Skip to main content

Ahh , bila nak baek tangan neh ?

vintage


Hari tu , entah bila ah , seingat aku , masa time busy giler , time kerja ah , aku backup cutting pizza, masa tu kecoh , dengan rider-2 lagi kat tempat aku , nak cuttg sampai tak muad space cuttg aww, geram ah ! docket-2 delivery banyak giler, take way pun sama.

memang busy ah mase tu , tengah-2 busy aku nk angkat pizza tp tgn aku terkena bucu oven pizza, kulit tgn tekopek , sakit sangat , tapi aku tahan , darah keluar , cepat2 aku pergi basuh tangan, mase tgh busy tu , aku terpkse balut tisu then sambung kerja sebab xad org nak cutting pizza,

selang bape hari ni, aku rasa tangan aku ni bedenyut denyut jea, tengok hari ni . rupa nya kulit yg terkopek jadi bentuk lubang , bernanah pulak , sakit gila ! aku g kerja tadi . aku terus letak ubat sapu, memang terasa sakit sampai sekarang , bila entah nak baik ni pun aku tak tahu .

Asal backup kitchen jea, ada jea 1 badan aku ni tercium oven pizza , lengan kiri terkena springg pizza, tu pun member aku tak sengaja, sampai skrang org dok tegur lengan aku ni, apesal berparut ? luka dalam seh , Lepas cuti ari tu baru skg aku rajin tolong kitchen aw, dulu rajin gak tapi sejak aku melecur kena pembakar ayam , dua belah tapak tangan aku melecur kena pembakar tuu , aku tak perasan , aku ingat tak panas tu main angkat dengan tangan.

Bila dah terangkat , aku menjerit ah , sakit gila ah , memang nak menangis rasa, last-last aku nangis gak, tak tahan sakit, tahu tak terasa urat urat tangan aku aww ! tulang aku pun terasa sakit aw, aku betol2 tak tahan masa tu, sampai terduduk aku . sape je yang boleh bantu aku ? masa tu pulak bape org pulak staff , time pagi tu, memang tak ramai, giler sakit ah, tak leh bayang kan, tu yang tak nak bckup kitchen, hihi tapi tapak tgn aku dah okay dah , :)

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!