Skip to main content

18/12/2010 - Pindah


Yeppy ^^ .  Bangun lewat giler ari nie . HAHA ! lewat tu bukan bese ar  bab bawu pagi tadi tido . Semalam aku tak tido langsung . pagi tadi bawu tido . tu pon pukol 7.30 pagi bawu tido . bangun lak dalm pukol 3.15 petang , sembahyang pon tebabas HAHA . Jahat nye saye ^^ . berdose huhu . dah bangun tuh terus p mandi . then kemas kemas barang  nak pindah at Taman Puteri Wangsa ^^ dekat aje dengan sedara mare . tu pon dekat dengan umah nurul a.k.a Qiena . ^^ .

Penat giler angkat barang barang . Dah lah rumah c nurul ni tingkat 4 . dye duduk FLat , barang barang aku sume dekat umah dye , huhu . turun naik turun naik dari umah dye angkat barang . hee ^^ boleh kurus ^^ Hahah , barang brang yg aku dgn nurul angkat kiteowg letak dekat bawah ., then mama aku sampai dgn kete p bawak ke umah yg bawu kiteowg nak pindah nehh .

Bila dah bwk sume barang . barang yg kiteowg bawak just baju baju aje . Rumah yg kiteowg bawu nak pindah ni blom bersih kn agi . huhu . ponaaattt gilerr dok mengemas umah nehh . huhu nak patah ase pingang2 nehh . huhu ,. cuci sume lam umah nehh . Yg bersih kn umah neh aku , nurul , zati , ain , and iqam .  yang lain lain kua beli barang pe sume and amek barang dekat kampung *kota tinggi .

Dah lepas mengemas . rehat rehat kejap . susun lak barang yg perlu pe sume . betol kan ape yg rosakk . huhu . memang penat lah . sambil tuh c nurul neh p online lah japp haha . aku pon tukang sekaki lh jugak . tu pon online kejapp je  . Kiteowg kemas kemas sampai ke malam  . huhu . dyeowg yg kua kua tuh balek lambt giler . peroot dah lapar nehh . huhu

Dalam pukul 11.30 mlam bawu ler dyeopwg sume balek umah . kebetulan lah pulak pak ngah aku dok terengganu tuh p kenduri at Melaka semalam . so, dyeowg dari melaka nak balek ke terengganu tuh terus ler singgah kampung aku dekat kota  tinggi tuh . Dlam pada tu famly pak ngah dengan nenek aku pon datang sekali dekat umah yg baru aku pindah nehh . *Tolong rasmi kann ^^ Haha.

Yang datang malam tuh . Mak lang * mama Nurul a.k.a Qiena . Mak teh n pak teh . dyeowg neh duduk dekat bhgian Flat yg aku tumpang tinggal dulu . Hurm . Fmly pak ngah xlame pon dtg malam tuh . sebelom nak balek dyeowg p beli makanan  untuk tetamu yg dtg neh hee ^^ . lapaarr lerr .

Dalam pukul 1.30 pagi g tuh lahh famly pak ngah dengan nenek aku balek kampung . sebab esok pak ngah dah nak balek umah dye dekat terengganu . ^^ . mak teh dengan pak teh pon balek jugakk . cume anak anak dye aje xbalek sebab nk join kiteowg sume tido rami rami at umah neh ^^  Dah sume balek . kiteoeg sume p tido lerrr .

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!