Skip to main content

Budak Mau BelajaQ Photography


Waceh ceh ! . aku try try aje buat neh . senang aje mende ni wat . entah cm nea lak ad owg offer aku tolong tolong editt kan . sorry laa . aku tak reti sangat edit2 tapi aku nak cube mende yg aku tak pernah mencube ^^ . Dalam entry kali aku nak bagi tahu yang aku ada buat fan page kat sape sape yang minat photography nie . Saja mau cari bakat dalam hal photography kan ? xsalah kan ?



Dalam fan page tu aku wat simple simple aje . al mak lum lah budak masih mau belajaq kan ! kepada korang yang dah ada bakat dalam seni fotografi sila sila lah ringan kan tangan dok mengajar aku yer hehe . bukan aku aje kat budak budak yang join page neh . korang yang ada Facebook tu . korang search aje lah fan page ni ye . Budak Mau BelajaQ Photography . Dalam fan page tuh xad lah yang menarik tapi kalau nak menarik lagi korang boleh la upload photo korang yang menarik . kalau boleh yang ada mirip mirip image photography . tu kira okay la . korang upload kat PHOTO fan page tu yer. nanti aku tolong tolong lah save kan picture korang kat album fan page tersebut ^^  




Picture ni adik aku yang shoot kan dyeowg . dyeowg tu sume sepupu aku ^^ . so, aku just tolong edit kan  jer ^^ 



Dalam picture ni . aku bagi effect ni menarik ciket lah . lagi pon matching jugak lah picture ni dgn shoot nye . so, aku try buat kan illusion untuk image ni supaya ia kelihatan menarik . ^^ 




Hehe ! sebenarnya , picture ni xlah seberapa okay dengan edit nye . sebab warna pada picture ni terlalu terang . So, aku gelap kan nye dengan out of focus ^^ . supaya kelihatan effect nye dgn wrna yg gelap :)




Okay . dalam manyak picture yang aku edit la. aku palink suke yang neh . sebab ? sebab ia matchng dgn apa yang shoot lakukan . simple aje tapi menarik ^^







Okay . tu aje lah aku bagi tahu kat korang yer . so, jangn lupa like fan page tuh yer ! Thnks gak kat sape sape yg join fan page tuh ^^ . kalau sape sape yang nak outting dengan kamera yang korang ada . boleh jugak . just bagi tempat korang . nanti kiteorang akan pertimbangkannya and kalau ada pape kiteowg akan bagi tahu . :) . Okay terima kasih juga kepada model model kite yang melaksanakan yerr ^^ HAHA !

Location : Taman Puteri Wangsa , JB
Model : Qiena , Zati , Faie , Rafi , Aien , Adik Arol , Iqam and Afiq

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!