Skip to main content

Boleh patah pinggang ni =;='


Giler kentang ah ! Masuk kerja lambat, pukul 7 pm . Act kena masuk pukul 6 but sampai Pizza pukul 6.30 pm memang kira pukul 7 ah . Haiyaa ! Usha pizza . alahaii ramai giler customer . fikir kejap . Ohh ! Hari ni hari Ahad . memang ah ramai . ala . hari pun dah lupa :) 

Sampai Pizza . buad kerja . berdiri duk melayan customer tak henti henti masuk Pizza . rasa nak halau jea sebab tak tahan sakit pinggang . sebab ? segugut . huhu boleh pulak hari yang busy ginie period time datang mai kecohh :( 

Nasib Manager aku tolong aku  . Miss Haida . bantu cashier aku . Die pun dah nak terkangkang . aku dari tadi melayan dah tak larat nak berdiri . yea ah . tetiba customer datang beratur sampai keluaq pintu Pizza mahu tak ramai an ? lagi nak handle System Delivery . ee tu da kena selalu pantau system tu . Lagi nak melayan Take away yang da siap . semuanya cashier kena buat. dah tu aku sorang yang handle .Cashier lain shift siang. adeh . memang boleh patah pinggang neh .

Pukul 10.30 pm . aku mintak kebenaran dgn Manager aku . "Miss saya nak susun meja and kerusi boleh ? saya nak siap kan kerja cepat ni" . die balas "kenapa ? dah tak tahan ? yelah . susun lah" . then aku susun, septtnye pukul 11 kenal susun, tapi nak susun jugak kan. settle semua. sapu lantai . lap lantai ape semua. siap di situ ! 

Rider-2 malam masuk kan motor dekat dalam. and aku topup botol-2 air dalam peti . okay siap di situ ! . Off credit card . Off Staffmeal . Off System Take Away and Delivery . then buad report . dalam pukul 11.45 semua kerja settle . then rehat kejap . dalam pukul 12.30 aku balek :) . Biasa balek dengan member , Tapi member kuaq dgn kawan dia . So, aku balek naik kereta dia . 

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!