Skip to main content

~LePaK WiTh p-p0t~


28 Disember 2009


Isnin


huhu.aku bgun awl then siapkn diri bab ad jnji ngn abh ku


nk g hospital.pas 2 pat k0l dri abah.xjd lak g snea.c0z abh bz l0wrhh xpat anta aku

huhu sungguh letihh hehe.time 2 gak aku on9 ngn member2 aku.haha

rindu lak ngn member2 kelas.:).huhu ase b0wink gak la pagi nie.aku send text ngn member2 len

nak kua g mkn la.xp0n lepak ptag nanti.huhu.p sblum aku g twu dlu.

member2 len p0n ajak qu kua g mkn n lepak2.

haha.lowrh.nk lepak n mkn kne g twu awl2.coz.si kiyah ni bz je ngn pkwe dye.ish3

si lya lak bz ngn rest0wran dye.

si deqya lak kadg2 xad kt sibu.

huhu

juz aku ngn aa jer bz sendiri.hehe

p ri nie.aku ngn aa g lepak umh p-p0t.

sblum g umh aa tex bah

ad wax lah si wan gak aa jap.

ad urusan plkn bh.yalh d tnyak ngn qu tex

yahh~qu xtwux ilax bha.huhu

da ya.qu ngn aa g la umh p-p0t nie.

lepk2 then tnye2 hal plkn

nsib la dye sme kem ngn aku.huhu~

waaa~lepak smpai ke nk dekt mlm.

then,kte0wg blik lo0wrrhh.g umh aa.relex jap.

kbtulan gak ad si wani ngn tikah g umh aa.

team silat aku la.sje tnye pasl edit pix lowrhh

dye0wg mtk t0lng s0wh kteowg edit2 pix dye0wg lowrrhh.

lme2 dye owg kt umh aa.trtid0w lak aku nie

hehe.penat sgt la 2~.lame gak la aku trtdow huhu.

da bgun.huhu.g mkn ngn fmly aa kt luar.huhu

penink lak kple nie.haha!

huhu.da wak owg ya eh ah kedey silat.

huhuhuh

cm d knl jax owg ya k0whh~

y0bii~knklah pat meet ngn owg pya gk next0x!

huhuhu winduw wax lah ngn owg ya..haha

bak kata aa bah.meet skndal lmak bha~

huhuhu.asa ucex jax ayt ya owhh~

huhu trpegun asa!ish9!pa nk jadi la nie yerrr~

trkejut juax lah.nya pn sma trkjut bha!

ahax~.yah3 h0pe wax lah ny knl ngn mex t0x!

huhu.da g mkn kt luar.blik lahh~

p qu l0m lek umh ag!qu gk stay ah umh aa

lepak jap.huhu si aa yg sowh laa~

dye b0wink la 2!

hehehe

then dlm kol 10 cm 2 la aku lek umh

da smpai umh.ad urusan ngn abah ag~

bz ngn b0rang plkn laaaaa~

gerammm nyer..huhu.pnink ase nie tw~

asek2 ngn borang2 2 jer kne hadap~

huhu.xpela.da kne g nk wt cm nea ag!

:)



_________________________________________




ahax!time nie aku,aa ngn pp0t lepak kt umah dye

kt dewan suarah sibu.tempat muzium sibu

huhu.lepak kt c 2 jela.~

ahax!lame xjumpa so,kte0wg g lepak la~

hehe.banyak gk la d cerita kte0wg nie.b0wink2

nie la keje kte0wg

hehe!

:)

layaaaaan jela vdieo nie!

video nie p0n sme gak la.time2 kteowg bowink gakla

huhu.law aku ngn aa bowink.xtw nk wt pe.g umh p-p0t jela.

berkar0ke jela!ahax!

epy jer ase id0p nie wt cm nie.hahaha!

cerita zmn kcik2 dlu.ahax!gler2 jer kteowg nie.

huhu.law brcrta p0n xkn abiz kish zmn silam!

ahax!

mcm2 la d buat nye!

yg tukang menari.si aa n p-p0t jela~

muke xtw malu cket budk 2 d0wang 2

ahax!

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!