Skip to main content

~eNj0y With Fwenz~

hai!
ni member2 aku
yg giler2
hahaha
p dye0wg nie baek la
law owg tg0k dye0wg nie
mcm sosial ke pe ke
p dye0wg nie mang baek la
sp0rting!
xwt bnde2 xel0k lah
kte0wg msh
pegang pd hukum hakam agama
:)
at class
walau pn dye0wg nie
selalu xdtg sekolh
p dye0wg akn wt h0mew0rk
tw
dye0wg sume nie
student harian la
aku nie jer
kene tendang msok asrma
c0z
hahaha
fmly aku la pnye pasal
xbg aku kuar sgt umh
so,trpkse la aku nie d0k asrma
p ad gak aku trpkir nk lari jer dr
asrama..:)
p xjd
aku msh brpkran wars bah
lg pn aku xnk wat sgt
huhu
dlu da penh wat hal
skunk da kne kongk0ng
ngn waden2 aku
huhu
tr0k t0l lah
'eeee
waden2 ske sgt amk tw al aku!
geramnyerr!
erm
xpe la
aku bersabar gak
d0k asrama
selama 2 tahun nie
bnyk kenangan aku dpt kt asrama teknik
walau pn mcm2 pnh brlaku
kt asrama aku 2
huhuhu
:)

nie member2 aku

:)

dedeq amanina,

kiyah

n

a a

:)

lya
kiyah
a a
huhu
p0zing je la
:)



panjat p0k0k ler..
bez nyerr
aku jer xad kt cnie
huhu
cedeh2
time ni aku kt asrama
xleh kuar
dia awasi oleh waden2
yg ganas2 tu la
ish!



hahaha
lawak li jax nangga cidak t0x eh!




hahaha
pe nk jd la ngn dye0wg nie
ish3



wit-wit
pe k0rang wt 2!
:)
bez nyerr2


kiyah,a a,dedeq amanina n lya
:)



waaseeyyhh
mcm m0nyek jak ler
hahaha


ahax!
fwen.fwen.fwen
aku



hohoho
jelez qu oii
hahaha
saba jax lah i t0x!


berkejeran...



berayunan si a a nie


hahaha
:)





dedeq amanina
a a
cipak




hihihihi
:)


dedeq amanina
lya
kiyah
a a




tens!0n nyer spm!
hahaha





giler2 remaje
:)





Lya
dedeq amanina
a a
kiyah
:)




Lya
dedeq amanina
a a



asen na tax0wg study ooo
haha
stdy ke brgambr??




haaa~
nie bandar sibu
kcik jer
p menarik
taw
bez la gak
bnyak aktvti time ptg2
kt bandar sibu nie tw!



a a wif wani





pemandangan yg menarik
yupz2
time aye aji yg lepas
hang0ut jer




ahax!
hang0ut wif my fwenz





huhu
member qu
:)





aiseyyhh men!!






enj0y r gak kn?





a a wif aku lowrrhhh





a a wif wani
:)



aku ngn wani
hohoho
:)

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!