Skip to main content

~waaaa~

________________________________________________
huhuhu
sungguh b0wink ary nie.mau wt pe eak?
xtwu nk wt pe.men game je lowrrhhh.cian kt aku.
hahaha.da penat2 xtwu nk wt pe.huhu
penat nyer ary nie.makin lame makin tens!on d0k
umah.hoho.skit pnggng2 nie dbuat nyer.
skit ase nyerrr.sbr je la lg nie.hoho.ri nie aku dmam lowrhh.
xtwu knpe.p nti akn ok jgak dmam nie.waaaaa~
knpe lowrhh pnink sgt nie?skit kple aku.ape la yg d pkir kn tuu?
smlm aku tdow awl sgt9x.trlalu pent wt keje.smpai trtd0w lak
waaa~kcian2.p hoho.aku xad kdt lowrhh.xkua umh ag 2 r lom tp4.
ksian sunggh sma aku nie.huhu.malm nie aku kene g silat lowrhhh
adoiii~rindu sma dye0wg lahh.bkn pa.juru latih s0wh g lowrh
lame aku xtwun silat.nk dekt 8 bulan x g silat.byg kn tuuu..lame tuu
waaa~msti lupe step nie..aduiii.kene marah!hohoho.takut nyerr.memalukan nti
arap2 xkene marah.amiiiiiiiiiiinn.
waaa~aku g silat lam kol 8 lebih.
start silat lam kol 8.30 malam.abis jam lam kol 11 lebih.
nati aku dtg lewt jelaa.malas nye mau dtg awl2.
huhuhu.ari nie aku g sowang jerrrrr.wani xtemankn aku lahh
cian kt aku.mkne nyer.aku g n blik sowg2 la nie.
adeh2.mati aku nti.!huhu.cm nea nie.mau ajk spe yer?
hohoho.mne ad kwn len ag mau temn aku?
aa?adeh!budk 2.mne la join silt ngn aku.dye xtw ape2 pn.
huhu.knpe la kow xikut aku wani?waaa~wani ni p0n 1.
nak g gig plak!bz jer budk tuu.bz ngn bdk2 band la nie!nsib aku xjoin dye0wg.
p nmpk mcm best jer.men muzik.waaa~p yg xbest.kene g kelab malam lowrhhh~xmau aku.
huhu.ok lah.kne trme jgak yg wani xtemnkan aku g silat.ape yg aku nk jwb nti ngn jurultih?
yg wani xtwun silat?adeh2.kene soal mcm2 la nie.malu nyerr.dpn2 owg plak 2.huhu
mudh2 han jurulth aku xbnyk soal mlm nie.
mail ckp ngn aku.jru lth aku mau tgok keadaan kki aku lowrhh~
nth ok ke x.2 jer ckp mail.hohoho.arp2 2 jer dye tnye nti.
kki aku?hohoho.ok ke x.aku p0n xtwu la.
p huhu mule2 kne tu.adeh3.sangat2 sakit.
da la xbleh bgun.smbhyg langsung xdpt.bile strt sk0olz.lagi sush nk nek tngga.
cian aku!pent tw jd g tuu.sume bnde xleh nk wt.juz dudk jer.kwn2 dtg melwt.2 jela.
huhu.sunggh sengsara rase nyerr.huhu
mase aku kene nie.time mlm.wt praktise ngn bdk2 olhraga.
huhu.first kne lwn ngn kwn aku.nme nyer dedeq ira.
then kne lwn sam plak.adeh2 bdk 2.da la teror.huhu
nth silp mn ntah.aku xsempt nk blas blik.da 2.kena angkt then kne hentak kuat kt lantai.
adeh3.sakit giler.tulng kt lutut aku lah yg silp smpai skunk. skit.
tulng xpat smbung sngt.nth la.doktr ckp ok jer.p ble brjln.fuhh~tahan rase la.
kdg2 trbyg jgak la.mcm mne kene 2.huhu.sume owg tgok,sume owg diam.panik.takut pn ad.
hehe.malu la jgak mse tu..first2 xngis2ok jer.p skit.ble lme2 ad owg tolng2 tgok kn.adeh2 da mula mau ngis lowrhh.hehe.malu nyerr.p bdk yg wt aku jd gnie.mtk maaf la.dye tw aku pmpuan
so dye slh lah.dye mtk maaf.aku maafkn jela.da bnde da jd.so sedh jgk la.kene trsingkir dlm pmilihn sukma.n perngkat daerh sibu.waaaaa~sedih gler!!!brbulan2 aku ushkn nyer lam pmilihn tuuu.last2 kene trsngkir sbb kecederaan tulng pd kki.huhuhu.spe xsedh?byg kn.mkn kene jge.kene turn bert bdn.tiap2 petg kene lari dlm mse sejm.wt slow jogg sekitar bndr sibu.pns kn bdn.pgi2 kene bgun mesti g jog.tiap2 mlm kene twun silat wat searchng.penat xterhengge nyerrrr.kene pkai bju tebl2.time ujan2 p0n kene g belatih jgak tw~!klau brhnti dr beltih.da kne marh dgn jurulatih!malu tw!nsg2 tw wt gnie.ape kn daye.da minat.nk wt cm nea kn.p aku sbr jer.hehe.aku da bese wt cm nie.silat mang mencabar lahh.waaa~sayang la nk tgl kn silat nie.xmau tgl kn.kekal d ati ini!!!dari kecik sampai skunk aku msh join silat dri kelantan aku brmula nyer..hehehe..
_____________________________________________

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!