Skip to main content

Peminat Zaman Sekolah


Aww ! tadi online , sedar dekat fesbuk . bufday dari budak sekolah aku , so, aku wish bufday dia . then baru aku perasan mamat tu peminat misteri dari zaman aku sekolah dekat Teknik Sibu . haiyaa . memang agak serius mamat tu . orang nya cool sahaja :) dia budak elektrical . if time subject agama islam kelas aku dengan kelas dia bergabung . sebab kelas pendidikan moral pun asing asing jugak . 

Oppss , telebih sudah aku story haha . emm masa aku wish dia . member aku . member rapat gila masa sekolah Zaza Tahir dia duk usik aku . dia yang mengingat kan aku masa mamat ni dok selalu bagi surat dekat aku . aku pun heran . nama dia Arwandy Kamil orang nya besar gila , kaki band dekat sekolah , ketua kelas elektrical , sangat pandai , tapi aku tak pernah minat dekat dia . anggap sebagai kawan saja :) 

If time prep malam , aku study dekat dewan makan , budak budak lelaki study dekat kelas . dekat lua dewan tu ada pasu bunga . dekat pasu bunga lah tempat mamat tu bagi aku surat . haiyaa. kadang aku mals nak reply . tapi aku tengok dia memang tak pernah putus asa . ada satu hari tu . time ape ntah . mase tu aku baru lepas solat jemaah dekat surau Teknik dengan member member . aku dapat kotak hadiah . sangat sweet . first time aku dapat hadiah macam ni .

Dalam kotak tu berisi , cokelat . aku nak eja pun tak sure haha . dalam tu jugak ada kad kecik and patung kecik . alahai mamat ni sangat serius dengan aku . aku tak faham betul lah . tapi aku bagi cokelat tu dekat member aku , alasan aku tak makan . huhu kesian jugak sebenrnya tapi memang aku tak beminat pun dekat dia . Tiap tiap pagi pergi sekolah . sekolah aku ada announcement untuk budak budak asrama . so nama aku naik sebab cadar katil aku tak tegangg . then aku kena denda depan bilik guru . malu jugak ah . 

Asal aku kena denda mesti ade jea surat dari Arwandy tu . dia tahu aku ni suka buad masalah kat sekolah even aku ni suka buad kerja sendiri . selain Arwandy , ada jugak budak engineering electrical bagi surat kat aku . memang dua orang ni setiap hari anta surat dekat aku . dua dua  pandai . aku salu tengok dieorang ni naik pentas . but sikit pun aku tak pandang . masa tu aku langsung xad perasaan . aku duduk sarawak tak pernah bercinta dengan budak budak sarawak . pernah couple sekali tu pun dapat bertahan 2hari jea sebab aku tak boleh . tak boleh terima :)

okay . teringat aku ayat arwandy neh bagi kat aku . masa tu aku tak balas lansung surat dia . even aku tak minat mamat-2 ni but aku simpan surat tu dekat rumah masa aku tinggal dekat sarawak . mama aku selalu tanya . kenapa banyak sangat surat surat dalam kotak bilik aku . aku cakap surat dari budak budak teknik . ntah ah . aku nak explain pun aku tak pandai sebab aku tak ada feel tu semua . okay.  aku taip salah satu surat yang arwandy bagi kat aku . 

" Dear Qilot , I miss you . it's only been a few days , i know but i miss you . i always do when you'e not here . i feel .... empty , i want to be close . i never want to lose you . ever . don't forget me , okay ? I need You . Love, from me :) "

aww ! kadang naik geli jeaa baca surat surat dieorang neh aw , ada lagi ayat yang tertarikk . tapi dari budak engineering elektrical , nama dia YAN . aku tak tahu Fesbuk dia yang mana , but die tu memang pendiam , orang nye kecik gila , rendah memang rendah , if ade kat sebelah aku mang paras bahu aku jea ketinggian dia . haha . ayat dia masa surat tak dibalas sebab aku dah fedap sangat kot dengan menda ni semua . macam lah aku nak bercinta zaman sekolah sekolah ni . 

" Dear Qilot , i dont care about your looks and your body , dont care how messy your hair is, dont care if you have hairy legs, i sort of like romantic mvies, i like seeing you wear baggy shirts and long pants all day long. i dont mind you being moody and sensitive. i just love the way you are , and you look perfect to me . Sincerely , your dream guy :) "

ayat english yang sangat unik :) surely suka but tak semudah untuk kita terima seseorang dalam hidup kita walau hati ni tak pernah ingin bercinta :) ewah . masa sekolah sekolah mana fikir menda ni semua , fikir nak pakwe hensem jea an , cinta cinta ni mana faham sangat , haha ! okay seumur hidup aku an tak pernah couple or bercinta dengan budak satu sekolah . tak pernah langsung , tu cara aku ah , dengar cakap mama , jangan bercinta time sekolah :)


p/s : peminat misteri akan sering diingati :) sure sangat .

Comments

Post a Comment

Cikk KaKi Sediaa Terima Comment Andaaa ~~~

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!