Skip to main content

~sAd.SaD.sAd~

____________________________________________________
huhuhuhuhuhu
cedeh nyerrrr
:(.:(.:(
nk tanye la.eh law owg syg kiter kn awk syg dye blek x?
stupid quest!on laaa.
law aku kn mestila syg
kita pn nk gak ase d sygikn.
p kn bile kiter syg dye sgt9x.
si dia msti ad wat hal
xkira pihk laki or pmpuan kan?
p dlm penglaman aku lah.
aku pnh setia then skunk p0n aku
bljar nk setia s0me0ne.
aku pnh setia sese0rg.
2kali lah.then si dia plak wt hal.mcm2 lah aku dpt
penghinaan kt owg yg aku benci 2.ish3 mang aku benci la budak 2
xhargai langsung.wlaupn hbngn nk dkt stgh thun.
p last nyer break jgak aher nyerr.sabar.sabar.sabar.
setiap umat d muka bumi nie
mesti bersabar walau pn brmcm2 dugaan.
dugaan yg aku pnh alami ngn bdk nie
mang dasyht!!!!kec0h abis!smpai kn aku pengsan!
p ape leh wat kn bnde da jd.
k2 kter tutup cter bdk yg aku bnci 2 yer.
sec0nd lak,
kwn kpd bdk yg aku bnci nie gak.
nth!asenyer..plik cikit hbngan nie.p ad hal2 yg tertntu yg xsptutnyer brlku
p aku redha jer.then aku break kn bdk nie.
Last,
s0me0ne yg aku t0l2 syg.
xpenah mrasai sblum nie.
p aku pn xtw la knpe.
skunk aku bt0l2 syg kn dye.
mau setia ngn dye
p msalah nyer
mau ke dye trme aku nie?
mau ke dye prcye kn aku?
mau ke dye layan aku?
mau ke dye tegur2 aku?
huhuhu
aku c0nfiuse lahh
aku xtw ati owg 2 mcm mna
huhuhu
bgaimana prasaan anda trhadap ses0rg yg anda sygi?
mstila nk syg sgt2 kt dye kn?
urmm
ape kah prasaan anda bila anda d mrah oleh owg yg anda sygi?
msti la kcik ati kan?
ada kah anda trme seseorg yg anda sygi dgn spnuh nyer???
bg aku lah.aku bg pluang kt dye then nk twu dye brubh ke x.
klau ada msalah inginkah anda berkongsi msalah dgn si dia?
bg aku la law mslah bs0w.mybe aku xkongsi p tg0k pd msa gak la
mahu kah anda keluar bersma2 dgn psangan anda??
mesti la nk.p slme aku pnh couple.xpenah2 ag aku kuar berdua ngn lelaki.ish!
xberani la.bt0l kn?
mengapa lelaki sukar mempercayai perempuan??
ntah!ad hal2 pnting la 2!p law aku.mybe aku tw or mybe aku xtw.:)
ermm
bnyk tol soaln.
huhuhu
ri nie sad sgt2.da la smlm pn sme.
asek2 badm0od jerr
npe yerr.?heran nyerr.aku ase aku nie mang pmbwe malang!mybe!
ntah la.kdang2 aku sedih.kadng2 pkrn jd buntu.kdng2 cept marh.kdg2 ske ktwe.
x ke plik 2???
mcm mana nie??
leh jadi gler nie..
ermm
si dia mrh sme aku lowrhh
adoii
kow p0n 1 faie.
yg kow kol aku mlm2 bute 2 ape psl?
stkat tnye adik aku?
eleh.malu konon.da twu ske kat adik aku.
kow plak yg kol aku yerr
haaa skunk aku tgh tnsion nie
nk pulih kn keadaan aku.
klau x pnye psl k0w,aku xjd mcm nie tw x!
ishhh geram nyerr.
da la aku nie pening.tmbha2 lagi problem dtg ag!
setiap ari ad pr0blem!
benci nyerr aku!
huhu
mcm mana nie ye.da pjok.sma jgak xok.
pnt nyerr.da la pg kne bgun awl2
kol 4 lbh kne bgun.
kms2 umh,msk2,bsuh bju,sidai bju'
then da kne g kejerrr. pastu petg lak
kne anta n ambik adik aku men silat
mlm insyaAllah aku nk p silat.
2 p0n law pat lahh.
tgh mlm lak msg2 ngn si dia.
pas 2 ada pr0blem lak
badm0od ag
:(.
ase2 nyerr anda penat x law jd cm aku nie???
aku nie kaki bz!
law aku.aku penat.p pura2 wt xpent.
erm
pernah dgr x manusia boleh berubah?
mstila penah kan.
erm sume owg nk brubh.
p bg la masa.
setiap mnusia ad jgak wt ksilapan
mnusia ni xterlepas dri ksilpan tw!.
so,dlm dri mereka gak ad kesedaran
untuk berubh dlm diri sndiri or khidpn sehrian
mcm aku la gak.aku pn mang nk brubh.
p aku plik gak lah..
knape leh mcm nie.sbgai c0nt0h.
knpe yer kiter seyez kt dye p dye men2 kn kt kite?
biler kiter men2 kn dye.dye plak seyez kt kite.
mcm mane?
aku confiues laa.
xtw nk wt cm nea.
yela..kdg2 takut la gak
skunk aku bt0l seyez ngn si dia.
p tkut dye xsyez lak ngn aku.
ermm
sedeh x law owg yg kiter syg tgl kn kiter???
mestila sedeh.
kdg2 kiter xsngke gak.
owg yg kiter syg mntk break kt kiter kn?
t0l kan?
yup2 bt0l tuu
erm..
mcm aku bg tw dlu.
law owg yg aku bt0l syg nie xtrme aku .
aku redha.ni jer pat aku wat mse nie
lpas nie.xad spe2 yg aku ingnkn.
st0p 2 l0ve s0me0ne!
nie ayt yg mnykitkan~
:(.walau pun diri ni xrela nk brpish ngn seseorg yg kiter sygi kn?
ape leh wt jnji si dia happy ngn life dye kn
bia lah kiter menahan rasa.
:(
mulai skunk aku lyan game ng movie jer
2 pn lepak2 ngn a a ngn kiyah
aku wt nie pn mang aku ske then
aku belajar untuk setia seseorg yg aku bt0l2 sygi tw!
aku cube untuk berubah
mang aku cbe p0n.
p law xmnjadi.
aku xkn pts ase.
law aku wt bnde ni sume
then dye xdpt gak trme aku
wlau aku brubah p0n.
ape ptut aku bt???
xpee la mybe bkn nsib aku
n aku nie bkn prmpuan yg dye ske.
xpe.aku xkish la.
aku trme jer sume nie.
ble dye da xleh trme aku.
then c0ming s0on dye nk kembli pd aku
aku xkn trme owg mcm nie
wlau pn aowg 2 aku msh syg!!!!!!!
bkn pe.yela kite da bt bnde yg trbaek untk dye.
snggup brubh demi dye.
Tapi????
dye xhargai langsung!!!!!!!!
mcm aku katekn.
hidup msti brsabar.
wlau pn dugaan 2 sgt mnyakitkan!
sbnrnye kite xnk trme law ad pape yg xelok dlm hubngn kite ngn dye
p da silp kite.nk wt cm nea ag.
law dye xnk trme xpe.
mybe dye akn jpe seseorg yg lebh baek dpd aku.
sesorg yg bleh mengubh diri nya
seseorg yg bleh memahami nye
seseorg yg bleh setia pd diri dye
sesorg yg xmenyakitkan hati nye.
seseorang yg dgr ape yg dye suruh bt,.
sesorg yg sgt baek
n len2 lagi!
mybe bkn jd0h kite untk sume nie kn
sbgai umat Islam kte mnrime nye dgn tkdir
dan mnerme dgn ati yg iklhs bhwa dia bkn milik kita
:(
______________________________________________

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!