiena . aku dengan ain jer tinggal dekat umah . nenek , mama , afiq , ina and zati p bandar kota tinggi nak beli barang dapur . aku xikut sebab nak jage umah . huhu . hari tu jugak baru aje aku nak menjenak jenak kan diri nak online aw . *lame xonline . skunk aku puas kan hati nak online . blog dah lame behabuk . asek xupdate aje . huhu

Petang tuh , dalam kol 7 malam . mama aku dengan yang lain lain baru aje balek umah . huhu . tibe tibe datang lah adik aku *afiq . marah marah aku . pasal air . air tu dah kotor bekas aku minum aku xbagi sebab mang air tuh kotor . dari c tu mula lah pergaduhan antara aku dengan dia . xsampai bape minit . laptop yang aku on dari siang sampi sekarang afiq sepak , tendang , pijak *macam tin di buat nyer . kemek abess . hancurrr skrin LCD lappy aku .

Menangess mate darah pon xgune ! kesiann ase . sakit hati aku . benci sesangat . perasaan aku berbaur mase tuh . xtaw nak cakap cam neh . huhu . mate neh bengkak abeess . maakkk ! jahat nyeee dieee ! mama aku pon nangess bab adek aku wat g tuu . bende kecikk pon nak naik angin . sampi kan barang mahal mahal pon nak rosak kan . ukank setakat laptop aku aje pecah . motor aku pon rosak . cermin kerete pon pecah bederaii sebab die pecah gune helmet huhu . mase tuh aku dekat kem PLKN .

Tuhh lah kisah entry kali neh . pasal lappy aku tuh . huhu kesian aku . tuh lah harta palink penting * yelah tuh . skunk nak wat keje pon xleh . huhu . law korang tengok aku online . aku gune pc or lappy qiena . internet lak aku ada due . modem dengan broadband . law qiena balek umah baru pat men internet lame lame . law x . mang xonline aku huhu . :( 


Comments

  1. cian aqoe tngok jgk..
    cmpai trprnjt lorh dngr cm ny..
    jahat nyer afiq toe!

    ReplyDelete
  2. twu xpe... bwu ko tahu yer aienn ^^ . sbr je lah .

    ReplyDelete

Post a Comment

Cikk KaKi Sediaa Terima Comment Andaaa ~~~

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!