Skip to main content

Tarikh keramat nak dekat dah ---> 6 Sept 2015 hihik


 Assalammualaikum w.b.t and salam sejahtera to readers ^^ Thx rajin singgah ke blogg yg usangg ni ya. Lama dah aku beblogging tapi zaman sekarang je rasa malas nk bebloging sebab asik sibuk je dgn aktiviti. Okay entry kali ni agak agak mcm syok sendiri lah haha sebab pasal tarikh keramat aku. Haha padahal bulan 9 . Sekarang baru bulan 8 kan. Haha. Tu lah aku cakap mcm syok sendiri. Aku tak nak apa apa. Just nak bg tahu aku nak kumpul mcm ni dgn adik beradik and mama. Sambut birthday together. Aku nak mcm ni jer. Tak nak present ke apa. Sebab nya. Berkumpul tu lah bg aku sgtsgt penting. Sape lagi yg nak ingat kn birthday kita kalau bukan ahli keluarga yg paling dekat kan. Mcm dulu. Aku set time dgn mama and adik beradik bila nak.balik kedah. Masa ni abah aku kerja. 

Padahal time tu birthday afiq (adik lelaki aku) so aku set date and time aku ckp aku nk sambut birthday Mama Afiq and zati. Birthday mama 26 January , izzati 19 January and afiq 6 March. Masa ni aku balik bercuti bulan 3 hihi. So memang plan habes. Beli kan hadiah dekat dorang semua. Birthday adik aku yg sorang lagi, ina (pakai tudung hitam) birthday dia lambat lagi tapi bulan sama dgn aku. Actually, aku punya birthday sama bulan dgn ina and abah. Kiteorg bertiga memang sama bulan. Aku 6 sept , ina 26 Sept and abah 28 Sept. 

Time ni kiteorg sambut birthday dekat pizzahut aloq setaq. Memang lama dh plan tak tahu nk sambut dekt mana. If pergi hotel kang. Dorang malu nk sambut. Tapi aku xkisah pun. Janji adik adik and mama bahagia. Aku tumpang happy. Sebab mama pun masih kuat lagi. Aku nak kesihatan mama terjaga. Tak nak mama sedih sedih . 


aku teringat lagi tahun lepas. Masa tu aku rekrut tak silap. Birthday aku . First time in my life dpt sambut dgn meriah. Even tak semeriah mana tapi aku ada kawan kawan yg byk support aku. Terutama zikri, mcm mcm dia ushakan. Sampai kan dia bagi teddy bear sebesar besar alam depan bilik aku. Aku pun tak tahi mcm mna dia masuk pulapol . Pergh memang terkejut. Bukak je pintu. Masa tu aku kena kerja tgh malam.aku guard tk silap masa tu. Masa bukak pintu memang tak ada zikri tapi aku dpt teddy bear, keesokan pagi. Hari sabtu tak silap hr tu. Aku tak outing sebab aku kerja petang time tu. Aku duk dlm dorm je. Aku dpt kek dari zikri, dapat burger yg aku gila gila . Dapat lasagna yg kat klcc tu . Dpt cokelat pergh byk lag zikri bagi. Bukan tu jer. Jam tangan pun dia hadiahkan. Tak silap aku jam tgn tu harga dekt dgn RM500. Adik dia bg thu die beli dkt klcc sbb mknn yg die bg time tu semua dr klcc sbb die nk kejar msa. Adik dia citer. Masa tu aku marah zikri mcm mcm sebab dia dh hbskn byk duit utk aku. Aku ckp knp byk sgt brg die hadiahkn aku. Aku tak mintak semua tu. Yg aku nk teddy bear je . Sbb dulu aku pernh ckp aku nk teddy bear. Yg lain lain aku tak nak. Then die ckp rezeki jgn ditolk so aku pun tak leh nk ckp byk sbb die pun dh beli kn. 

 Perghh terhaaruu beb. Lps tu...hari yg sama aku dpt beg tgn dari Avon Fatin yg hadiahkn. And pihak Avon hadiahkn Jam tangan dekt aku jugak. Sebab aku byk beli brg Avon time tu. Hehe. Nad pulak hadiakn beg mekap dkt aku. Perghh tak sangka. Sara bagi kek.. Kebanyakkn kwn kwn semua bagi kek and makann dr pizzahut, kfc , and mcd gila.time tu byk benda nk kena hbskan. Smpai kn masa hbs rocall mlm lepas isyak.. Jurulatih aku bagi kek.. Perghh tak sangka. Sambut ramai ramai birthday aku mlm tu. Memang terharuuuuu sangatsangat. Bayangkan. Jurulatih pun joined sekaki makan kek.  Okay tu jelah kenangan yg aku tak kan pernah lupa. Syukur sangat. Tq guys.













Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!