Skip to main content

Happy 2nd Anniversary (22 september 2011)


Assalamualaikum . sorry for lately update this blog . sesungguhnyaa saya busy dengan kerja lain*haha keje apelah kan? . Hoho . this date is special for me cause this second anniversary me and someone that i love :) but , mybe aku aje rase date neh begitu spcial and  die tak rasa cm ap yg aku rase sekang neh . 

Even byk dugaan yg aku hdpi *chewaah ! ayat hot haha ! . tapi betul laa :) saya tak faham dgn hubungan ni sbnrnye haiyaaa. saya teringin nak mcam psngn lain . sweet kan ? kita pulak asek begaduh . sedih betul saya =;=' tak pelaah janji hati saya hanya untuk awak huzairi even awak tak suka saya pun saya tak kesah . 

Saya dah biasa hidup sendirian . dulu kan awk pernh tgl saya . saya da byk belajar masa awak tglkan sy dlu. saya pun tak fhm knpe awk nak sy benci kan awk padahal sy betul betul sygkan awk. yeah mybe sy tak layak untuk awk kan. sy tak sebaik mcm prmpuan lain tp hati ni jugak setia inginkan awk evn mcm2 awk ckp dkt sy . tapi saya tetap terima awk . ^______________^

Dah banyak saya bersabr selme ni . saya rindu kan awak . saya selalu buruk sangka pd awak . saya cemburu pada awak . sebab saya terlalu sayangkan awak . saya tak nak ade org amek awk dr saya . tapi saya rase saya mcm tak leh dptkn awk je :( sedehnye saya rase . knape lah saya suke buruk sangke pada awak ? saya sakit hati . saya pun tak tahu kenape . 

Sehingga kan . saya remove awak dari fesbuk saya . jahatkan saya? saya tak tahu knpe . saya mintak maaf . awak, evn sy layn org lain pun . hanya awk aje dlm hati saya . kalau tak selame awk tgl kan sya slme ni . sya maseh setia tunggu awk . maseh sygkan awk . smpai hati ni da giler kan awak. saya harap awak faham . n saya harp awk terima la ap yg sy ckp kn ni . hanya awk saje dlm hati sy . 

And lastly, ni aje gambar yg saya ade . gambar ni saya tetap simpan even gmbr neh mse kita kuar date untuk ari anniversry kite dulu , saya mintak maaf if saya ade meluka kan hati awak huzairi . saya mintak maaf sebab tak wish awal2 tarikh annivrsry kite neh , sebab saya tak ade kredit . saya dah lame tak topup . mintak maaf tau . tp sy tetap ingat awak . hari tu saya call awk byk kali tp awk  mrh saya :'( sedih . iloveyoumohamadhuzairishah

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!