Skip to main content

R I N D U =;=' !


I MISS YOU 
MR. J 
=;=' 

_______________________________

Long time we not contact , ryte? dengar khabar pun tak . Entah awak sehat ke tak kan ? arghh ! I feel like the no longer needed in your life  :( I don't understand with you , I don't know what you think . saya rasa macam tak dihargai aje . sedehnye :'( 

Saya nak call awak setiap hari, tp awk tanye knpe saya nak call awk setiap hari ? tak boleh ke? ouh . saya tahu sekarang saya dah banyak gnggu awk kan ? awk nak cam dulu ? Maybe ! =;=' . And I don't know what your feelings againts me, Dear . 

Yesterday, i calling you and text you . but ? I was disappointed in you . Awak off handphone awak . saya text xreply pun. if busy pun ape lah slh nye send 1 msg for me utk melegakan hati neh =;=' yep ! saya tahu awak dah bgi tahu apesal awk off handphne kat saya dulu . and awk tak suka msg msg kan? sy pun mcm tuh . sejak awk tinggal kan sy . sy mane suka msg msg . 

But, jgn lah mcm tuh  sekali 8least reply lah msg . arghh ! Agak agknya . sy dpermainkan lagi ? ouhh . sakit nya hati . saya tak patut percaya pada lelaki lagi . Even hati saya hanya untuk awak . tapi hati saya maseh berdarah*chewaah! , berdarah? sebab ? Huh . sebab perkara dulu . awak pun tahukan ? 

Saya nak awak faham sendiri . saya nak terima lelaki dlm hidup saya memang payah sekali . macam saya ckp kn tadi . Even hati saya hanya untuk awk . tapi tak bermkna hati ni sudah pulih 100%,  di sebabkn perkra dlu pnh terjadi *cehh ! ayat tak ley blaa :) . saya nak luahkan . tapi hati saya sakit . 

If boleh laah , saya nak bagi tahu ape yg saya rasa before neh . perit wak :'( , awak tak alami . awak xad pada tempat saya . saya tahan sorang diri perasaan neh . Masa awak kata saya mcm mcm , awak tgl saya , famly saya enth ke mna. saya d tglkn . then sy cari kerja dpd duk rumah fikirkan mende yg menyedihkan. bek saya busykan diri then cari kawn. 

Alhamdulillah , saya dapat terima semua ap yg pernh terjadi kat saya . even pun kwn baik sy sendri or org lain nak tahu kenapa awk dgn saya tak contact lagi . saya hanya diam and senyum aje. maybe tak ade jodoh ? tak pe , saya terima . :) sebab ada lagi yang lebih baik dari saya . sebab ? saya syg awk. sy nak awk bhgia dgn org yg boleh bhgiakan awk :) InsyaALLAH 

ehhceeeh . pjg pulaaak ceritaa makcikk neh . saya rindu awak , Mr. Jerry . saya sayang awak . My mom salu tanya pasal awak dekat saya . saya segan sebab saya rasa awak mcm xad perasaan kat saya lagi . saya cuma ckp . saya maseh bekwan dgn awk and awk busy dgn stdy awk . tu aje . My mom pun faham . Sebab dia mang kenal awk masa saya tgl dekt Sarawk lagi . 

Rindu Selamanya Mr. J  

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!