Skip to main content

Result Uitm Sudah Keluar

 

Awww ! result keluaq hari ni , surely gugup jantung aku . Good Luck kawan kawan UITM UNIKOP and sewaktu dengannya :) semoga anda berjaya dalam peperiksaan okay :) Aku tak terfikir pun nak check result hari ni , but aku terbaca status budak kolej aku . dia dapat highest gak ah . mang bersyukur ah ! Congrats for him event dia tak kenal aku haha , umur jea sama but dia dah sem 4 . okay ah tuh . aku jauh ketinggalan . 

Ada member aku yang suruh aku check dekat email , aku berusaha check event aku dah lupa email and  password aku tu haha . last last dapat jugak login emel aku yang berkurun . makkk ai . banyak nye inbox aku ? 50 ++++ gila ah , sape nak bace banyak cengini . sorry ah aku nak bace . lama jugak aku tak on emel aku ni . di sebab kan aku lupa password tu yang aku tak login . entah macam mana kali ni hanye 2 kali jea aku login baru dapat :) 

Dengan hati bedebar debar . aku check result aku . Alhamdulillah , Past jugak even aku amek one subject this sem . Tapi aku kena bincang dengan famly aku pasal result aku . huhu aku rasa result aku ni macam cukup2 makan jea  . Tak dapat A but dapat B+ for Mathematics ( math mode + add math ) . tak pe ah . syukur Alhamdulilah . Semoga kawan kawan ku juga berjaya :) Amin . congrats guys . love you all :)


p/s : check ----- >   Student Portal Uitm  

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!