Skip to main content

Fahamilah Perasaan Someone !


Hmm ! heyy salam sejahteraa >;< kepada-2 pembace blogger . thanks yaah ! hari ini waa nak share siket story member gua yg gua kenal dari abg angkat gua. Adik kepada abg angkt gua . Hmm means cam tu laa . sebab gua anggap dia and isteri dia macm keluarga guaa gak . even die susah cam ner pun dieorang lah salu bagi semngat kat gua. Okayy ! member waa neh setia orang nya. Setia pada awek die. Pada mulanya, mase sekolah-2 dulu  ade ar sorang awek neh, dieorang dah bercinta sudah 4 tahun dari form 4 lagi , bila member  waa neh joined ARMY , aweks pertama die mtk break . yelahh . mybe tak than . sebab ? paham-2 jelah aweks cam neh . mesti bosan tengok pakwe dok lam kem aje. Nak text or calling memang taak r . tu pun hari minggu je dapat contact. *perempuan cam neh memang tak ley bwk bini, sebab tak ley paham keadaan pakwe sendiri !

Lepas 6 bulan member waa joined ARMY, member waa balek kampung , becuti . masa balek kampung tu laah , maybe Allah nak tunjuk . yang ex-girl  member waa neh ada fair dengan kampung sebelah, siap nek motosikal sesame, berpeluk-2an  depan mate member guan eh .  So, dia nak wat pe je? Tak kan nak gaduh terus? Walau cam ner pun ,  redha jelah . bak kate member gua lah . lagi pun . member waa neh jenis pendiam , jrang nak sound-2 org neh . Hmm Bila ex-girl member gua dapat tahu yang member gua neh balek kampung utk becuti lepas joined ARMY . datang plakk si ex-girl dia mai rumah . takk cukup call and text . minah tu pi rumah member gua neh . sebab? Dia nak mintak maaf and nak turn back dgn member waa neh *ceeeh! Ni lah perempuan, dulu bukan main lagi . skg ? haiyaaa ~

Lekk r broo , pe leh buad an? Sabauu jelaah . Okay lepas story pasal ex-girl yg first .  neh pasal aweks yg second lak . member waa kenal time die ade kerja kem sungai petani . kenal dengan sorang aweks utara dari member die gak . So, dari c tuu dieorang kenal lebeh rapat then terus lah kapel . tak silap gua lah , dieorang kapel suda setahun jugk lah. Lepas member gua neh kena balek semula ke kem PD . Aweks member gua  neh buad taik plak . ley plaak ade hubngn dgn laki lain. And leyy plakk mintak break . haiyaaa ! budushh nye prempuan neh . sumtyme bila dengar story cam neh kita yg mendengr nye saked hati . then mesti ckp . *haish, ape laa pempuan cam neh. Lelaki setia pun di permaenkan ! . Now, my friend teruskan kerjaya nya sebagai komander even cam ner pun die redha semua neh . *guaa tabikk sama luu beb ! lelaki yg byk bersabar . see see? Even aweks-2 buadd taikk pun dia cool jee beb . sape yg tahu dia saked hati kan? Hanya dia  and Allah je tahu . kita neh just bagi nasehat aje lah .

Waa share story member waa neh sebab rmai kot yg kat luaa sane pts cinta sebb bored , tak setia lah ape laah .Pada girl , fahamilah persaan lelaki *cehhwaaah ! even die tuu seorang yg pendiam jgn igt org pendiam neh leeh dipermaenkan? Even, dia tak salu text or calling atas sebab dia busy dgn kerja. Jgn igt lelaki cm nehh ade gurl lain. So, dat you must trust charcter sumone even sumtime laki salu buad kita saked hati . pape pun, bersabar lah . janji kita setia sudah >;< Selagi kita sayangkan dia selagi tulah kita perlu bersabar. And if dia mintakk kita tinggal kan dia . takk pee, kita lepaskan je . Maybe kita tak sebaekk and takk mcm ape yg dia nak kan sumone dlm hidup dia so, we must be cool beb !

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!