Skip to main content

H a p p y B i r t h d a y T o M e . Z u c c a . Q e e



Hey ! Assalamualaikum to my reader :) sorry for lately updating this blog . memang tak ade masa nak spend time wif my blog neh . rindu memang rindu tapi rase malas jugak nak update :) Okay last week adalah hari keramat aku . memang lame nak tunggu tarikh keramat neh . hoho . Dah besar ye aku ni . Genap lah sudah 19 tahun :) tak sangka yer . hihi .

Okay . this month its sweet september for me because kawan-kawan  yang aku kenali semua bulan september . eh ceeeh . tak semua lah september . ade lagi bulan bulan yang betuah . hurm . firstly , kawan aku dari Sabah . Effa tinggal di tawau . aku kenal dia masa aku joined PLKN di Kem Semenyih :) siri 7 kumpulan 1 2010 :) Tarikh lahir Effa 1 september 1992 :) 


Tarikh keramat seterusnye . Kawan aku dari Sekolah Menengah Teknik Sibu . iaitu Tijot :) . Tijot neh dulu same kolej dengan aku jugak and same rumah sewa dengan aku:) . lame takk jumpe die :) hihi . rindu pulaak rase . Tarikh 4 September 1992 adalah tarikh keramat tijot ye :) Tinggi jugak minah neh . nak di bandingkan dgn aku . die lagi tinggi . rupa kiteowang pun hampir nak same sikit . tak lah same sangat . cuma kekadang tu bila keluar same beli barang ada aje orang cakap kiteorang muke same . adik beradik laa . hihi 

Tarikh keramat yang seterusnya ialah 3 September 2011 Sepri . Member aku dari Sekolah Menengah Kampung Nangka Sibu :) dia lembut je orang nye. hihi . dulu 1 kolej dengan aku . sekarang entah ke mane die study aku pun tak tahu . sepri ni kawan selepak mase aku tinggal kat kuarters penjara sibu, sarawak. Mase dulu pernah jugak kiteorang salah faham . bergaduh memang tahap cipan hihi . maklum lah bergaduh dgn mamat nie dulu cara dy pelik sikit . kalah perempuan . tapi aku da kenal sgt perngai dy so, faham faham jelaa. entah cam ner kiteowang berbaik semula tu pun mase aku 1 kolej dgn dye . 

Okay . 4 September 1992 . Hari keramat kawan aku dari terengganu kenal sejak form 3 lagi . bestfriend sepupu aku (rafi) . fareed neh chubby giler giler . gemokk mang tahapp cipan . makan jekk keje die .  kiteowang neh mang rapat dari dulu . sampai besar ni pun still contact . Pak cik , Mak cik aku . Mama aku semua kate . lamenye aku dengan fareed berkawan . ekk eleeeh . lama apenyee. stakat contact at handfone and fesbuk jek . hihi . mamat neh ley jadi photogrpher aku . Ari tu kan dah janji dgn aku hihi . yeaaah ! tak sabar nak balek terengganu ! 

Okay . stop ! hihi . okay sambung lagi . 5 september pulaak . tarikh keramat kawan rapat aku mase aku Sekolah Menengah Kampung Nangka Sibu,Sarawak . Afaliana namenye :) kiteorang selalu brsame . bukan dengn die . selalunye Afaliana dgn Asyidah :) kiteorang bertiga always bersama . belajar sentiasa bersama , Afa dgn syidah anak polis . lau aku tak balek rumah . aku mesti singgah umah afa dgn syidah dekat belakang sekolah , belakang sekolah memang kuarters polis . Skg Afa amek form6 dekat SMK KNS nie. dye aliran sastera . Syidah pulak Form 6 jugak tapi Aliran sains . tak silap aku lah dye amek geografi kot . tak amek PS pun . mcm tu laa . aku pun dah lupe sebenrnye . dulu aku form 6 amek PS ngn Akaun jek . tu je mampu aku buad hehe . 

Finally , Baru laah tarikh keramat aku :) Selamat Hari Lahir AQILAH BT MOHD SUHAIMI. Aku berase sedih tapi aku sabar je . banyak dugaan aku tempuhi selame ni . =;=' betape sensare nye hidup Aqilah ini . arghhh ! aku tak kuase nak nak memahmi mende ni semua . tapi apekan daye . masalah tak pernah lari dalam kehidupan aku .*ape laaaa minah nie merepek !. Okay . Thanks sesangat kepada kawan2 FB,Twitter, Kolej, Sekolah,Silat,Sport,Phtogrpr,Kilang,and kawan2 lain lagi . sebab ingat aku ni . setakat ucapan korang aku terharu :) terimasss . And thanks kat Jerry . saya ingat awak dah lupakan saya . tapi tak pelah . even late awak wish kat saya tak pe . saya tahu saya bukan lah terbaek untuk awak. thanks for wishes . saya hargai . TQ . 6 September 1992 tarikh ku hidup di dunia ini :) and hadiah aku sempena bufday aku ni. aku happy sangat Mama and Abah rujuk balek . Alhamdulillah . semoga Ayahku sehad dari benda benda tak semenanye . Amin .  And tak lepas jugak . Kawan aku ARTEY ! bufday kiteowang memang same :) rindu kau whai artey . skg artey kat Kolej Islam Kuala Terengganu :) tak sangke . lam banyak2 kawan kat Teknik Sibu . die sorang je kena hantar ke Timur :) hihi 

Ehhhceeh . ade lagii ke kak ? HAHA . ade kot . lepas 6 September . 7 september kan . okay 7 september 1992 tarikh keramat jiran aku . nama dia Ain . ari tu terjumpa dia dekat rumah lama aku . dekat Taman Kurnia Jaya , Pengkalan Chepa Kelantan . lain rupa die . die pun tak cam aku mule mule hihi . tapi lelame kiteowang kenal balek :) hihihi Selamat hari lahir Ain :) lame kite tak jumpe kan . kalau dulu mase berjirang . if sambut bufday aku . mesti kiteorang sesame buat celbrate tiap tiap tahun . mak mak kiteorang lah punye idea . lau bilik tuh penuh dgn hadiah kiteowang . hihi . best kan ? biasa lah budak budak kan . :)

Hurmm lepas neh sape eak ? okay 9 September 1992 , member aku dari brunei . Namenye Effa . dulu tomboy skg bukan main girly lagi dye . memang cantek r . sangattt sweet ! HAHA . effa memang asal brunei pun . dye 1 sekolah dgn aku mase aku Sekolah Menengah Kebangsaan Kampung Nangka Sibu :) last kiteowang jupe pun mase aku form 3 . lame kan? dye bepisah . aku pun bepisah . aku pindah sekolah . dye pindah umah and sekolah jugak . Sunyi laah jugak . sebab dye laah aku salu lepak . hmm dulu perangai teruk kot . salu je lepak , Mama pun asek marah aje . kawan dgn budak2 jalanan . ;'( . tapi kalau kawan pun ape salahnye bukannye terikut perangai yg teruk teruk =;=' 

Okay lepas Effa , 11 september 1992 Huzaidi . member kadet polis aku and member 1 sekolah KNS jugak . ramai peminat kot mamat neh . yelah muke pun ade iras korea kan , sape yg minat mate besepet nah kenal lah member aku si huzaidi neh . tinggi mang tinggi . lau bekawad tu mang tak ley blaa kaki nye . pjg giler langkah kaki . kalah seh aku . haha . tapi lam banyak2 skuad . dye terer lam bekawad . tabikkkk sprinnng! and tak terlepas jugakk . Kak Mas aku . Kak mas aku pun da berumur aku pun tak tahu tahun bila dye lahir yang aku tahu dye same tarikh lahir dgn Huzaidi . 9 September . Aku kenal kak mas nie mase aku kerja kat @pc shop center . kedai komputer :) . hihi selamat hari lahir korang !

12 september 1992 plak . 1 sekolah dgn aku . SM Teknik Sibu, Sarawak . paisol . budak electrical engneering :) . kenal pun sebab dye asrama kot . kaki giler2 gak dgn member sekelas sebb tu ley kenal . orang nye kecik jek . pendeek jekk . tapi bab men rugbii . haiyaaaa . ley tahaan . terer seh . jgn pandg sebelah mata . hihi . Happy bufday kawan . 

Okay Last skli 13 September 1992 . member aku mase aku study dekat KPTM Bangi . Awanis namenye :) . rindu dkt minah kelate tuu hihihi . bufday dye hari ni yerr . selamat panjang umur anis :) sekang ni pun dye tak study dkt kptm lagi . tak tahu skg dy kat nea . salu contact dgn dye kat fesbukk jek laa . hihi :) nak jumpe dy dok jauh :) . okay lah  . sekian sweet september :) Love September deeply in my heart :)

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!